Ja hyvä niin.Porttikielto tuli kun jankkaus ja henkilökohtaiset hyökkäykset jatkuivat aiheesta riippumatta.
Ja hyvä niin.Porttikielto tuli kun jankkaus ja henkilökohtaiset hyökkäykset jatkuivat aiheesta riippumatta.
Team Moderators todennäköisesti taas jakanut poikittaista ja @Turha Kaukalo loukkaantuneiden listalla, i assume?!Mihis se Turhis on taas hävinnyt...
Oli kyllä sen verran raskas, nimimerkkinsä mukaisesti, kirjoittaja tyyliltään, että ainakaan täällä ei ole ikävä tullut.Mihin katosi @heavy ? 26.7. viime vuonna viimeksi kirjoittanut jotain.
Jääkiekkopuolelle keskittyvät kirjoittajat taas eivät vissiin edes tiedä, kenestä puhutaan.Oli kyllä sen verran raskas, nimimerkkinsä mukaisesti, kirjoittaja tyyliltään, että ainakaan täällä ei ole ikävä tullut.
Jep, ei tainnut juurikaan jääkiekko-osioihin kirjoitella. Ei ainakaan minulle tullut siellä vastaan.Jääkiekkopuolelle keskittyvät kirjoittajat taas eivät vissiin edes tiedä, kenestä puhutaan.
Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.Jep, ei tainnut juurikaan jääkiekko-osioihin kirjoitella. Ei ainakaan minulle tullut siellä vastaan.
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
Ei mullakaan varmaan paljoa ole, mutta aina välillä yllätän ja kirjoitan sinne. Jos unohtaa liveseurannat. Sekä olen sentään top 9 kaikista käyttäjistä!!Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
Miten täällä pystyy näkemään kuinka paljon kukin on kirjoittanut mihinkin osioon?Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.
Itse tein ainakin niin, että menin eri osioihin (Liiga, Mestis, NHL jne.) ja sitten rajasin hakutyökalusta alueeksi "Tästä foorumista" ja By-kohtaan sitten kirjoittajan nimi, eli tässä tapauksessa heavy. Sitten vain katsoin, että montako täyttä sivua (20 viestiä per sivu) viestejä löytyy per osio ja siihen vajaaksi jäävän sivun viestit päälle.Miten täällä pystyy näkemään kuinka paljon kukin on kirjoittanut mihinkin osioon?
Laajennettu haku palvelee. Valitsee nimimerkin ja klikkaa vaikka haluamansa osa-alueet. CTRL-napilla saa valittua useampia kerralla. Minuutin haun perusteella ko. nimimerkin jääkiekkokeskustelun historia 10 viime vuoden ajalta osuu hakutulosten ekalle sivulle. Pari viestiä per vuosi kiekkopuolelle ei ole minusta mikää fanaatikon viestisaldo.Heavyn kohdalla ainoastaan Liigan puolella viestejä oli hieman enemmän (hakutuloksissa useampi täysi sivu), muissa lätkäosioissa ihan muutamia kappaleita vain. Voi hyvin olla, että tuollaiseen hakuun on olemassa helpompiakin konsteja, mutta noin siis itse menettelin.
Vaikka lätkäpalstalla ollaan niin omasta suosikkiaiheista, eli juniorikiekkoilusta ja valmentamisesta, ei juurikaan keskustella. Silloin tällöin tulee ketjuihin muutama viesti, mutta ei varmaan edes viikoittain. Toki minä joskus jotain noihin aikuisten sarjojen osioihin kirjoittelen, mutta nykyään enimmäkseen tänne vapaalle. Toivottavasti se ei ketään haittaa, olen aika harmiton yksilö.Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
Minä taasen luen ja katson jääkiekkoaiheista sisältöä sujuvasti, mutta en osaa keskustella. Olenko totaalisen väärässä paikassa?
Minä taasen luen ja katson jääkiekkoaiheista sisältöä sujuvasti, mutta en osaa keskustella. Olenko totaalisen väärässä paikassa?
Liityn tähän kerhoon. Toisaalta varjomodena kun häärin, jossain vaiheessa tuollakin naureskelin, etten vaan osaa keskustella TPS-osiossa, koska turkulaiset... Lisäksi paljon luontevammin heitän kommenttia liveseuranta-ketjuihin varsinkin muun urheilun puolella.
Sitten on sekin, että perusrunkosarjamatsi ei oikein missään liigassa herätä enää tunteita. Pitäisi olla tyyliin pleijarit tai jokin iso panos jokaisessa matsissa, jotta jaksaa innostua. En sitten tiedä onko tässä jopa kyynistynyt jääkiekon suhteen ja sellainen kantava into on hävinnyt seuraamisesta. Siinä on sitten hyvin vaikea kirjoittaa mitään erikoista tai edes jotenkin kirjoittamisen arvoista, jos se kirjoittaminen on muutenkin sellaista rääpimistä.
Tähän näyttäisi syynä olevan meneillään oleva pitkä pelikielto:Yli 33 000 viestin jatkisveteraani @Henkka on kirjoittanut viimeksi 2. helmikuuta.
Kas, en muistanutkaan että sai kakkua ja peräti kaksi kuukautta.Tähän näyttäisi syynä olevan meneillään oleva pitkä pelikielto:
Pelikieltoja 2.2.2024
@Henkka tykkää vierailla muidenkin joukkueiden osioissa. Siinä ei ole mitään väärää, mutta tällaiset trollailut ovat väärin ja tällä kertaa ne johtavat 2 kuukauden pelikieltoon. Pelikiellon pituuteen vaikutti varsin mittava historia samasta aiheesta. Vaikka tunteet käyvät joskus kuumina niin on...keskustelu.jatkoaika.com
Turhis juhlii jo tulevaa Hyvinkään Tahkon Suomen mestaruutta 2024.Kas, en muistanutkaan että sai kakkua ja peräti kaksi kuukautta.
Anyway, olen surun murtama jos @Turha Kaukalo lopetti kirjoittamisen pysyvästi. Viihdyttävä hahmo nääs.