Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 599 593
  • 1 934

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mikäs tämä TOJ oli miehiään? Harmi kun en oo päässyt nauttimaan.
Palstalegenda. Mieletön tietopankki venäläisestä lätkästä. Vastaavasti hän oli sokea Venäjän valtion ihailija, joka paasasi propagandaansa joka ketjussa. Tämä ennen kuin sai ikibännin vapaalle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palstalegenda. Mieletön tietopankki venäläisestä lätkästä. Vastaavasti hän oli sokea Venäjän valtion ihailija, joka paasasi propagandaansa joka ketjussa. Tämä ennen kuin sai ikibännin vapaalle.

@Sämppäri TOJ oli miten sen kauniisti sanoisi Venäjän trolli. En tiedä laskuttiko töistään vaiko ihan ilmaiseksi hölisi.
Eli vähän niinkuin minä
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Sämppäri jos kiinnostaa tuohon TOJin eli The Original Jagsin tuotantoon näin jälkikäteen vähän tutustua ja katsoa omin silmin, että millaista lajitietämystä yhdistettynä Venäjä-mieliseen propagandaan sieltä tuli ulos niin alapuoleisen linkin kautta löytyy (eli palstan hakutoiminnolla haettu kyseisen käyttäjän viestit):

 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minkä takia FASlapsi vähensi kirjoittelua?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin lauantaina ENEMMÄN KUIN YKSITOISTA TUNTIA kirjoittamatta Jatkoaikaan, mutta @Sämppäri ei silti ikävöinyt. Miksi? Epäilen syyksi sitä, että Porin lähellä on se Harjavalta ja siellä täysin suomalaisomisteinen tehdas, joka rahoittaa täysin suomalaista jääkiekkoseuraa, jota Sämppäri kannattaa.
 

444

Jäsen
Olin lauantaina ENEMMÄN KUIN YKSITOISTA TUNTIA kirjoittamatta Jatkoaikaan, mutta @Sämppäri ei silti ikävöinyt. Miksi? Epäilen syyksi sitä, että Porin lähellä on se Harjavalta ja siellä täysin suomalaisomisteinen tehdas, joka rahoittaa täysin suomalaista jääkiekkoseuraa, jota Sämppäri kannattaa.
Mä olen ollut joskus ihan takuulla enemmän kuin YKSITOISTA PÄIVÄÄ kirjoittamatta. Eikä kukaan ole ihmetellyt. Luulin olevani tärkeä ihminen kun suupielet kuolaa valuen tuijotin tuota tykkäysten määrää. Mutta sitten selvisi, että olen ihan turha, joskaan en kaukalo. Ehkä allekirjoituksessani piilee totuuden siemen. Eikä ollenkaan sellainen siemen, mitä te kaikki runkkarit siellä viimeistään nyt mietitte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä olen ollut joskus ihan takuulla enemmän kuin YKSITOISTA PÄIVÄÄ kirjoittamatta. Eikä kukaan ole ihmetellyt. Luulin olevani tärkeä ihminen kun suupielet kuolaa valuen tuijotin tuota tykkäysten määrää. Mutta sitten selvisi, että olen ihan turha, joskaan en kaukalo. Ehkä allekirjoituksessani piilee totuuden siemen. Eikä ollenkaan sellainen siemen, mitä te kaikki runkkarit siellä viimeistään nyt mietitte.

MIKSEI MEISTÄ PIDETÄ?

Fiilis juuri nyt:



 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Palataksamme ketjun aiheeseen; @Rebel, HIFK-mies. Vuonna 2017 viimeksi palstalla käynyt.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Villi veikkaus että vain unohtanut paikan tavalla tai toisella. Toivottavasti on kunnossa.
Miltäköhän tuntuu kun unohtaa Jatkoajan ja mikä siihen johtaa, onko netti maksamatta vai läppäri pöllitty. Siirtynyt tekemään oikeitä töitä missä ei tietokonetta lähellä tai sitten työnantaja tarjonnut vain Doron käyttöön, perusmallin.

Olen yrittänyt kesäsisin unohtaa ja paras saavutus varmaan alle kuukausi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
TOJ on lentänyt lopullisesti pihalle. 2018 oli palstalle merkittävä vuosi, sillä silloin monoa saivat mm. sellaiset palstalegendat kuin Kirjoittelija, TOJ ja scholl. Varsinkin ensimmäistä on aina silloin tällöin ikävä.
Eikös nämä moni legenda kuten TOJ ja scholl saanut ensiksi bannit vapaan puolelle tai toistepäin? Sillä vietiin iso osa (heidän)ilosta ilmaista itseään täällä. Vai muistanko ihan väärin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eikös nämä moni legenda kuten TOJ ja scholl saanut ensiksi bannit vapaan puolelle tai toistepäin? Sillä vietiin iso osa (heidän)ilosta ilmaista itseään täällä. Vai muistanko ihan väärin.
TOJ:lla oli tosiaan vapaalle ikibänni, schollhan lensi kokonaan ulos vuosien ajaksi. Jotenkin scholl sai vakuutettua Modet päästämään hänet noin vuoden ajaksi takaisin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
TOJ:lla oli tosiaan vapaalle ikibänni, schollhan lensi kokonaan ulos vuosien ajaksi. Jotenkin scholl sai vakuutettua Modet päästämään hänet noin vuoden ajaksi takaisin.

Nimimerkki scholl vakuutteluteksti olisi mukava nähdä, klassikkokamaa varmasti jonka voisi kehystää. Intohimoisella juoksijalla oli kiire ketjusta ketjuun kommentoimassa, muutakin kuin IFK:n otteita. Palstalegenda, jonka preesens ei mua koskaan häirinnyt.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimimerkki scholl vakuutteluteksti olisi mukava nähdä, klassikkokamaa varmasti jonka voisi kehystää. Intohimoisella juoksijalla oli kiire ketjusta ketjuun kommentoimassa, muutakin kuin IFK:n otteita. Palstalegenda, jonka preesens ei mua koskaan häirinnyt.
Joo kyllä scholl toi palstalle mielipiteitä, viihdettä ja sisältöä ihan eri tavalla kuin putin-trolli.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mihin on kadonnut IFK faneille varmasti tunnetumpi kriittinen kirjoittaja Isakson? Aikoinaan ennen omia kirjoitusoikeuksia vuosia sitten, tuli naurettua kyseisen nimimerkin avautumisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös