Kaikkien aikojen ärsyttävin nhl-pelaaja!

  • 11 638
  • 156

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Juho
Mikä minusta tekee ärsyttävän, oi herra NHL-guru?
:D
Sori, oli ihan pakko. Kritiikkisi Nolania kohtaan oli suhteellisen aiheeton. En nähnyt oikeasti mitään perustetta sille.
 

Ferris

Jäsen
Viestin lähetti eagle
Muttamutta Ferris eikös se olekkaan Jaromir? Ainiin, Jaromir on nyt siellä. Pitäisikö antaa ääni Jaromirille, no ei. Sanotaan että Craig Muni.

Ei, kyllä Mario on se ärsyttävin edelleen. Ja nimenomaan sitä kaikkein ärsyttävintähän tässä kysyttiin vai mitä? :)

Jostakin syystä (viime aikojen esitysten takia?) Jaromirin osakkeet ovat hiukan nousseet silmissäni muttei niin paljoa, että vieläkään hänen ajattelisin palkkansa arvoisen olevan. Eikä se enää ärsytä tietenkään niin paljoa kuin ennen kun se ei enää iske ratkaisumaaleja Capsien verkkoon! ;)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ihan selkeästi

Matt Barnaby

Ei siinä sitte hittoikaa....!!!!!!!!
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti vilpertti
:D
Sori, oli ihan pakko. Kritiikkisi Nolania kohtaan oli suhteellisen aiheeton. En nähnyt oikeasti mitään perustetta sille.


En nyt sitten tiedä oliko se mun kritiikki ihan aiheetonta. Yhden kauden, olikos se 1999-2000 Owen oli NHL:n kunkku pelaten todella hyvin. Mutta ennen sitä tai sen jälkeen ei tämä Haiden kapitano ole saanut oikeastaan mitään aikaan joka viittaisi supertähteyteen. Keskinkertaisia kausia ja kaiken lisäksi mies on vielä ylimielinen ja Owenin mielestä hän on aina oikeassa.

Tottakai se risoo jos omaa suosikkipelaajaa haukutaan, huomasit varmaan mun kommentit niille jotka Marioa olivat haukkuneet.;)

No hard feelings!:p
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä muutama arsyttävä pelaaja:

Esa Tikkanen: Aukoi päätään koko ajan, hakkasi mailalla ja taklasi vastustajia. Moni pelaaja olisi halunnut varmasti vetää Tikiä oikeen kunnolla turpiin!

Ulf Samuelsson: Epätyypillinen Ruotsalainen joka taklasi todella kovaa ja oli aina valmis tappelemaan. Samuelsson taklasi usein vastustajia niin alhaalta, että pelaajilta meni polvet paskaks!

Darius Kasparaitis: Mies jatkaa edelleen uraansa ja on hyvin paljon saman tyyppinen pelaaja kuin Samuelsson. Myös Kasparaitis on kova telomaan vastustajien polvia!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Juho, oliskos sulla mahdollisesti jotain todistusaineistoa tuosta Nolanin ylimielisyydestä? Tai "supertähteysegosta"?
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Jaetulla ykkössijalla Saku Koivu ja Eric Lindros.

Jaetulla kolmossijalla Chris Pronger ja Owen Nolan.


Maailman neljä yliarvostetuinta pelaajaa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Raimo


Ulf Samuelsson: Epätyypillinen Ruotsalainen joka taklasi todella kovaa ja oli aina valmis tappelemaan. Samuelsson taklasi usein vastustajia niin alhaalta, että pelaajilta meni polvet paskaks!


juu, eikös samainen svedu pistäny topin Cam Neelyn pelaamiselle ja se, jos mikä on paskamaista!
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti masaman


juu, eikös samainen svedu pistäny topin Cam Neelyn pelaamiselle ja se, jos mikä on paskamaista!

Samainen mies. Aloitti aina tappelut mutta koskaan ei itse uskaltanut ottaa vastuuta tekemisistään. Ei ihme että Domi vetäisi tajun pois. Peter Forsbergilla on muuten hyvin paljon samaa vikaa.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti Abu
Jaetulla ykkössijalla Saku Koivu ja Eric Lindros.

Jaetulla kolmossijalla Chris Pronger ja Owen Nolan.


Maailman neljä yliarvostetuinta pelaajaa.
mite joku voi vihata Sakua!!!!:mad: Kyllä pitää olla aika h''oäijä jos Sakua vihaa
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Eric Lindros
Keith Tkachuk
Mats Sundin
Ed Belfour

Siinä muutama...
 

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
Nää jätkät ärsyttää mua.

Fleury: Naurettava vaahtosammutin joka uhoaa ja sikailee mutta pudottaa hanskat vasta kun tuomarit on välissä tai kun vastassa on esim. Kyle Calder. Jätkä on muutenkin aivan sekaisin, kun on seuraillut sen tällä ja edellisilläkin kausilla tekemiä kommelluksia. Tuomaritkin vainoaa pikku Theoa. HAH HAH!

Nolan: Sori vaan vilpertti mutta aika sika äijä. Antaa usein poikittaista vastustajan naamaan ja niskaan ja muitakin rumia temppuja joista ois pitänyt tulla useammin pelikieltoa. mullakin on ollut sellanen tunne että Nolan on ylimielinen. Osaa tosin pelata ja hanskata(kun vaan tekisi sitä enemmän kuin huitoisi mailalla)

Pari hurria täytyy myös mainita.
Forsberg
Sundin
Markus Näslund
Holmström
Nylander
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Vaclav Varada

Epatyypillisen fyysinen tsekki. Mutta tyypillisen arsyttava.
Taas ajoi viimeyona Canadiensin maalivahtia, tosin vain kakkosen arvoisesti. Mutta kuitenkin...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Churla
Nolan: Sori vaan vilpertti mutta aika sika äijä. Antaa usein poikittaista vastustajan naamaan ja niskaan ja muitakin rumia temppuja joista ois pitänyt tulla useammin pelikieltoa. mullakin on ollut sellanen tunne että Nolan on ylimielinen. Osaa tosin pelata ja hanskata(kun vaan tekisi sitä enemmän kuin huitoisi mailalla)
Tota... Missä oli sitä poikittaista vastustajan naamaan/niskaan?
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ärsyttävin pelaaja

- Ehdottomasti vain yksi vaihtoehto: Mats Sundin. Yliarvostettu pelaaja joka vihellyksen jälkeen tökkii mutta harvemmin hanskaa kunnolla. Ei ole koskaan pystynyt johtamaan joukkuettaan tiukassa paikassa. Se nähtiin taas Salt Lake Cityssä
 

Churla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Chicago Blackhawks
Viestin lähetti vilpertti
Tota... Missä oli sitä poikittaista vastustajan naamaan/niskaan?

Esim. vanhoissa Don Cherryn rock'em sock'em videoissa on useita Nolanin temppuja. Lisäksi mulla on parilla muulla filmillä muutama lisää.

Olen seurannut NHL:ää tiiviisti yli 10 vuotta ja tiedän kyllä miten Nolan pelaa. Täytyy kuitenkin myöntää että kaveri on vähän rauhoittunut nuoruutensa hulluista ajoista, eikä tule mieleen tältä kaudelta mitään hurjia sikailuja.

Toki jotkut mun omatkin suosikki pelaajat pelaa sikaa(Marchment on yksi) mutta Nolanista vaan en pidä.
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nolan

Teemu Selänne aikoinaan nimesi pelaajia jotka yrittävät vahingoittaa kun he taklaavat ja Teme nimesi mm. Owen Nolanin!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Noniin, asiat ovat nyt siis selkeitä? Nolan on ihan vitun bitch varmasti pelata vastaan, mutta äijä on yhden NHL:n parhaista joukkueista kapteeni ja sitten valitetaan, että mies ei ole tehnyt ikinä mitään. Useita 30+ maalin kausia, 44 maalia pari kautta sitten, IYF kokoajan, presenssi jäällä... Tietenkin, jos mieltää saavutukseksi ainoastaan jonkun kapisen maalipörssin voittamisen niin ei varmaan oo orgasmit kaukana kun näkee Buren tai vastaavan tekevän maalin. "Kuka tahansa pystyy tekemään maaleja", huonon joukkueen johtamisen oman huippukovan divisioonan voittajaksi on hieman eri juttu. Toki Nolanilla on ollut mukana puuhassa valmentaja Darryl Sutter (kuulemma ihan vitun paska valmentaja, ei siitä varmasti ole ollut edes apua) sekä manageri Dean Lombardi (veikkaaja sanoi noin 5 vuotta sitten, että Lombardi pitäisi erottaa koska hän on niin paska, että hän ei voi toteuttaa Gundien unelmaa, wtg!) ja hänen joukkionsa, mutta Nolan on ollut se pelaaja joka on nostanut esimerkillään Sharksit .200 -joukkueesta .600 joukkueeksi.

Toki, en minä sille mahda mitään jos jotkut tykkäävät taitoluistelevista primadonnista ketkä pukee päälleen floridapanthersien peliasun ja luulevat olevansa koviakin jääkiekkoilijoita.
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse pidän fyysisistä jääkiekkoilijoista, mutta en sika pelaajista! Mielestäni Nolan on sika pelaaja. Kaikki varmasti muistaa mm kisat -97 kun Nolan järjesti joukkotappelun Tsekkejä vastaan ja haastoi itse Vladimir Vujtekin. Kyllä oli aika raukkamainen teko Nolanilta joka muistaakseni oli saamassa vielä turpiin, mutta Kanadan vaihtoaitiosta hyppäsi pelaajia puolustamaan joukkuetoveriaan joka oli hädässä! Nolan ei ole myöskään mielestäni niin hyvä pelaaja kuin minä häntä pidetään. Toki en väitä ettäkö hän huonokaan pelaaja on!
 

lennox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
- Kaikki ruotsalaiset neidit, etunenässä Sedinit, Sundin, Näslund, Lidström, Ragnarsson, Alfredsson jä näitähän riittää...

- Vanhat pierut, jotka eivät älyä lopettaa ajoissa: Messier, MacLean, Stevens, Housley, Lemieux jne...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos vain yksi pitää mainita vastaan Jere Lehtinen. Yliarvostettu ja kaikin puolin erittäin tylsä pelaaja, kukin saa itse määritellä tuon tylsyyden.

Ja mitä Nolaniin tulee, niin Nolanhan on Sharksin Kuningas (nimenomaan isolla K:lla).
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
On aika säälittävää miten jotkut ei kestä kun oman suosikkijoukkueen pelaajaa morkataan. Voi voi. Aika pikkumaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös