Sä oot ihan aloittelija ja märkäkorva TOJiin verrattuna.Eli vähän niinkuin minä
Sä oot ihan aloittelija ja märkäkorva TOJiin verrattuna.Eli vähän niinkuin minä
Oon rookie vasta. Tässä on aikaa vielä petrata. Harmi kun ei kiinnosta, enkä tiedä mitään Venäjästä, niin en voi oikein vapaan puolella trollailla ja tuoda Venäjån ilosanomaa.Sä oot ihan aloittelija ja märkäkorva TOJiin verrattuna.
Ai se mensapotilas luulee, että korona tarttuu tätäkin kautta.Kaksi sanaa eikä muuta: Viime kevät.
Ei mee läpi enää. Kummelit pääsi mua kerran fuulaan enkä anna niille mulkuille ikinä anteeks.Tissit. Lopputekstien jälkeen näytetään tissit.
Täällä mitää tissejä näytetä. Hus kotia siitä!Ei mee läpi enää. Kummelit pääsi mua kerran fuulaan enkä anna niille mulkuille ikinä anteeks.
Mä olen ollut joskus ihan takuulla enemmän kuin YKSITOISTA PÄIVÄÄ kirjoittamatta. Eikä kukaan ole ihmetellyt. Luulin olevani tärkeä ihminen kun suupielet kuolaa valuen tuijotin tuota tykkäysten määrää. Mutta sitten selvisi, että olen ihan turha, joskaan en kaukalo. Ehkä allekirjoituksessani piilee totuuden siemen. Eikä ollenkaan sellainen siemen, mitä te kaikki runkkarit siellä viimeistään nyt mietitte.Olin lauantaina ENEMMÄN KUIN YKSITOISTA TUNTIA kirjoittamatta Jatkoaikaan, mutta @Sämppäri ei silti ikävöinyt. Miksi? Epäilen syyksi sitä, että Porin lähellä on se Harjavalta ja siellä täysin suomalaisomisteinen tehdas, joka rahoittaa täysin suomalaista jääkiekkoseuraa, jota Sämppäri kannattaa.
Nimpä. Piti sit runkata Näsälle. Vittu.Täällä mitää tissejä näytetä. Hus kotia siitä!
Mä olen ollut joskus ihan takuulla enemmän kuin YKSITOISTA PÄIVÄÄ kirjoittamatta. Eikä kukaan ole ihmetellyt. Luulin olevani tärkeä ihminen kun suupielet kuolaa valuen tuijotin tuota tykkäysten määrää. Mutta sitten selvisi, että olen ihan turha, joskaan en kaukalo. Ehkä allekirjoituksessani piilee totuuden siemen. Eikä ollenkaan sellainen siemen, mitä te kaikki runkkarit siellä viimeistään nyt mietitte.
Miltäköhän tuntuu kun unohtaa Jatkoajan ja mikä siihen johtaa, onko netti maksamatta vai läppäri pöllitty. Siirtynyt tekemään oikeitä töitä missä ei tietokonetta lähellä tai sitten työnantaja tarjonnut vain Doron käyttöön, perusmallin.Villi veikkaus että vain unohtanut paikan tavalla tai toisella. Toivottavasti on kunnossa.
Eikös nämä moni legenda kuten TOJ ja scholl saanut ensiksi bannit vapaan puolelle tai toistepäin? Sillä vietiin iso osa (heidän)ilosta ilmaista itseään täällä. Vai muistanko ihan väärin.TOJ on lentänyt lopullisesti pihalle. 2018 oli palstalle merkittävä vuosi, sillä silloin monoa saivat mm. sellaiset palstalegendat kuin Kirjoittelija, TOJ ja scholl. Varsinkin ensimmäistä on aina silloin tällöin ikävä.
TOJ:lla oli tosiaan vapaalle ikibänni, schollhan lensi kokonaan ulos vuosien ajaksi. Jotenkin scholl sai vakuutettua Modet päästämään hänet noin vuoden ajaksi takaisin.Eikös nämä moni legenda kuten TOJ ja scholl saanut ensiksi bannit vapaan puolelle tai toistepäin? Sillä vietiin iso osa (heidän)ilosta ilmaista itseään täällä. Vai muistanko ihan väärin.
TOJ:lla oli tosiaan vapaalle ikibänni, schollhan lensi kokonaan ulos vuosien ajaksi. Jotenkin scholl sai vakuutettua Modet päästämään hänet noin vuoden ajaksi takaisin.
Joo kyllä scholl toi palstalle mielipiteitä, viihdettä ja sisältöä ihan eri tavalla kuin putin-trolli.Nimimerkki scholl vakuutteluteksti olisi mukava nähdä, klassikkokamaa varmasti jonka voisi kehystää. Intohimoisella juoksijalla oli kiire ketjusta ketjuun kommentoimassa, muutakin kuin IFK:n otteita. Palstalegenda, jonka preesens ei mua koskaan häirinnyt.
Palstalegenda, jonka preesens ei mua koskaan häirinnyt.
Mihin on kadonnut IFK faneille varmasti tunnetumpi kriittinen kirjoittaja Isakson?
Oisko nimimerkki ollut hiukan eri, hmm. Oliko kahdella ässällä tai koolla, ei kuitenkaan kolmella!Mihin on kadonnut IFK faneille varmasti tunnetumpi kriittinen kirjoittaja Isakson? Aikoinaan ennen omia kirjoitusoikeuksia vuosia sitten, tuli naurettua kyseisen nimimerkin avautumisille.
Scholl oli South Parkin Mr. Garrisonin sekä American Psychon Patrik Batemanin rakkauslapsi. 165cm/57kg Alfa, joka halveksui mikkihiirifägäreitä. Samalla pukeutuen pinkkeihin kauluspaitoihin piukkoihin speeedoihin sekä Marilyn Monroe -kledjuihin. Hieno mies puhui itsestään usein kolmannessa persoonassa ja julisti mm. ettei voisi ikinä omistaa mitään käytettyä, mukaanlukien autoa tai naista.Nimimerkki scholl vakuutteluteksti olisi mukava nähdä, klassikkokamaa varmasti jonka voisi kehystää. Intohimoisella juoksijalla oli kiire ketjusta ketjuun kommentoimassa, muutakin kuin IFK:n otteita. Palstalegenda, jonka preesens ei mua koskaan häirinnyt.
Legenda for real.Scholl oli South Parkin Mr. Garrisonin sekä American Psychon Patrik Batemanin rakkauslapsi. 165cm/57kg Alfa, joka halveksui mikkihiirifägäreitä. Samalla pukeutuen pinkkeihin kauluspaitoihin piukkoihin speeedoihin sekä Marilyn Monroe -kledjuihin. Hieno mies puhui itsestään usein kolmannessa persoonassa ja julisti mm. ettei voisi ikinä omistaa mitään käytettyä, mukaanlukien autoa tai naista.