Joo samaa mieltä jonkun kanssa, että nämä jenkkikomediat ovat pliisuja ja armottoman tylsiä, enkä itse viihdy niiden parissa... No tuo Office US menettelee, mutta onhan se brittiversio ihan helmi ja kaiken järjen mukaan parempi. No minä en jaa jatkoajan näkemystä komediasta.. Mr. Bean ainoa brittikomedia top10:ssa... En tiedä.. Joo ihan mukavaa oli sitä aikanaan Englannin tunneilla katsoa, mutta... Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tässä top10:ssä on seitsemän sarjaa, mitä en jaksaisi millään katsoa. Suomalaiset sketsisarjat ainoat hyvät tässä. Sitten on Office US, joka on ihan hyvä ja samalla parasta komediaa (sarja) USAsta. On kyllä hämmentävän maistumaton top10 itselle.
No minä olen itsekin tällainen tylsä kyynikko.
(Edit.Simpsoneista ja South Parkista tykkäsin nuorempana, mutta eipä noita ole aikuisiällä enään jaksanut... Onhan siellä varmasti seassa hyviä juttuja, mutta kokonaisten jaksojen kahlaaminen on väsyttävä ajatus.
Tää tuoreempi Bluey muuten hakkaa nuo aika selvästi. On enemmän lapsille, mutta sekaan heitetty hienoja juttuja aikuisille.)