Kaikkien aikojen hirveimmät biisit

  • 57 514
  • 385

Anton

Jäsen
Jos Torquemada eläisi nykyaikaa, niin hän todennäköisesti soittaisi taustalla kidutuskammiossaan Zen Cafen musiikkia.

Zen Cafe hapattaa maidon, irrottaa poskihampaiden paikkoja ja tukkii pölyimurien letkuja.

Zen Cafeeta myyvät Anttilan kassaneidit pitäisi panna vankilaan.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tiputanssi. Meinasin repiä pelihousut kun kuulin (ja näin) sen ekan kerran.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Seppo Kaalia himoitsevien vintelikenttien Tahdon voimaa on niin järkyttävää tuubaa, ettei tosikaan. Se, kun kymmenisen tuhatta ihmistä heihettelee ja heiluttelee käsiään sen tahtiin vie voiton jopa siitä *$@#! noise levelistä. Noita kahta odotin kauhulla paikanpäällä näkemissäni matseissa.

Jotain hyvää Suomen konttaamisesta sentään löytyy - tuota biisiä ei enää tarvitse kuulla juuri missään. Miten kauheasti sitä oltaisiin soitettukaan, jos Suomi olisi voittanut mestaruuden?

Pidin aikoinaan myös Ihanaa Leijonat, ihanaata aivan paskana biisinä, mutta siitä lopulta opin melkein tykkäämään. Tuon Seppo Kaalin kohdalla sitä ei voi tulla tapahtumaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Artistia en muista mutta biisin nimi on "Tule kanssani kylpyyn". Vetää leuat lukkoon ja selkäranka menee jengalle. Ja näistä kaikenmaailman Nellyistä ja muista saman musiikkityylin pelleistä en edes viitsi aloittaa.
 

Anton

Jäsen
Jakke:
Artistia en muista mutta biisin nimi on "Tule kanssani kylpyyn".

Kyseisestä tekeleestä voi syyttää bändiä nimeltään "Pamberos".
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ehei poijaat!!

Kaikkien aikojen hirvein biisi on Kreikan Eurovisukappale viime vuodelta. Sen esittää herra nimeltä Michalis Rakintzis ja kappaleen nimi on S.A.G.A.P.O.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Ehei poijaat!!

Viestin lähetti Rontti
Kaikkien aikojen hirvein biisi on Kreikan Eurovisukappale viime vuodelta. Sen esittää herra nimeltä Michalis Rakintzis ja kappaleen nimi on S.A.G.A.P.O.

Ei. Siis tämä S.A.G.A.P.O:han on loistava kipale.
Huonoin? Kyllä se on Hanna Ekolan "Villihevosia". Kohta alkavan Paskalistan vakiokipaleita...
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"täytyy olla realistinen, ei pessimistinen"
naurettava kappale. kukahan nuo sanat on keksinyt? Pistää aina hymilyttämään kun kuule tämän biisin.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Snadin lista

Anssi Kela
koko tuotanto - kivistää.

Zen Cafe
koko tuotanto - nykyrunoutta parhaimmillaan?

Ultra Bra
ekan biisin jälkeinen tuotanto - eivät tajunneet lopettaa tarpeeksi ajoissa.

Erikoismaininta:
Kwan
Murheellista kuunneltavaa - sen lisäksi ovat niin dorkia, etteivät hiffaa, että heittämällä 3-4 typpiä vitt... muille jäis enemmän liksaa! "Musa" ei kyllä kärsis yhtään.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti aaa
"täytyy olla realistinen, ei pessimistinen"
naurettava kappale. kukahan nuo sanat on keksinyt? Pistää aina hymilyttämään kun kuule tämän biisin.

Aamen.

Koko biisi ja sen oheistoiminta todellakin tuoksahtaa arveluttavalle.

Videon olen kai jopa kaksi kertaa erilaisissa videoraati-henkisissä ohjelmalähetyksissä kohdannut ja jo ensimmäisellä kerralla en voinut kuin tuijottaa suu auki. Ja syy ei ollut Jonnan (vai mikä se ex-Gimmel nyt onkaan) push-upeissa. Kuvottavaa amerikanmeininkiä, tosin sillä erotuksella, että Jenkeissä tuollaisten videoiden budjetit ovat sentään kunnossa.

En todellakaan ole sellainen Suomi-ihminen, että väkisin vaadin kaikkien suomeksi laulettujen kappaleiden videoista mahdollisimman SF-henkistä toimintaa, mutta silti. Ei tällainen maalaisjuntti ainakaan voi ymmärtää tuollaista jenkkien apinointia.

Muovia perkele.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
cosmic & aaa

Jos ette ole vielä kuulleet aiemmin mainostamaani Jonnan "Ei Heru" biisiä, you ain't heard nothing yet!

"Sun täytyy olla realistinen, muttei liian pessimistinen..." Näin tuo lyriikan helmi taitaa mennä sanatarkasti.

Mitä seuraavaksi?
Sun täytyy olla juutalainen, muttei liian natsi?
Ei. Ei rimmaa, miten olisi:
Sun täytyy olla tummaihoinen, muttei liian vaaleaihoinen?

Vesi kielellä odottelen jo Ei heru -videota. Tuskin pysyn housuissani kun näen jo silmissäni Jonnan potkivan sovinistisikapaskamiehiä pitkin seiniä tiukassa mustassa latex-asussa. Sen vähän mitä olen sanoitusta kyennyt tyrmistykseltäni seuramaan, jotain tuollaista voisi olla luvassa.

Innolla vastaustasi odottaen Jonna,
Siivu-Leevi
 
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Yleinen virhehän on noteerata jokin uunituore biisi "kaikkien aikojen listoilla" kärkeen, joko toppiin tai nottiin, vaikka historiasta tuppaa aina löytymään parempia tai huonompia suorituksia.

Tästäkin huolimatta nostaisin yhdeksi kaikkien aikojen hirveimmistä biiseistä Anna Erikssonin "kuka auttaa vooo-oo-oiis" -länkytyksen, joka ainakin minulle aiheuttaa niin spontaanin vitutuksen, että meinaa happi loppua. Eihän tämä enää tietenkään uunituore biisi ole, mutta vitutus on vieläkin ihan uutta vastaavaa ja käsi hakee autoa ajaessa paniikinomaisesti radion on/off -nappulaa.

Toinen tekele, joka nostaa kylmän hien pintaan on tuo jo mainittukin Bamberoksen "Tule kanssani kylpyyn". Olin jo unohtanut autuaasti koko kauheuden, mutta nyt palaa mieleen lapsuuden painajaiset, joissa isot karvaperseäijät houkuttelevat irstaasti hymyillen itselleen seuraa kylpyammeeseen. Ja vielä telkkarissa mainostivat kyseistä hommaa.

Nih.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Justus
2 kertaa oksennus! Eminem, jota tähän asti olen pitänyt kohtalaisena musiikin päälle puhujana, on osoittanut olevansa aivan samaa paskaa muidenkin saman genren nollien kanssa tekemällä biisin, joka rippaa törkeästi Aerosmithin 'Dream on' -klassikon. Biisin nimeä en muista enkä haluakaan muistaa.
Kappaleen nimi on Sing for the moment. Enpä nyt tuota kovin törkeäksi sanoisi. Kappale on tehty Aerosmithin luvalla ja kaiken lisäksi Joe Perry soittaa kappaleessa kitarasoolon.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Viestin lähetti Rubberduck
Tästäkin huolimatta nostaisin yhdeksi kaikkien aikojen hirveimmistä biiseistä Anna Erikssonin "kuka auttaa vooo-oo-oiis" -länkytyksen, joka ainakin minulle aiheuttaa niin spontaanin vitutuksen, että meinaa happi loppua.

Neidillä on toinenkin helmi, ja kenties vielä enemmän soitettu, jossa riimi menee jotenkin näin: "sytyin sylissäs ja paloin, silloin rakastaa sua aloin"

APUA!
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Annanpa kuitenkin ääneni Tuton maalilaululle Lättyä pussiin. Esittäjää en tiedä enkä välitäkkään. Siinä mielessä käsittämätön viisu, että vuosienkin päästä se kuulostaa joka kerta yhtä kornilta.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Richard Marxin lällätys joka menee jotenkin "Whatever you do wherever you go, I´ll be right here waiting for you"

Hirveetä sontaa.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Prookie
Kappaleen nimi on Sing for the moment. Enpä nyt tuota kovin törkeäksi sanoisi. Kappale on tehty Aerosmithin luvalla ja kaiken lisäksi Joe Perry soittaa kappaleessa kitarasoolon.

Kuka sen sitten soittaisi? Eminem itsekö? Siinähän menisi käsien heiluttelu vituiksi jos erehtyisi soittimiin koskemaan.

Ennen Eminem oli minulle täysin merkityksetön, mutta Oscar-gaalassa vitutukselta ei voinut välttyä. Parhaan kappaleen Oscar ryöstettiin U2:lta ja ojennettiin Eminem-paskiaiselle. Matkustinkin saman tien tulevaisuuteen, vuoteen 2023, koska arvasin että tästä tulee oitis yksi Oscar-historian hassuimmista vikatikeistä.

2023: U2-papat ovat tulossa massiivisella rundillaan Ouluun Miika Juntunen Stadiumille, samalle jossa pelattiin vuoden 2018 MM-finaali (Suomi-Ruotsi 4-3, vaikka Ruotsi johti 3-0 vielä tunnin kohdalla. Ruotsin valmentaja Henrik Larssonia vitutti niin että hänen verenkiertonsa pysähtyi useiksi minuuteiksi. Suomi sai lopullisen hegemonian Ruotsista urheilussa) soittamaan 100 000 ihmiselle. Ja minulla on vielä nykyään syntymätön poika, ikä 17 vuotta (en halua arvata mitä tapahtuu lähimmän parin vuoden aikana). Radio Mega hehkuttaa konserttia soittamalla tauotta U2-klassikoita. Poika surffaa netissä.
Poika: tiesitkö isi että Hands that built America oli Scorsesen Gangs of New Yorkissa?
Minä: tiesin, kävin sen aikoinani katsomassa vanhassa Formiassa, siihen aikaan siinä ei ollut vielä 45 salia...
Poika: saikohan se biisi Oscarin? Käväisenpä IMDb:ssä. (kuluu n. 10 sekuntia) Isi, kuka oikein on Eminem?
Minä: se oli niitä sen ajan lökärihousu-hupparimiehiä...
Poika: onko sulla sen levyä?
Minä: no ei tietenkään ole. Etsi vaikka www.silliestmusicgenres.comista jos löytyisi...
Poika etsii.
Poika: mitä vittua tämä on? Äijä lässyttää jotain paskaa aneemisen konekompin päälle ja heiluttaa käsiään kuin CP-vammainen. Onko tämä joku vitsi vai mikä? Minä lähden kuuntelemaan AC/DC:tä. Vituttaa koko touhu.

Sitten heräsin.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Re: Snadin lista

Viestin lähetti Snadi kundi Stadista

Ultra Bra
ekan biisin jälkeinen tuotanto - eivät tajunneet lopettaa tarpeeksi ajoissa.

Erikoismaininta:
Kwan
Murheellista kuunneltavaa - sen lisäksi ovat niin dorkia, etteivät hiffaa, että heittämällä 3-4 typpiä vitt... muille jäis enemmän liksaa! "Musa" ei kyllä kärsis yhtään.

Samoilla linjoilla. Ultra Bra on paria biisiä lukuunottamatta aivan kauheaa kuunneltavaa, jossa ei ole päätä eikä häntää. Kwan puolestaan jaksaa ihmetyttää minua suuresti, millä avuilla se on noin suosittua? Biisit ovat aivan hirveitä, Mc Mariko on maailman kymmenen rumimman naisen joukossa ja se lakupetterikin luulee olevansa jotain suurta.

Yksi hirveimmistä biiseistä, mitä viime vuosina on tehty, on ehdottomasti Tiktakin "Häiritsen sinua". Tekee mieli aina tuon biisin kuullessaan todeta, että niin toden totta häiritsetkin.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Viestin lähetti Dave

2023: U2-papat ovat tulossa massiivisella rundillaan Ouluun Miika Juntunen Stadiumille, samalle jossa pelattiin vuoden 2018 MM-finaali (Suomi-Ruotsi 4-3, vaikka Ruotsi johti 3-0 vielä tunnin kohdalla. Ruotsin valmentaja Henrik Larssonia vitutti niin että hänen verenkiertonsa pysähtyi useiksi minuuteiksi. Suomi sai lopullisen hegemonian Ruotsista urheilussa) soittamaan 100 000 ihmiselle. Ja minulla on vielä nykyään syntymätön poika, ikä 17 vuotta (en halua arvata mitä tapahtuu lähimmän parin vuoden aikana). Radio Mega hehkuttaa konserttia soittamalla tauotta U2-klassikoita. Poika surffaa netissä.
Poika: tiesitkö isi että Hands that built America oli Scorsesen Gangs of New Yorkissa?
Minä: tiesin, kävin sen aikoinani katsomassa vanhassa Formiassa, siihen aikaan siinä ei ollut vielä 45 salia...
Poika: saikohan se biisi Oscarin? Käväisenpä IMDb:ssä. (kuluu n. 10 sekuntia) Isi, kuka oikein on Eminem?
Minä: se oli niitä sen ajan lökärihousu-hupparimiehiä...
Poika: onko sulla sen levyä?
Minä: no ei tietenkään ole. Etsi vaikka www.silliestmusicgenres.comista jos löytyisi...
Poika etsii.
Poika: mitä vittua tämä on? Äijä lässyttää jotain paskaa aneemisen konekompin päälle ja heiluttaa käsiään kuin CP-vammainen. Onko tämä joku vitsi vai mikä? Minä lähden kuuntelemaan AC/DC:tä. Vituttaa koko touhu.

Sitten heräsin.

Hyvin kirjoitettu. Sain oitis iloa elämään, kun huomasin, että löytyyhän niitä Eminemin vastustajia tältäkin palstalta. Vituttaa koko äijä. Mies ei tiedä musiikista yhtään mitään, mutta levyt myy ja rahaa tulee. Poistun takavasempaan kuuntelemaan kunnon musiikkia, nimittäin Iron Maidenia.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ultra Braa... sinä putosit parvekkeelta... minä juoksin liikennemerkkiin. Niinkuin sitä ei olisi. Tjs.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Justin Timberlake : Cry me a river. Sanat eivät riitä kuvaamaan kuinka huono kyseinen kappale on. Ei prkl. ei kukaan täysi-ikäinen mies voi laulaa noin. Korkeintaan, jos sukukalleuksiin on kiinnitetty jonkinlainen esiaikainen kidutuslaite. Hyi saatana.

Radioheadin koko tuotanto. Tekotaiteellista paskaa. Kriitikot tykkäävät, koska eivät tajua mitään, joten kehuvat voidakseen vaikuttaa intellektuelleilta muiden silmissä.

Nelly : Hot in here. Rap-musiikin Timberlake.

Leningrad Cowboys : Where's the moon now tjsp. Ei putoa, ei sitten millään. Vaikka huumoripoppi muuten uppoaa, mutta ei kauboit.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jos muutamia pitää mainita niin:

Linkin Park (koko tuotanto...)
Limp Bizkit (koko tuotanto...)
Räp kokonaisuudessaan
Apulanta - Hiekka, uhh vaihdan aina kanavaa kun tämä aivan hirveä renkutus alkaa soimaan radiossa!
The Rasmus(koko tuotanto in the shadowsia lukuunottamatta, se on sentään kuunneltava)
TPS:n maalibiisi!
 
Viestin lähetti vision
Ei prkl. ei kukaan täysi-ikäinen mies voi laulaa noin. Korkeintaan, jos sukukalleuksiin on kiinnitetty jonkinlainen esiaikainen kidutuslaite. Hyi saatana.

Heti tulee mieleen Pepe Willberg! Olen miettinyt, että jos norsun munat vääntäisi solmuun, niin norsusta lähtisi samanlainen ääni kuin Pepestä. Toki Willbergillä on useita hienoja lauluja.

Meinasin jo lopettaa, mutta pakko on vielä mainita Pepen innosta tulkita jo 60-luvulla edesmennyttä Paul McCartneyta. Olin pari vuotta sitten Turussa John Lennonin muistoillassa, jossa muun muassa Jiri Nikkinen ja kumppanit heittivät hienoja covereita Johnin biiseistä. Mitä teki Pepe? Soitti saatana Penny Lanen ja kaikki kuviteltavissa olevat McCartneyn biisit. Kun huomautin valppaana tästä epäkohdasta, sain osakseni äärimmäisen vittumaisen mulkaisun höystettynä painokelvottomilla kommenteillla. Onkohan Pepenkin muna väännetty solmuun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös