Olisko pyytäny edellisen pelikiellon jälkeen itse tunnuksien poistoa. Puhdas veikkaus.Morgothin profiilia ei enää ole olemassa. Mitähän mahtoi tapahtua?
Täsmälleen samaa mietin tässä muutama päivä sitten. Otteluseurannat tuntuneet jotenkin tyhjiltä ja jotain on puuttunut, kun nämä asiantuntevat, informatiiviset ja ennen kaikkea objektiiviset kommentit ovat olleet poissa.@Baloun Tässä on ollut vähän jo ikävä, kun kukaan ei systemaattisesti trollaa Tapparasta&tuomareista otteluseurannassa.
Järvinen hieno hyppy :DTäsmälleen samaa mietin tässä muutama päivä sitten. Otteluseurannat tuntuneet jotenkin tyhjiltä ja jotain on puuttunut, kun nämä asiantuntevat, informatiiviset ja ennen kaikkea objektiiviset kommentit ovat olleet poissa.
"Heljanko! :D"
"Tapola! :D"
"[Laita tähän valitsemasi Tapparan pelaaja/valmentaja]! :D"
Ainakin kyseinen käyttäjä edelleen aktiivinen palstalla kävijänä, mutta viime viestit aika monen kuukauden takaa. Toivottavasti kaikki hyvin!
Toveri @Frostbite muistaakseni lopetti Kärppien seuraamisen ja tälle palstalle kirjoittamisen kun Ville Leskinen meni IFK:hon pelaamaan Kärppien sijasta. Tässä hänen toistaiseksi viimeinen viestinsä palstalle:Mihin meni toveri @Frostbite? Viimeksi nähty palstalla uutenavuotena 2019...
Sen verran iso munaus suosikkijoukkueelta, joten loppui sitten tähän Kärppien seuraaminen pariin kauteen. Kiitos, oli mukavaa!
Kiitos näinkin informatiivisesta viestistä.Toveri @Frostbite muistaakseni lopetti Kärppien seuraamisen ja tälle palstalle kirjoittamisen kun Ville Leskinen meni IFK:hon pelaamaan Kärppien sijasta. Tässä hänen toistaiseksi viimeinen viestinsä palstalle:
Koska käyttäjäprofiilin tarkastelu tuottaa sanoman: "This user's profile is not available." sen sijaan, että tarkastelua olisi määritelty rajoitettavaksi, viittaisi se siihen, että hän on myös pyytänyt modeilta profiilin poistoa.
Tämän ketjun aiheeseen liittyvänä huomiona mainittakoot, että kaksi hyvin aktiivista Kärppäosion kirjoittelijaa @Eric Rooslind ja @holynordic ovat ne kaksi käyttäjää, jotka ovat tykänneet tuosta Frostbiten viimeisestä viestistä tälle palstalle. Kumpikaan heistä ei enää täällä kirjoita. Eric Rooslind mainitsi palstan loppumetreillään kamppailevansa pitkälle levinneen syövän kanssa, joten hänen tapauksessaan pelkään pahinta. Holynordicin katoaminen palstalta oli äkillinen ja yllättävä, kuten aiemmassa tähän ketjuun kirjoittamassani viestissä pistin merkille.
Tämän ketjun aiheeseen liittyvänä huomiona mainittakoot, että kaksi hyvin aktiivista Kärppäosion kirjoittelijaa @Eric Rooslind ja @holynordic ovat ne kaksi käyttäjää, jotka ovat tykänneet tuosta Frostbiten viimeisestä viestistä tälle palstalle. Kumpikaan heistä ei enää täällä kirjoita. Eric Rooslind mainitsi palstan loppumetreillään kamppailevansa pitkälle levinneen syövän kanssa, joten hänen tapauksessaan pelkään pahinta. Holynordicin katoaminen palstalta oli äkillinen ja yllättävä, kuten aiemmassa tähän ketjuun kirjoittamassani viestissä pistin merkille.
Antaa turhan karua perspektiiviä palstalla tapahtuviin vääntöihin tällaiset tapaukset.
Joo, siltä valitettavasti vaikuttaa. Muistan itsekin käyttäjän pitkäaikaisena, aktiivisena kirjoittajana.Minäkin olen siinä käsityksessä, että Eric hävisi kamppailun sairautta vastaan. Melko usein on tullut asiaa pohdiskeltua.
Antaa turhan karua perspektiiviä palstalla tapahtuviin vääntöihin tällaiset tapaukset.
Tässä viesti kesältä 2020. Aika kylmäävää luettavaa, varsinkin kun lisää yhtälöön että reilu kuukausi tämän jälkeen käytetty tunnuksia viimeisen kerran. Kaikki merkit viittaa siihen että ei ole Eric enää keskuudessamme ollut pitkään aikaan. Rauha hänelle.Syöpä, tuo vitsaus on nyt piinannut miestä vuoden. Yhtään positiivista uutista ei ole matkanvarrella tullut. Tauti jatkaa eteenpäin ja on vallannut maksan ja keuhkot. Loppu häämöttää mutta johonkin on aina uskottava. Uusi lääke kokeilussa ja toivo ohuen ohuena siinä. Näillä näkymin syksyllä ollaan jo niin heikoilla että saapa nähdä vieläkö kauden avauksen näkisi, koko kausi on utopiaa. Näillä mennään, monen kanssa on täälläkin tullut kinasteltua ja suurinpana syyllisenä inttohalukas luonteeni. Kaikille hyvää/parempaa kesää ja syksyä.
Tuollaisesta syövästä mitä hän omien sanojensa mukaan sairasti, lienee melko lailla mahdoton parantua. Itse en ole töymännyt yhteenkään tapaukseen, sen enempää netissä kuin tosielämässäkään, jossa tuollaisesta olisi parannuttu. Kyse on vain siitä, kuinka kauan onnistutaan taudin kanssa sinnittelemään hengissä. Hyvin todennäköisesti siellä on jo siirrytty vehreämmille laitumille.Minäkin olen siinä käsityksessä, että Eric hävisi kamppailun sairautta vastaan. Melko usein on tullut asiaa pohdiskeltua.
Häntä minäkin ketjussa kaipailin taannoin.Mihinköhän @Sue katosi reilu vuosi sitten
Ei haittaa vaikka et paljastaisikaan. Itselläni tässä reilun 22:n jatkoaikavuoden aikana on viestejä kertynyt 3300. Tasaisen vauhdin taulukolla saan siis asian itse selville noin 200 vuoden kuluttua.Norsuilla on oma salainen hautuumaa. Nyt se tosiaan pistää vaan mietityttämään, että mihin palstaveteraanit rahnustavat 30.000 viestin rajan rikottuaan? Suattaapihan se olla, että saan sen vielä itsekin selville päivänä jonain, mutta siinä tapauksessa en taida olla enää täällä ja paljastamassa asiaa teille muille.
Liveseurantaketjut muuten lyhentävät tätä "eliniänodotetta" aika merkittävästi. Usein itse asiassa myös ihan konkreettisestikin.Ei haittaa vaikka et paljastaisikaan. Itselläni tässä reilun 22:n jatkoaikavuoden aikana on viestejä kertynyt 3300. Tasaisen vauhdin taulukolla saan siis asian itse selville noin 200 vuoden kuluttua.
Huomioikaa, että viestejä voi käydä myös poistamassa, niin esim. tuo 30 000 ei kerry ikinä.
Ei saatana, paljon on vielä kestettävää.Oon kyllä harkinnut, että lopetan palstaurani viestin numero 29 999 jälkeen.
Sä voisit muutaman uuden viestin tuhlata uusien ketjujen avaamiseen…. Eeeikun niiiin….Oon kyllä harkinnut, että lopetan palstaurani viestin numero 29 999 jälkeen.
Sä voisit muutaman uuden viestin tuhlata uusien ketjujen avaamiseen…. Eeeikun niiiin….