Sulla ei ole kompetenssia arvoida tuon vertauksen hyvyyttä. Mielipidettäsi ei huomioida.Huono vertaus, toinen on elävä tapahtuma, toisessa esitetään sama filmi eri kokoisena.
Sulla ei ole kompetenssia arvoida tuon vertauksen hyvyyttä. Mielipidettäsi ei huomioida.Huono vertaus, toinen on elävä tapahtuma, toisessa esitetään sama filmi eri kokoisena.
Minulle ensimmäinen, selkäsairaalle isälleni jälkimmäinen. Tosin hän mielummin katsoo ottelun live-lähetyksenä kuin talleenteena.Kumpi on parempi, liigamatsi hallilla vai tallenteena kotisohvalta?
Sulla ei ole kompetenssia arvoida tuon vertauksen hyvyyttä. Mielipidettäsi ei huomioida.
Tuolla meriitillä aivan ehdottomasti ja ihan mihin vaan. Laitoin opetusketjuun kyssäriä. Tiedät ja tunnet opetussuunnitelmat, joten siellä riittää kompetenssi ilman Tamiakin.Juhani Tamminen kutsuu minua veljeksi, minulla on kompetenssia mihin vaan.
Anteeksi.Juhani Tamminen kutsuu minua veljeksi, minulla on kompetenssia mihin vaan.
Tämä. Mielellään sitä menisi katsomaan erinäisiä urheilutapahtumiakin, mutta näillä hinnoilla ei. Onneksi on vapaaehtoistyön kautta päässyt kokemaan niin hiihdon kuin yleisurheilun äämmät ja eeämmät.Anteeksi.
Oikeasti olen kyllä sitä mieltä, että vaikka kuinka arvottaa kotikatselua, ei livenä nähtyä urheilutapahtumaa tai leffateatterikokemusta silti voiteta tuollaisilla halvoilla muovikopioilla. Itselleen saa toki valehdella, mutta ei mene läpi minulle. Jos maksaa liikaa, on menemättä ja/tai valittamatta.
Samaa mieltä tästä viestistä. Kotiteatterille piste tulee myös siitä että siellä ei ole niitä kännykännäprääjiä. Viimeksi kun olin elokuvissa 2014, niin samalla rivillä oli jotain pissiksiä jotka laittoivat joo puhelimen kyllä äänettömälle kuten käskettiin, mutta värinähälytys huusi koko elokuvan läpi. Ja sitten tietenkin naputteluäänet ja kännykän taustavalo. Kotona saan heittää hiuksista vittuun tuollaiset kanssakatselijat. Lisäksi korostaisin myös DVD-julkaisun extroja. Mä oon siinä mielessä outo kaveri että katson aina kaikki DVD:n extrat. Kaikki making of-pätkät, haastattelut ja kaiken kirsikkana kommenttiraidat tulee katsottua läpi. En edes valehtele. Eipä näe leffateatterissa näitä.Minusta elokuva kotona on näistä parempi tuote. Nykyelokuvat kestävät pääsääntöisesti 2.5-3h ja tuohon päälle vielä vähintää 15min mainoksia alkuun. Tuo aika on vain yksinkertaisesti liian pitkä minulle istua yhteenmenoon paikallaan, jalat koukussa. Lisäksi tykkään, että välillä voi kotisohvalla katsottaessa pitää pieniä taukoja, hakea lisää mässyä tai käydä vessassa. Elokuvalipusta voisin vaikka maksaa pari euroa lisää, jos leffa alkaisi tasan siihen aikaan kun on ilmoitettu, eikä tarvitisi katsoa varttia mainoksia.
Mitenköhän tän sanoisi kauniisti? Jos leffateatterissa on ongelmana kännykkää näpräävät pissikset, ei ole tainnut leffavalinta osua ihan kohdilleen.Viimeksi kun olin elokuvissa 2014, niin samalla rivillä oli jotain pissiksiä jotka laittoivat joo puhelimen kyllä äänettömälle kuten käskettiin, mutta värinähälytys huusi koko elokuvan läpi. Ja sitten tietenkin naputteluäänet ja kännykän taustavalo.
No voi nyyh. Nytkö se vika on minun leffamaussani? Eipä sillä että leffa edustaisi oikeastaan elokuvamakuani, kyseinen elokuva oli nimittäin Kesäkaverit. Sen valitsin vain koska parempaakaan ei ollut tarjolla ja koska työpaikkani tarjoamat Smartumit olivat vanhentumassa niin ne oli pakko käyttää johonkin.Mitenköhän tän sanoisi kauniisti? Jos leffateatterissa on ongelmana kännykkää näpräävät pissikset, ei ole tainnut leffavalinta osua ihan kohdilleen.
Täällä ollaan keskusteltu sivutolkulla leffalippujen kalliista hinnoista + hintaan vaikuttavista tekijöistä. Sun kitinä kohdistuu kaksi vuotta sitten väkisin nähtyyn, jonkun muun valitsemaan leffaan, jonka lippuja et edes maksanut itse. Meidän firma tarjoaa joskus myös ennakkonäytöksiä tai muuten vaan ilmaisia leffoja. Pitääkö mun nyt sitten haukkua Finnkinon ylihintaiset popparit ja limut, jotka menivät firman piikkiin? Kotona saa parempia poppareita.Sen valitsin vain koska parempaakaan ei ollut tarjolla ja koska työpaikkani tarjoamat Smartumit olivat vanhentumassa niin ne oli pakko käyttää johonkin.
Miksi hintaa ei saa kritisoida jos on itse sattunut menemään "ilmaislipulla"? En kyllä ylipäätään ymmässä miten Smartumilla maksaminen eroaa käteisen käytöstä, olisin voinut käyttää nuo Smartum-eurot fiksumminkin kuin elokuvalippuun.Täällä ollaan keskusteltu sivutolkulla leffalippujen kalliista hinnoista + hintaan vaikuttavista tekijöistä. Sun kitinä kohdistuu kaksi vuotta sitten väkisin nähtyyn, jonkun muun valitsemaan leffaan, jonka lippuja et edes maksanut itse. Meidän firma tarjoaa joskus myös ennakkonäytöksiä tai muuten vaan ilmaisia leffoja. Pitääkö mun nyt sitten haukkua Finnkinon ylihintaiset popparit ja limut, jotka menivät firman piikkiin? Kotona saa parempia poppareita.
Ethän sä edes kritisoinut sitä hintaa, vaan sitä leffaelämystä, mikä on ollut osalla pointtina sille, miksi ylipäänsä mennään leffateatteriin katsomaan esityksiä. Sun elämyksesi oli jo lähtökohtaisesti tuomittu epäonnistumaan edellisissä viesteissäni esittämilläni argumenteilla. En pyri vaikuttamaan mielipiteeseesi, mutta musta tuntuu, että leffateatterit eivät ole sinua varten, jos jo pelkkä maksaminen tekee kipeää ja muutenkin vituttaa.Miksi hintaa ei saa kritisoida jos on itse sattunut menemään "ilmaislipulla"?
En mä nyt ymmärrä miten se maksaminen muka tekee kipeää kun joskus ostan DVD:n kalliimmalla mitä maksaisin leffalipusta.Ethän sä edes kritisoinut sitä hintaa, vaan sitä leffaelämystä, mikä on ollut osalla pointtina sille, miksi ylipäänsä mennään leffateatteriin katsomaan esityksiä. Sun elämyksesi oli jo lähtökohtaisesti tuomittu epäonnistumaan edellisissä viesteissäni esittämilläni argumenteilla. En pyri vaikuttamaan mielipiteeseesi, mutta musta tuntuu, että leffateatterit eivät ole sinua varten, jos jo pelkkä maksaminen tekee kipeää ja muutenkin vituttaa.
Varmaan saman kuin olen tehnyt monta kertaa: käyn katsomassa isolta kankaalta leffat, jotka vaativat sitä. Sitten ostan vielä DVD:t päälle niiden ilmestyessä.Mitä itse tekisit meikäläisen saappaissa jos suuri osa elokuvaelämystäni on elokuvan oheismateriaali?
Tiskillä esitin asiani että mitä elokuvaa suosittelisit ja tämän suosituksella päätin mennä.
Onhan se nyt melkoinen elämys mennä katsomaan paskaa leffaa kännykkää räpläävien pissisten sekaan. Ei toki alkuunkaan sellainen elämys, jota itse elämässäni hakisin. Joskus on toki tervehdyttävää kokeilla sietokykynsä rajojakin. Mä kokeilin aikoinaan ja katselin Timo TA Mikkosen reilun 17 tuntia yhteen putkeen kestäneen talkshow-maratonin alusta loppuun selvin päin. Oli unohtumaton elämys, mutta suosittelen näin jälkikäteen hankkimaan niitä elämyksiä ja kokeilemaan rajoja jollain aivan muulla tavalla.Ethän sä edes kritisoinut sitä hintaa, vaan sitä leffaelämystä, mikä on ollut osalla pointtina sille, miksi ylipäänsä mennään leffateatteriin katsomaan esityksiä. Sun elämyksesi oli jo lähtökohtaisesti tuomittu epäonnistumaan edellisissä viesteissäni esittämilläni argumenteilla. En pyri vaikuttamaan mielipiteeseesi, mutta musta tuntuu, että leffateatterit eivät ole sinua varten, jos jo pelkkä maksaminen tekee kipeää ja muutenkin vituttaa.
Perustele.Jos joku suhtautuu elokuvien katsomiseen lähtökohtaisesti jonain elämyksenä, niin ei juurikaan edes katso elokuvia muutenkaan.
Tämä onkin validi vertaus jos käy katsomassa elokuvat ainoastaan maailman ensi-ilta näytöksissä. Epäilen vahvasti että kykenet siihen.Kumpi on parempi, liigamatsi hallilla vai tallenteena kotisohvalta?
Sun vertauksesi oli huonompi kuin mun. Tuskin olet edes Juhani Tammiselle veli.Tämä onkin validi vertaus jos käy katsomassa elokuvat ainoastaan maailman ensi-ilta näytöksissä. Epäilen vahvasti että kykenet siihen.
Minä olen Juhani Tamminen.Tuskin olet edes Juhani Tammiselle veli.
Perustele.
"Elämyksen" muodostuminen teatterissa riippuu minun mielestäni paitsi elokuvasta itsestään, niin muusta yleisöstä, teatterin ominaisuuksista, omasta elämäntilanteesta.