Toivottavasti et nyt pahastu tästä viestistä, ei ole tarkoitus piikitellä.
Miksi olisin pahastunut viestistäsi? Siinähän oli ihan asiaa, paitsi sitä aivojumppa-kohtaa en täysin ymmärtänyt. Tiedän kyllä mitä aivojumppa on, mutta millaista aivojumppaa sinä minulle tässä tapauksessa sitten suosittelisit?
En koe kuitenkaan olevani riippuvainen kirjoittamisesta. Mutta kirjoitan erittäin mielellään ja joskus ennen vanhaan kirjoittaminen on ollut minulle vahvastikin intohimon kohde. Mutta voin hyvin olla kirjoittamattakin. Siksi en luokittelisi sitä riippuvaisuudeksi.
Mutta voihan se olla ja varmaan onkin niin että peliriippuvaisuuteni olen korvannut kirjoittamisella ja myös urheilun katselemisella. Mutta mielummin nämä kaksi kuin peliriippuvaisuus. Kirjoittamiseen ei mene rahaa lainkaan, päinvastoin joskus olen jopa saanut kirjoittamisella hieman taskurahaakin.
Urheilukanaviin nyt voi saada rahaa uppoamaan mutta siinä on se hyvä puoli sitten kuitenkin että määräänsä enempää niihinkään ei saa rahaa kulumaan kun tajuaa että enhän minä näillä kaikilla kanavilla tee mitään kun en ehdi kaikkea katselemaan. Peleihin voi taas saada uppoamaan rahaa vaikka millä mitalla.
Mutta nyt tämä alkaa menemään vahvasti ohi ketjun aiheen. Haluan vain painottaa että en tietenkään pahastunut viestistäsi. Nykyään olen törmännyt tuohon että pelätään kovin herkästi jonkun pahoittavan mielen jostain viestistä, sanomisesta tai muusta. Vaikka viestissä tms. ei olekaan ollut mitään mistä mielen voisi oikeasti pahoittaa.