Hemmetin hyvä hankinta, eikä sentteriasia liity tähän millään tavalla. Pakki tarvittiin, koska Heiskanen lähti ja kuten olen jo aikaisemmin kertonut, niin pelaajaa ei tarvitse hankkia touko- tai kesäkuussa, mutta ajoissa pitää olla mukana keskusteluissa. Kun juttelee ajoissa potentiaalisille vahvistuksille, on mukana kuvioissa ja pelaaja voi sitten arvioida kokonaisuutta sen mukaan. Ei jokainen pelaaja mene sinne, mistä saa eniten rahaa, vaan moni voi mennä sinne, missä viihtyy. Tämä on kuitenkin suht kilpailukykyinen liiga, jossa pelimatkat eivät ole ihan tolkuttomia ja Stadi on nykyään aika kiva mesta. Sitä paitsi Trumpkin kävi täällä just, jolloin kaupungista tuli positiivista kuvaa ympäri Pohjois-Amerikan. Jos ei ole ihan mikään fullpleikkaripelaaja, tietää jotain kaupungistamme. Nybari oli aina myöhässä sen takia, koska hän ei tehnyt ajoissa hommia, eikä hän omannut osaamista tai kontaktiverkostoa. Salmelaisella on Kekäläisen elkeitä. Tämä hankinta on vaatinut varmasti usean kuukauden keskusteluyhteyden, joten on kiva, että se saatiin onnistuneesti himaan. Tähän mennessä olen tyytyväinen Salmelaiseen urheilutoimenjohtajana. Harkittuja oikean suuntaisia toimia on nähty.
Nyt mahtaa Pärnästä vituttaa. Veikkaan, että jätkä on itkenyt eilen itsensä uneen ja suunnittelee pelikieltoja ties kellekä ties mihinkä osioon. Tämä oli ainoa oikea tapa näpäyttää. Salmelainen osoitti, että HIFK on tosissaan ja Jatkoajan toukohousujen on turha ryppyillä mitään. Minuahan hän ja hänen kullinimijänsä jo estivät kirjoittamasta muutama viikko sitten jalkapallo-osioon ja koska se tapahtui viikonloppuna, jolla oli tarkoitus levittää pelkoa ja estää minua viettämästä kiva viikonvaihde, niin lasken sen terrori-iskuksi samalla lailla kuin esimerkiksi Nizzan tapauksen. No ei ne nilkit kauaa juhli. Joskus tulee niin kova vastustaja, jolle ei kusipäisinkään tyyppi pärjää, kun kansa ei suostu enää ottamaan vastaan totalitaarisen järjestelmän kaikkea kuraa. Jos joku vittuilee jotain, niin periksi ei pidä antaa. Nyt IFK:lla alkaa olla niin kova joukkue kasassa, että pitää varautua siihen, että Jatkoajassa IFK-kirjoittajille tullaan vittuilemaan entistä enemmän ja he tekevät kaikkensa, jotta he saisivat meidät penaltiboxiin. Korostan sanaa kaikkensa. Mikään ei ole niin katkera kuin landepaukku. Itse en edes seuraa noita pelikieltoilmoituksia, enkä koskaan lue yksityisviestejä, kun niissä on tyyliin tappouhkauksia. Nytkin tuossa ylhäällä lukee, että minulla on 67 lukematonta yksityisviestiä, joten en sillai ole ihan tarkkaan kartalla mitä skeidaa minulle on yritetty tunkea, eikä minun tarvitsekaan olla, sillä en minä täällä mitään sihteerin hommia tee, vaan tuotan sisältöä. Mutta jos joku on kiinnostunut seuraamaan pelikieltoilmoituksia, niin kannattaa huomata se, että hyvin suurella todennäköisyydellä lähitulevaisuudessa ne pelikiellot kohdistuvat HIFK-kirjoittajiin. Vapaalla alueella puolestaan pelikiellot ovat hyvin suurella todennäköisyydellä vieraan valtion vaikuttamista ja kohteena on ensi kevään Eduskuntavaalit. Tarkkailkaapa sitäkin. Tiedän esim. kirjoittajan, jolle on annettu ketjun avaamiskielto ja tämä kirjoittaja on henkilö, jolla on varmasti kyky havainnoida asioita ja näin ollen löytää sellaisia aiheita, joista kannattaa käydä keskustelua ja lisäksi hän on lahjakas kirjoittaja. Niinpä kyseessä on poliittinen ajojahti. Jokainen liike on harkittu. Kukaan ei kohdista mitään täsmätoimia ketään vastustajaa vastaan ellei kyseessä ole selvä vaikuttamis- tai vahingoittamistarkoitus. Pitäkää nyt siis silmällä, mitä he puuhaavat. Voivat esim. ajatella, että me olemme nyt tästä hankinnasta liian ylpeitä ja kostavat sen. Tilanne on kuitenkin se, että jos ei kestä sitä, että toinen on tyytyväinen, saa itse poistua keittiöstä.