Kaikkien aikojen pelaaja-draft

• 19 897
  • 379

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuoro on tainnut siirtyä minulle, qaz varailee kun palailee.
Ja puolustukseen Vjatsheslav "Slava" Fetisov.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti HN

Mainittakoon tässä vaiheessa, että viime viikolla sommittelemaltani maailman kaikkien aikojen 10 parhaan kiekkoilijan listalta on varattu vasta 5 pelaajaa (Gretzky, Orr, Harlamov, Lemieux ja Forsberg), vaikka varauksia on tehty jo 18. On siis erittäin todennäköistä, että saan joukkueeseeni peräti 2 kaikkien aikojen top 10-pelaajistani. Mitenkäs muilla?

En niin tarkkaa listaa ole vielä tehnyt, menee enemmän tunteella. Mutta vähän hahmottelin ja kymmenestä nimestä mitkä rankkasin korkealle, on nyt mennyt 9. Ja se yksi ei tule mitenkään jäämään enää minun varattavaksi.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Helsinki St. Pats varaa Sergei Makarovin. Vuoro Anttolan Urheilijoille eli Patera#14, ole hyvä.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Nyt on kyl paha, kuka laittaa Helmisen lätyt verkon pohjille..
..Jari Kurri.

Kurri-Helminen-x
x-x-x
x-x-x
x-x-x

x-x
x-x
x-x

x
x

Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen nyt sitten takaisin linjoilla, pari vuoroa rästissä. Varailkaahan. Raipe ekalla kierroksella oli Draftin ryöstö :)

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
All Time Legends varaa 2. kierroksella legendaarisen Ray Bourquen, joka pelasi NHL:ssä neljällä vuosikymmenellä ja kruunasi mahtavan uransa Stanley Cupin voitolla.

Vuoroon astuu HN.

krobbe

Jäsen
No niin siinä meni mun sentteri, sttna

Nyt ollaan kahden vaiheilla, tehdäänpä nyt kuitenkin niin, että otetaan joukkoihin mukaan troikka Petrovan aikojen huippunimi joka jäi hieman varjoon vaikka pelaajana oli hyvin lähellä Harlamovin tasoa. Ehdottomasti mies, joka kuuluu kautta aikain 10 parhaan jääkiekkoilijan joukkoon, monipuolinen ja mies jolta ei meriittejä puutu: Alexander Maltsev.

Ja vuoroon pp33.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti HN
Foppa on yksi niistä äärimmäisen harvoista kenttäpelaajista, jotka ihan oikeasti pystyvät yksin pelaamaan voittoja joukkueelleen.
Taidankin tietää juuri oikean lääkkeen hillitsemään Floppan menoa oman joukkueeni puolustuksen lukoksi.

Doug Harveyn pariksi siis. :)

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti HN
krobbe,

Jos tarkoitat Mikhailovia, niin hän oli oikea laitahyökkääjä eikä sentteri. Troika Petrovan sentteri oli vitjan nimen mukaisesti Vladimir Petrov.

Niin tietenkin, tunnen mielestäni enemmän kuin hyvin Sovjet-kiekkoilun tähtineen ja nyt töppään todella pahasti. Toivottavasti uskottavuuteni säilyy edes jonkinasteisena!

Hankaluuksia kohdallani tuleekin varmaan draftin loppuvaiheessa jos joudun varailemaan pohjois-Amerikkalaisia tähtiä, heidän pelipaikat ovat enemmänkin hakusessa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti HN
Mitenkäs muilla?

Itse koin liian vaikeaksi asettaa kaikkia loistavia pelaajia järjestykseen. "Aloituslistani" sisältää aakkosjärjestyksessä viitisenkymmentä nimeä, joista sitten koitan parhaani mukaan valita toisiaan täydentäviä pelaajia samoihin ketjuihin. Ja vaikka tähän mennessä kaikki muut varatut paitsi Raimo tuolla listalla onkin ollut, niin uskoisin silti jokusen nimen siitä vielä saavani.

pp33

Jäsen
Jaahas, lista sen kuin lyhenee. Firsov meni, Hull meni ja erityisen katkera vilille olen siitä Beliveaun nappaamisesta. Sitten meni viime metreillä Maltsev, joten otetaan Flower Poweria, Guy Lafleur.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti pp33
erityisen katkera vilille olen siitä Beliveaun nappaamisesta.
Sori. Koitin ampua ohi kaikkien kohteista...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ja minun valinta on viisinkertainen NHL:n pistepörssin voittaja: Jaromir Jagr

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Taitaapi olla minun vuoro nyt.

Toisen kierroksen varaus on - yllätys yllätys - Steve Yzerman.

Vuoro siirtynee Ulvilan Punasiiville.

vlad.

edit: korjaus "vouro" --> "vuoro"

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti HN
Mitenkäs muilla?

Voinen tunnustaa, että typeryyttäni menin käyttämään ensimmäisen varauksen maalivahtiin, nyt vähintäänkin yksi sellainen pelaaja jonka ehdottomasti olisin halunnut joukkueeseeni on jo mennyt, nimittäin Slava Fetisov.

Muuten liikkellä on oltu vähän tuneen ja järjen rajamaissa, scouttaus mennyt vähän metsään.

vlad.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vuoro takaisin vladille ja Red Armylle. Korkki varaa sitten kun varaa

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Terveisiä Pitsiturnauksesta, voitto tuli olo on hyvä. Meikäläinen varaa sitten vuoroilla #30 ja #31 pelaajat nimeltä Nicklas Lidström ja Dominik Hasek

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmannella kierroksella varaan puolustajan tekemään vastustajan pelin mahdollisimman ikäväksi maalimme edessä - Vladimir Konstantinov.

Vuoro Tre Kronorille.

vlad.

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Lähen tiistaina Rhodokselle ja tulen seuraavan viikon torstaina.. eli voiks joku ottaa privaan jotain listoi multa jos kehtaa varailla :p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy