No ei ole vielä oikein lähtenyt ja kehnoa on ollut, mutta että kaljoittelija jonkun porilaisen kertoman mukaan.
Siksi sanoin, että en tiedä onko. Kukaan ei ole juuri kiistänyt ja pari jopa kompannut.
No ei ole vielä oikein lähtenyt ja kehnoa on ollut, mutta että kaljoittelija jonkun porilaisen kertoman mukaan.
No ne komppaamiset on varmasti ihan omia havaintoja.Siksi sanoin, että en tiedä onko. Kukaan ei ole juuri kiistänyt ja pari jopa kompannut.
-
Toisekseen, jos toi Stenqvist on oikeesti ihan taiteilija, kaljoittelija ja ties mitä, niin miten ihmeessä sellainen on palkattu? Luulin, että meillä on joku taso nykyään pelaajien haussa. En tosin tiedä onko tuollainen, mutta aika varmana semmoista porilaisetkin puhui.
Voidaanko jos ei puhuta välikaudesta ja sellainen käsitys on ettei puhuta. Me ollaan jumbo nyt.Kyllä voidaan.
55 peliä pelaamatta niin kyllähän Lukko ihan tarpeeksi pinnoja ehtii keräämään. Mutta ihan yleisen mielenrauhan puolesta olisi suotavaa että niitä pinnoja alkaisi tulemaan jo huomenna ja mielellään kolme.Kyllä voidaan.
Tämä on ihan vitun typerää. Meillä on liigan paras UTJ jonka mm Kärpät yritti värvätä kesken sopimuksen. Ottajia on ihan jonoksi asti. Päivänselvää ettei kukaan onnistu aina mutta Kallen track record on kova.Oikeastiko tämä tuhkien sirottelu pitää joka kerta vetää näin vitusti yli? Kysymys on retorinen, näköjään pitää.
Ei ollut Kärpät Sahlstedtia edes kysynyt tehtävään.Tämä on ihan vitun typerää. Meillä on liigan paras UTJ jonka mm Kärpät yritti värvätä kesken sopimuksen. Ottajia on ihan jonoksi asti. Päivänselvää ettei kukaan onnistu aina mutta Kallen track record on kova.
Olen samaa mieltä että parhaasta päästä, parasta on vaikea aukottomasti valita ja ehkei ihan parhaista paras kuitenkaan.Tämä on ihan vitun typerää. Meillä on liigan paras UTJ
Aijaa. Minulla on toisenlainen tieto. Toki se voi olla väärääkin tietoa, tiedä häntä.Ei ollut Kärpät Sahlstedtia edes kysynyt tehtävään.
Melko uskomaton väite taas aivan kuten Hakkaraisesta. Millä perusteella ja kuka arvioi Liigan parhaan UTJ:n?Meillä on liigan paras UTJ
Minun kompetenssi ei riitä tähän enkä usko että riittää sinunkaan. Tämä on usealta asiaa molempia meitä enemmän asiaa tuntevalta taholta kuultu mielipide. Ei tarvii uskoa jos ei halua mutta näin puhutaan Rauman ulkopuolella kiekkopiireissä.Melko uskomaton väite taas aivan kuten Hakkaraisesta. Millä perusteella ja kuka arvioi Liigan parhaan UTJ:n?
Niin tulosurheiluahan tää on ja siinä se paremmuus ratkaistaan . Vois varmaan sanoa että paras UTJ Lukolle kun tuntee kaikki ja on itse raumalainen. Tai no kaipa noikin jutut voi olla rasitteita. Itse koen sen niin että Apan väistymisestä alkoi alamäki.Melko uskomaton väite taas aivan kuten Hakkaraisesta. Millä perusteella ja kuka arvioi Liigan parhaan UTJ:n?
Kuhan nyt pohdin että vähissä onnistumiset viimeiset kolmeen vuoteen. Sitä ennen varmasti olikin ainakin lähellä liigan parasta UtjtäMiksi mestaruuden jälkeen. Nollaako mestaruus jotenkin ansiot?
Tää on just se. Miten kukin määrittelee onnistumiset.Kuhan nyt pohdin että vähissä onnistumiset viimeiset kolmeen vuoteen. Sitä ennen varmasti olikin ainakin lähellä liigan parasta Utjtä
Tästä olen samaa mieltä. Vaikka näin en olisi koskaan uskonut sanovani. Mutta tosiaan ei kovin montaa tälläistä ole.Nimetkääs Sahlstedtin onnistuneet hankinnat mestaruuden jälkeen. Lyhyt on lista. Zagiduliniin taitaa jäädä. Toki hyviä pelaajia saanut pidettyä. Valmentajavalinnat myös erittäin kyseenalaisia. Ei tällä hetkellä lähelläkään parasta Utj:tä
Tosiaan jos mestaruuskaudella ja jo sitä ennen osui aikalailla kaikki hankinnat niin sen jälkeen on ollut vaisumpaa...tässä oma mielipide.Nimetkääs Sahlstedtin onnistuneet hankinnat mestaruuden jälkeen. Lyhyt on lista. Zagiduliniin taitaa jäädä. Toki hyviä pelaajia saanut pidettyä. Valmentajavalinnat myös erittäin kyseenalaisia. Ei tällä hetkellä lähelläkään parasta Utj:tä
Ai Burke ja Stenqqu menee näiden viiden pelin perusteella onnistuneisiin?Brayden Burke
Jakub Stenqvist
Nämä vain tälle kaudelle. Melko kovaa settiä IMO.
Kuka?-Pooley
Aikalailla samoilla linjoilla. Jos Almari jatkaa samaa rataa mitä alkukausi niin itse laittaisin neutraaliksi. Viime kauden runkosarjassa oli toki kova. Abt tuosta puuttui ja hänet sijoittaisin lähinnä viime kauden lopun ja tämän kauden alun perusteella aika neutraaliksiTosiaan jos mestaruuskaudella ja jo sitä ennen osui aikalailla kaikki hankinnat niin sen jälkeen on ollut vaisumpaa...tässä oma mielipide.
Huti:
-Virtanen
-Virtasen jatko
-Svanenbergs
-Haga(odotuksiin nähden)
-Karjalainen
-Kestner
-Pavelka
Ei huti, ei osumakaan:
-Jukuri
-Slovacek
-Ikonen
-Ilomäki(runkosarjan voi laskea osumaksi)
-Somppi
-Saarela
-Heshka
-Nieminen
-Ervasti
Osuma:
-Zagi
-Pooley
-Fontaine
-Almari
-Kainulainen(odotuksiin nähden)
Tässä siis vain uutena tulleet ja varmaan joku unohtuikin. Toki monta kovaa jatkoa ja paluumuuttajaa on ollut, mutta kyllä lista enemmän mollivoittoinen on.
Ai Burke ja Stenqqu menee näiden viiden pelin perusteella onnistuneisiin?