Asia on päinvastoin: jos tuohon lyödään vielä yksi ykköskorin pakki, niin varmasti koko joukkueen itseluottamus ja fiilis nousee.
Nämä vahvistuksien perään huutelijat voisivat myös nimetä joitakin vapaana olevia puolustajia, jotka kelpuuttaisivat joukkueeseen. Tiedän, että vapaana ovat ainakin vielä mm. Joonas Järvinen, Ilari Melart ja Yohann Auvitu. Mutta tämän tason pelaajia voi olla välillä vaikea saada Raumalle ja mistä tiedämme, että onko Sahlstedt jo ollut näiden perässä. Sitten on vielä mm. Janne Jalasvaara, josta ei kyllä voi varmaksi sanoa, että kukenisikö suorittamaan paremmin kuin Kukkonen tai Laitinen, jotka kykenevät hoitamaan 6-7 pakin homman loistavasti.
Ilmeisesti vain sitten pitäisi malttamattomana hankkia joku, joka vain suostuu tulemaan. Eiköhän Kalle ja Pekkakin etsi pelaajaa, joka vahvistaa joukkuetta satavarmasti.
Se Lofqvist joka pelasi SaiPassa, olisi takuuvarmasti helkkarin hyvä vahvistus jokaiseen joukkueeseen Liigassa. Pelaajahankintana vaan hän on todennäköisesti kaikkea sitä, mitä nykyinen pelaajapolitiikka karsastaa.
- 3 edellisen kauden pelimäärät 43, 24 ja 27.
- Ura enemmän laskussa, kuin nosteessa.
- Todennäköisesti KHL-statuksella ja meriiteillä erittäin kallis pelaaja.
- Lukolle urheilullisuus on yksi iso avaintekijä. Potkut Sibiristä, koska joukkueen huonokuntosin pelaaja.
Just näin. Eiköhän tätä mieltä ole moni poislukien muutama nimimerkki joiden mielestä ei missään nimessä pakistoa saa/tarvitse vahvistaa, Koska Kukkonen ja Laitinen tykkää huonoa tai se sekoittaa pakkaa, mitä kaikkia näitä syitä olikaan.Parasta olisi hommata tarpeen vaatiessa sellainen pakki, joka jatkaisi myös seuraavalla kaudella. Tämä olisi sitä jatkumoa ja reagointia parhaimmillaan. Eli päätös siinä tapauksessa, kun case Heinola on loppuunkäsitelty. Siltikin Laitinen ja Kukkonen saisi varmana peliaikaa ja tällöin kilpailua olisi sopivasti. Nyt on jouduttu menemään kapealla materiaalilla, joka taas voi johtaa huonoon kierteeseen kuormituksen vuoksi.
Jos puhutaan vain loppukauden sopimuksesta, niin hommaisin tuonne alakertaan kokemusta ja johtajuutta. Tiukan paikan tullen kokemuksen ääni nuoressa pakistossa olisi tervetullutta.
Just näin. Eiköhän tätä mieltä ole moni poislukien muutama nimimerkki joiden mielestä ei missään nimessä pakistoa saa/tarvitse vahvistaa, Koska Kukkonen ja Laitinen tykkää huonoa tai se sekoittaa pakkaa, mitä kaikkia näitä syitä olikaan.
Missä kohtaa olen kirjottanut sinun sanoneen että ei saa vahvistaa pakistoa ?Kun väität tälläistä täällä, niin voisitko näyttää minulle viestini jossa sanon, että pakistoa ei saa vahvistaa? Olen peräänkuuluttanut kesästä saakka kärsivällisyyttä sekä katsomista nykyisen pakiston kestävyydestä, ainakin siihen saakka kun Reunasen ja Heinolan tilanne on selvä. Olen pitänyt hölmönä hankkia vahvistuksia, kun tilanne oli ettei ensimmäistäkään sarjapeliä ollut vielä pelattu ja sinä täällä väitit, kuinka nykyisellä pakistolla ei juhlita ja annamme alkukaudella liian paljon tasoitusta muille. Hyvin on silti kuitenkin mennyt.
Mutta, että pakistoa ei saa vahvistaa? Huoh.
Joka viikkoinen puolustaja keskustelu näköjään jälleen täällä menossa, jossa todetaan jo kulunut fraasi, ettei tällä puolustuksella keväällä juhlita.
Odotan marraskuun maaottelutauon jälkeistä aikaa, kun saadaan kokoonpanoon kaikki mahdolliset puolustajat. Katsotaan sitten mihin nykyinen riittämättömällä puolustuksella tilastoitu 1.66 maalia/peli keskiarvo liikahtaa.
Sinulta on kyllä tullut näitä selityksiä monenlaista kun pakiston vahvistamisesta on keskusteltu. kommenteistasi saa sen käsityksen että asiasta ei saisi edes keskustella.
Oletko yhtään kuunnellut Virran kommentteja pelien jälkeen, kuinka tyytyväinen on peli esityksiin ollut vaikka voittoja on tullut ja tilastot näyttää hyvältä? Viiminen TPS peli oli poikkeus. Kuten mainitsin jotkut näkee numeroiden ja tilastojen taaksekkin.Kuten viime viikolla totesin, niin keskustelu on muutenkin erikoista, kun Lukko on päästänyt sarjassa vähiten maaleja Kärppien jälkeen.
Niin, Virta ei ole aina ollut tyytyväinen esityksiin ja mikä tähän olisi ratkaisu? Uusi hankintako? EI!Oletko yhtään kuunnellut Virran kommentteja pelien jälkeen, kuinka tyytyväinen on peli esityksiin ollut vaikka voittoja on tullut ja tilastot näyttää hyvältä? Viiminen TPS peli oli poikkeus. Kuten mainitsin jotkut näkee numeroiden ja tilastojen taaksekkin.
Oletko yhtään kuunnellut Virran kommentteja pelien jälkeen, kuinka tyytyväinen on peli esityksiin ollut vaikka voittoja on tullut ja tilastot näyttää hyvältä? Viiminen TPS peli oli poikkeus. Kuten mainitsin jotkut näkee numeroiden ja tilastojen taaksekkin.
Niin, onko Kalle jossain sanonut että Heinolan jäädessä NHL ei siihen reakoida? Minä olen ymmärtänyt että reagointiin on varauduttu.Luojan kiitos, meillä on nykyään osaava urheilujohto, joka näkee tällaisessa tilanteessa ratkaisuksi oman pelin kehittämisen, sisäisen kasvun, omaan strategiaan ja pelaajistoon luottamisen. Aina (jos koskaan) ratkaisu ei ole uuden pelaajan hankinta.
Lainaamassani viestissä vihjailit, että esitykset ovat olleet niin huonoja, että pitäisi lähteä kaupoille.Niin, onko Kalle jossain sanonut että Heinolan jäädessä NHL ei siihen reakoida? Minä olen ymmärtänyt että reagointiin on varauduttu.
Tämä on taas tätä, miten niin pelaajistoon ei luoteta jos sitä koitetaan vahvistaa? Minä näen asian niin että pelaajat näkee asian positiivisena jos joukkueen menestysmahdollisuuksia parannetaan. Jokainen haluaa olla menestyvässä joukkueessa eikö totta?
En nyt oikein ymmärrä tätä. Eli koska nyt näyttää siltä, että Heinola tulee jäämään NHL:ään, niin pitää HETI VÄLITTÖMÄSTI TAI OIKEASTAAN OLISI PITÄNYT JO hankkia puolustaja? Ihan sama vaikka oikeastaan yhtään sopivaa puolustajaa ei olisikaan vapaana. Tässä nyt on kuitenkin n. viikko vasta tiedetty, että Heinola aloittaa kautensa NHL:ssä, mutta jo nyt olisi pitänyt "reakoida" (oikea kirjoitusmuoto on muuten reagoida, *vinkvink*) alle viikossa kuivilta pakkimarkkinoilta joku kova luu puolustukseen. Tai ainakin ilmoittaa jokaikisessä mediassa että ME OSTETAAN IHAN KUKA VAAN JA MILLÄ VAAN HINNALLA. Jotenkin musta tuntuu, että tuolla ollaan johdossa suhteellisen hyvin kuitenkin kartalla realiteeteista. Ja ne realiteetit on seuraavat:Tuosta pakistosta Press vaikka helmikuussa loppukaudeksi telakalle niin sitten ei kannata kenenkään ”tämä pakisto riittää” itämaantietäjän piipata enää jälkikäteen että miksei hankittu vahvistuksia puolustukseen.
Just saying.