Viestin lähetti Prookie
Kappaleen nimi on Sing for the moment. Enpä nyt tuota kovin törkeäksi sanoisi. Kappale on tehty Aerosmithin luvalla ja kaiken lisäksi Joe Perry soittaa kappaleessa kitarasoolon.
Kuka sen sitten soittaisi? Eminem itsekö? Siinähän menisi käsien heiluttelu vituiksi jos erehtyisi soittimiin koskemaan.
Ennen Eminem oli minulle täysin merkityksetön, mutta Oscar-gaalassa vitutukselta ei voinut välttyä. Parhaan kappaleen Oscar ryöstettiin U2:lta ja ojennettiin Eminem-paskiaiselle. Matkustinkin saman tien tulevaisuuteen, vuoteen 2023, koska arvasin että tästä tulee oitis yksi Oscar-historian hassuimmista vikatikeistä.
2023: U2-papat ovat tulossa massiivisella rundillaan Ouluun Miika Juntunen Stadiumille, samalle jossa pelattiin vuoden 2018 MM-finaali (Suomi-Ruotsi 4-3, vaikka Ruotsi johti 3-0 vielä tunnin kohdalla. Ruotsin valmentaja Henrik Larssonia vitutti niin että hänen verenkiertonsa pysähtyi useiksi minuuteiksi. Suomi sai lopullisen hegemonian Ruotsista urheilussa) soittamaan 100 000 ihmiselle. Ja minulla on vielä nykyään syntymätön poika, ikä 17 vuotta (en halua arvata mitä tapahtuu lähimmän parin vuoden aikana). Radio Mega hehkuttaa konserttia soittamalla tauotta U2-klassikoita. Poika surffaa netissä.
Poika: tiesitkö isi että Hands that built America oli Scorsesen Gangs of New Yorkissa?
Minä: tiesin, kävin sen aikoinani katsomassa vanhassa Formiassa, siihen aikaan siinä ei ollut vielä 45 salia...
Poika: saikohan se biisi Oscarin? Käväisenpä IMDb:ssä. (kuluu n. 10 sekuntia) Isi, kuka oikein on Eminem?
Minä: se oli niitä sen ajan lökärihousu-hupparimiehiä...
Poika: onko sulla sen levyä?
Minä: no ei tietenkään ole. Etsi vaikka
www.silliestmusicgenres.comista jos löytyisi...
Poika etsii.
Poika: mitä vittua tämä on? Äijä lässyttää jotain paskaa aneemisen konekompin päälle ja heiluttaa käsiään kuin CP-vammainen. Onko tämä joku vitsi vai mikä? Minä lähden kuuntelemaan AC/DC:tä. Vituttaa koko touhu.
Sitten heräsin.