kaizu kirjoitti:
Kyllä taas huonolta näyttää, mutta mielummin niin että kesällä näyttää huonolta ja talvella hyvältä. Pena hoitaa.
Entä, jos näyttää huonolta sekä kesällä että talvella? Pena todellakin hoitaa sen. Kerran muutamassa vuodessa näyttää talvella hyvältä, mutta viimeistään keväällä IFK-fanit putoavat takaisin kylmälle betonilattialle.
Renegade kirjoitti:
Tämä taas ei liity korvauksiin mitenkään, mutta on hieno huomata että HIFK:sta vetää taas virta NHL:ään. Tänä kesänä 4 pelaajaa, eli enemmän kuin pitkään aikaan.
Kyllä, ihan helevetin hienoa. Kyllä ketuttaisi, jos täällä pysyisi hyvät pelaajat edes muutaman kauden - tyyliin Kärpät edelliskausina.
Renegade kirjoitti:
Miten kaikki kriitikot tämän tilanteen omasta mielestään ratkaisisi? Olisi mielenkiintoista kuulla..? Eli jos ja kun -88 syntyneelle pelaajalle ei luvata HIFK:ssa paikkaa, mutta se LUVATAAN sopimuskohtaisestikin esim Rauman Lukossa, niin miten HIFK:n tulisi toimia?
En tiedä, mutta HIFK on ainoa, jonka junioreista on vastaava joukkopako ikinä missään koskaan tapahtunut. Jossainhan syy on, ei HIFK voi olla ainoa, joka toimii väärin esim. sopimusten suhteen. Ovatko nämä pojat (nimenomaan, pikkupoikia ovat vielä) muka itse keksineet vastaavan touhun?
Itse olisin heittänyt Jouhkimaisen ja nuoremman Salmelaisen hiuksista hittoon näiden todellisten lupausten tieltä. En näe ensin mainituissa mitään erikoista. Ehkä olen vain puusilmä, mutta itse kyllä lupaisin Enlundin kaltaiselle prospectille muutaman pelin jämäkentistä - ehkä myös mahdollisuuden ensimmäisissä kentissä heikompia vastustajia vastaan. Jos tämä olisi siis tukkinut pojun turvan ainakin yhden kauden ajaksi.
Sledge Hammer! kirjoitti:
Kaudella 01-02 junnuja tuli joukkueeseen yli kentällisen verran vakiokokoonpanoon ja kaikki muistaa miten se kausi meni. Myös P. Matikainenkin tämän muistaa eikä todellakaan kokoa joukkuetta kaikilla liigajoukkueen ovia kolkuttelevilla A-nuorilla. 2-3 olisi sopiva määrä koska ei tässä Mestistä vielä pelata.
Tämä oli nimenomaan harkittu projekti. Kuten itsekin toteat, ei aina tarvitse mennä ääripäihin vaan pyrkiä sopivaan ratkaisuun. Mahdollisuudet eivät ole "ei yhtään" tai "kaikki".
Huolestuttaa aivan saatanasti. Hauhtosen lähtö on jo poistettu ajatuksista.