Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 814
  • 1 934

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Nimimerkki Psychodad kirjoitteli aikoinaan paljon WTC-ketjuun. Viimeisimmät viestit on vuoden 2018 syyskuulta Patrik Laineen ketjusta. Pari viimeistä viestiä katoin eikä hän niistä ainakaan porttikieltoa ole saanut, eli missäs lienee hän.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki Psychodad kirjoitteli aikoinaan paljon WTC-ketjuun. Viimeisimmät viestit on vuoden 2018 syyskuulta Patrik Laineen ketjusta. Pari viimeistä viestiä katoin eikä hän niistä ainakaan porttikieltoa ole saanut, eli missäs lienee hän.
Mulla on heikko muistikuva, että kenkää olisi saanut, mutta on mahdollista, että sekoitan johonkin toiseen nimimerkkiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mihin katosi @heavy ? 26.7. viime vuonna viimeksi kirjoittanut jotain.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Team Moderators savusti ulos väärillä tuomioilla?
Kyllä.

Näin pelikielto-osiossa 27.7.
Nimimerkki @heavy on jo aiemminkin ollut moderaattoreiden käsittelyssä raskaan ja keskustelukyvyttömän pelitapansa vuoksi. Käyttäjä oli jo Löylyhuoneen pelikiellossa, mutta nyt inttäminen ja jopa suoranainen flamettaminen levisi Coldplay-ketjuun. Käyttäjä on saanut kuukauden pelikiellon koko palstalle. Lisäksi annamme käyttäjälle toistaiseksi voimassa olevan vapaan pelikiellon kaupan päälle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nimimerkki Psychodad kirjoitteli aikoinaan paljon WTC-ketjuun. Viimeisimmät viestit on vuoden 2018 syyskuulta Patrik Laineen ketjusta. Pari viimeistä viestiä katoin eikä hän niistä ainakaan porttikieltoa ole saanut, eli missäs lienee hän.
Porttikielto tuli kun jankkaus ja henkilökohtaiset hyökkäykset jatkuivat aiheesta riippumatta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mihis se Turhis on taas hävinnyt...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mihin katosi @heavy ? 26.7. viime vuonna viimeksi kirjoittanut jotain.
Oli kyllä sen verran raskas, nimimerkkinsä mukaisesti, kirjoittaja tyyliltään, että ainakaan täällä ei ole ikävä tullut.

Taisi vetää reippaasti herneitä nenään, kun sai "elinkautisen" ensin Löylyhuoneeseen ja sitten vielä koko Vapaan osioon.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jääkiekkopuolelle keskittyvät kirjoittajat taas eivät vissiin edes tiedä, kenestä puhutaan.
Jep, ei tainnut juurikaan jääkiekko-osioihin kirjoitella. Ei ainakaan minulle tullut siellä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep, ei tainnut juurikaan jääkiekko-osioihin kirjoitella. Ei ainakaan minulle tullut siellä vastaan.
Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?

Onhan se voinut silloin 23 vuotta sitten kiinnostaakin. Tai sitten vaan keskusteleminen muiden lätkäfanien kanssa muista aiheista. Ei tuolloin 2001 varmaan kukaan ihan vahingossa tänne palstalle eksynyt, siis kokonaan lätkäpiirien ulkopuolelta. Toisin kuin nykyään, kun palsta on moninkertaisesti isompi, ja tuttu myös ns. isolle yleisölle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
Ei mullakaan varmaan paljoa ole, mutta aina välillä yllätän ja kirjoitan sinne. Jos unohtaa liveseurannat. Sekä olen sentään top 9 kaikista käyttäjistä!!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vilkaisin tuossa ihan huvikseni, että kuinka monta viestiä hän on kirjoittanut palstan jääkiekko-osioihin. Viestejä niihin on yhteensä 193, joka on noin 1,73 prosenttia heavyn koko tuotannosta. Ei siis tosiaan ole ihme, ettei ole välttämättä lätkäpuolella tullut vastaan.
Miten täällä pystyy näkemään kuinka paljon kukin on kirjoittanut mihinkin osioon?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten täällä pystyy näkemään kuinka paljon kukin on kirjoittanut mihinkin osioon?
Itse tein ainakin niin, että menin eri osioihin (Liiga, Mestis, NHL jne.) ja sitten rajasin hakutyökalusta alueeksi "Tästä foorumista" ja By-kohtaan sitten kirjoittajan nimi, eli tässä tapauksessa heavy. Sitten vain katsoin, että montako täyttä sivua (20 viestiä per sivu) viestejä löytyy per osio ja siihen vajaaksi jäävän sivun viestit päälle.

Heavyn kohdalla ainoastaan Liigan puolella viestejä oli hieman enemmän (hakutuloksissa useampi täysi sivu), muissa lätkäosioissa ihan muutamia kappaleita vain. Voi hyvin olla, että tuollaiseen hakuun on olemassa helpompiakin konsteja, mutta noin siis itse menettelin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Heavyn kohdalla ainoastaan Liigan puolella viestejä oli hieman enemmän (hakutuloksissa useampi täysi sivu), muissa lätkäosioissa ihan muutamia kappaleita vain. Voi hyvin olla, että tuollaiseen hakuun on olemassa helpompiakin konsteja, mutta noin siis itse menettelin.
Laajennettu haku palvelee. Valitsee nimimerkin ja klikkaa vaikka haluamansa osa-alueet. CTRL-napilla saa valittua useampia kerralla. Minuutin haun perusteella ko. nimimerkin jääkiekkokeskustelun historia 10 viime vuoden ajalta osuu hakutulosten ekalle sivulle. Pari viestiä per vuosi kiekkopuolelle ei ole minusta mikää fanaatikon viestisaldo.
 

Glove

Jäsen
Tätä on pakko vähän ihmetellä, että miten eksyy jatkiksen keskustelupalstalle, jos jääkiekosta keskusteleminen ei kiinnosta käytännössä ollenkaan?
Vaikka lätkäpalstalla ollaan niin omasta suosikkiaiheista, eli juniorikiekkoilusta ja valmentamisesta, ei juurikaan keskustella. Silloin tällöin tulee ketjuihin muutama viesti, mutta ei varmaan edes viikoittain. Toki minä joskus jotain noihin aikuisten sarjojen osioihin kirjoittelen, mutta nykyään enimmäkseen tänne vapaalle. Toivottavasti se ei ketään haittaa, olen aika harmiton yksilö.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä taasen luen ja katson jääkiekkoaiheista sisältöä sujuvasti, mutta en osaa keskustella. Olenko totaalisen väärässä paikassa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä taasen luen ja katson jääkiekkoaiheista sisältöä sujuvasti, mutta en osaa keskustella. Olenko totaalisen väärässä paikassa?

Sama juttu. Ennen kyllä keskustelin itsekin aktiivisesti jääkiekkokeskusteluissa ja erityisesti HPK:n osiossa mutta viime vuosina tämä on mennyt minullakin siihen että keskustelen lähinnä vain muissa osioissa (etenkin kierrätyskeskuksessa). Kyllä luen aktiivisesti lätkäkeskusteluitakin mutta harvemmin niihin nykyään kommentoin mitään. Koen silti tämän antavan minullekin vielä jonkin verran koska on mielenkiintoista kirjoitella ja välillä keskustellakin myös muissa osioissa.

Tosin viime kuukausina olen lähinnä vain lukenut keskustelupalstaa. Jatkoajassa on kyllä muissakin osioissa mielenkiintoista keskustelua kuin vain lätkäosioissa vaikka jääkiekkoaiheinen foorumi erityisesti onkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minä taasen luen ja katson jääkiekkoaiheista sisältöä sujuvasti, mutta en osaa keskustella. Olenko totaalisen väärässä paikassa?

Liityn tähän kerhoon. Toisaalta varjomodena kun häärin, jossain vaiheessa tuollakin naureskelin, etten vaan osaa keskustella TPS-osiossa, koska turkulaiset... Lisäksi paljon luontevammin heitän kommenttia liveseuranta-ketjuihin varsinkin muun urheilun puolella.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Liityn tähän kerhoon. Toisaalta varjomodena kun häärin, jossain vaiheessa tuollakin naureskelin, etten vaan osaa keskustella TPS-osiossa, koska turkulaiset... Lisäksi paljon luontevammin heitän kommenttia liveseuranta-ketjuihin varsinkin muun urheilun puolella.

Sitten on sekin, että perusrunkosarjamatsi ei oikein missään liigassa herätä enää tunteita. Pitäisi olla tyyliin pleijarit tai jokin iso panos jokaisessa matsissa, jotta jaksaa innostua. En sitten tiedä onko tässä jopa kyynistynyt jääkiekon suhteen ja sellainen kantava into on hävinnyt seuraamisesta. Siinä on sitten hyvin vaikea kirjoittaa mitään erikoista tai edes jotenkin kirjoittamisen arvoista, jos se kirjoittaminen on muutenkin sellaista rääpimistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös