Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kipeänä
Eka kerta usein sattuu mutta kyllä siihen tottuu. Pojat kertoneet.
Kipeänä
Ikämies ei aina voi luottaa ennen niin veitsenterävään muistiinsa, mutta muistelenpa silti, että Nakkikastike olisi saanut bannit palstalta silloin joskus kymmenisen vuotta sitten. Syistä en osaa sanoa, muuta kuin että olivat varmaan ne tavalliset.Siis jäsen @Nakkikastike.
Kadonnut muka jo vuonna 2010. En usko. Vastahan mä sille jotain vastailin kalsarikänniketjussa.
Kirjoittanut yli 3500 viestiä vuosien 2007-2010 aikana.
Onko kellään mitään havaintoa kyseisestä kirjoittajasta?
Ei perkele. Mistään tapahtumasta ei ole koskaan kulunut kymmenen vuotta näin nopeasti. Juuri mä sen kanssa parhaista krapularuoista juttelin. Yksi niistä oli nakkikastike.Ikämies ei aina voi luottaa ennen niin veitsenterävään muistiinsa, mutta muistelenpa silti, että Nakkikastike olisi saanut bannit palstalta silloin joskus kymmenisen vuotta sitten. Syistä en osaa sanoa, muuta kuin että olivat varmaan ne tavalliset.
Juuri mä sen kanssa parhaista krapularuoista juttelin. Yksi niistä oli nakkikastike.
Muistan ettei suositellut.Muistatko, että suositteliko se sitten vuorostaan kannibalismiin ja syömään vuokralaisen?
Kipeänä ja tietokone oli rikki. Tänään terveenä ja tietokone saatiin kuntoon vihdoin viimein (maanantaina oli Lenovon tyyppi täällä kotona 3h ihmettelemässä ja sai sen vaan entistä enemmän rikki).
Kohta 3h lukenut tuota tämänhetkistä modegatea ja ihmettelen. Yritän lukea sen loppuun ennen kuin rupean mitään kirjoittamaan (no joo tämän tähän väliin ettei hätää, hengissä ollaan).
Ensinmainittu tietääkseni vaihtoi nimimerkkiä, kulkee nykyään aliaksella Buddha. Freddiestä ei tietoa. Oli kelpo Miles Davis -diggari ja muutenkin ajatteleva immeinen. Ehkä sai meistä ja jutuistamme kyllällensä.Vähän jo vanhempia käyttäjiä, mutta missä menevät Jere#3 ja Freddie Freeloader?
Mä en taas tajuu, miten kukaan mies voi huomata, jos vaimo on vaihtanut verhot.En kyllä tajua miten joku voi huomata toisen nimimerkin viikon-parin poissaolon palstalta.
Sen nyt huomaa aina, jos kellarista on matto kadonnut kokonaan.
Juu, en mäkään. Matot ja lakanat sama juttu.Mä en taas tajuu, miten kukaan mies voi huomata, jos vaimo on vaihtanut verhot.
Ei kun sori, eihän tää ollutkaan se matki nimimerkkiä -ketju.Eihän verhoja edes tartte kun on sälekaihtimet. Maton hinnalla saa muutaman pullon viinaa, kuka hullu ostaa jonkun maton. Eikä lakanoitakaan toinna hankkia jos on makuupussi. Tai nippu vanhoja Hesareita. Ja mitä sitä kämpälläkään, putkassa saa nukkua ilmaiseksi.
Mä en taas tajuu, miten kukaan mies voi huomata, jos vaimo on vaihtanut verhot.
Tai vaimon uusi kampaus ja mitä näitä on.Juu, en mäkään. Matot ja lakanat sama juttu.
Mä en taas tajuu, miten kukaan mies voi huomata, jos vaimo on vaihtanut verhot.
Äiti oli ostanut taloon uuden sohvan. Kysyi mielipidettäni asiasta. Kysyin missä huoneessa se on. Olinhan minä sillä istunutkin jo.Juu, en mäkään. Matot ja lakanat sama juttu.
Mutta sen kyllä huomaa helposti, jos naapuri on vaihtanut auton. Jopa niin, että sekin on helppo päätellä onko naapurin parkkipaikalla satunnainen vieras vai talonväen uusi auto.
Tajusin että en ole törmännyt @Jesus Shaves viesteihin vapaalla alueella vähään aikaan. Nopealla tutkimustyöllä kävikin ilmi, että hänen edellinen viestinsä on Sanna Marinin ketjusta maaliskuun lopulta. Sittemmin kadonnut kuin tuhkana tuuleen.