Ruokapaikoista!
Nämä hampurilaisravintoloiden (Hese & Mc) mega ateriat ovat siinä 7€. Syöt sen ja pieraiset kerran, niin nälkä kurnii taas. Itse käytän Heseä silloin tällöin, mutta ainoastaan kuponkien kanssa. Silloin ne ovat inhimillisissä hinnoissa. Ateriat 3-5€.
Mutta on pakko kehaista yhtä paikkaa Porissa, nimittäin Eväskeittiötä, joka sijaitsee BeBobissa (tulikohan oikein kirjoitettua). Päivän leike ja valkosipulikermaperunat sekä itse valitsemasi salaatti 5,5€. Muutenkni vaihtoehtoja löytyy heiltä. Muijakaveri kehui, kun otti muusin ja leikkeen, ettei ollut koskaan ennen syöny yhtä hyvää muusia (ei ollut mitään mummon muusia, vaan sattumat oli mukana). Annokset ovat suht isoja ja nälkä lähtee varmasti muutamaksi tunniksi. Isompiakin tietysti voisi olla, mutta ainakin itse tulen ihan kylläiseksi, enkä ole pienimmästä päästä.
Vastapainoksi voisi sitten heittää Cafe Wikholm (vai mikä se on siinä isossa karhussa), niin kahvi maksaa jo vissiin 2€, mutta kovasti siinä tuntuu aina vaan olevan porukkaa. Vai kuka haluaa maksaa pelkästä kahvikupista 12mk. Kahvia ei muutenkaan saa edes eurolla mistään, ainakaan keskustan lähettyviltä. Nämä kahvilat ovat juuri niitä missä tuo euron muuntaminen näkyy parhaiten/pahiten. Itse olen jättänyt monet kahvit ja pullat väliin, kun hinta alkaa olemaan jo 4€ yhdeltä hengeltä.
Ja, ai niin. En tiedä johtuuko euroista vai mistä, mutta auton lohkolämmittimen pelkkä johto erikseen ostettuna 30€. Metrin piuhasta aivan sika hinta.