Joo näin tosiaan kävi, haluaa keskittyä elämän tärkeämpiin asioihin ja saada ne nyt kuosiin@Czescku sanoi Punamusta ottaneen itselleen kuukauden kirjoitus kiellon ihan modesediltä pyytämällä.
Joo näin tosiaan kävi, haluaa keskittyä elämän tärkeämpiin asioihin ja saada ne nyt kuosiin@Czescku sanoi Punamusta ottaneen itselleen kuukauden kirjoitus kiellon ihan modesediltä pyytämällä.
Itse poissaloon tuossa jo tulikin selvitys, mutta oli tosiaan paikalla ottelussa ja tapasi matsin jälkeen yhden palstan nimimerkinkin, joka oli hänelle tullut esittäytymään jopa nimimerkkinsä kertoen.Myös toinen Patapuolen nimimerkki eli minun pitämäni kirjoittelija eli runoilija @Punamusta ei ole moneen päivään kirjoitellut foorumille. Lienee kuitenkin eilen ollut derbyottelussa paikalla? Toivottavasti kaikki on kunnossa.
Onko tääkin joku ihme performanssi...? Kuukauteen käsittääkseni voi olla kirjoittamatta ihan vaan kun ei kirjota. Tiätteks...?@Czescku sanoi Punamusta ottaneen itselleen kuukauden kirjoitus kiellon ihan modesediltä pyytämällä.
Voi. Mutta ehkei kaikki voi?Onko tääkin joku ihme performanssi...? Kuukauteen käsittääkseni voi olla kirjoittamatta ihan vaan kun ei kirjota. Tiätteks...?
Ohan näitä. @pettter ei varmaan pystysi oleen ryyppäämättä kuukautta, Trump twiittaamatta jotain mottipäistä ja Johnny B. Goode tsiigailematta vieraiden naisten perseitä ja tissejä...Voi. Mutta ehkei kaikki voi?
Voihan kaljaakin olla juomatta, vaikka sitä onkin kaapissa. Voi, mutta ehkei kaikki voi.
Onko tääkin joku ihme performanssi...? Kuukauteen käsittääkseni voi olla kirjoittamatta ihan vaan kun ei kirjota. Tiätteks...?
Olet Vilperi täysin oikeessa. Oot täällä avoimesti kertonut alkoholi ja uhkapeliaddiktioistasi. Sustakin kyllä huomaa että oot näitä sitten korvannut kirjoittamisellasi. Ehdottomasti kuitenkin peliliike parempaan suuntaan. Joskus tuntuu että ihan pienellä aivojumpalla saisit ratkasun ongelmaasi mutta päätät kirjoittaa tänne pitkän viestin asiaan liittyen. En missään tapauksessa sano että se on huono asia, kuitenkaan jos se sulle toimii. Monilla addikteilla se addiktio on ja pysyy. Kohde vaan vaan vaihtuu. Ja niitä kohteita on lukemattomia mitkä ei aiheuta ympäristölle tai itselle ongelmia. Ja kyllä, olen addikti myös itse. Toivottavasti et nyt pahastu tästä viestistä, ei ole tarkoitus piikitellä. Kaikkee hyvää toivon sulle. Paitti HPK:n menestystä. Siitä ei keskustella :DVoi sitä kai kirjoittamisestakin olla riippuvainen? Kuten monesta muustakin asiasta. Se hyvä juttu tuossa vain on että rahaa ei voi tuon riippuvaisuuden takia menettää jos ei mene kirjoittamaan millekään maksulliselle sivustolle.
Tosin ei kai tuotakaan riippuvaisuutta voi väheksyä ja se onkin yksi niitä pahimpia juttuja kai mitä voi sanoa riippuvaiselle ihmiselle. Älä kirjoita, älä pelaa niitä rahapelejä. So simply!
Ja kaikkea ei mitata rahassa. Olisinhan minäkin voinut tosiaan aikoinaan olla juomatta alkoholia tai olla pelaamatta rahapelejä mutta se on helpommin sanottu kuin tehty?
Toivottavasti et nyt pahastu tästä viestistä, ei ole tarkoitus piikitellä.
Tarkoitin sitä että jos miettii jotain dilemmaa, niin ratkasee sen omassa päässään. Tulee nääs semmonen onnistumisen tunne kun ei tartte kysyä apua. Toki jos rupee lyömään tyhjää, niin Jatkoaika on mitä parhain hakukone.Miksi olisin pahastunut viestistäsi? Siinähän oli ihan asiaa, paitsi sitä aivojumppa-kohtaa en täysin ymmärtänyt. Tiedän kyllä mitä aivojumppa on, mutta millaista aivojumppaa sinä minulle tässä tapauksessa sitten suosittelisit?
Tää on mulla ongelma. Omassa ystävä/tuttavapiirissä heitetään sen sortin läppää että heikompaa hirvittää. ja tämän kun tiedostaa, niin sitten sitä jotenkin aina tulee semmonen olo että tulikohan nyt sanottua jotain joka loukkaa jotain. Tästä voi vetää jotain viivoja lukuisiin pelikieltoihini täällä palstalla.ykyään olen törmännyt tuohon että pelätään kovin herkästi jonkun pahoittavan mielen jostain viestistä, sanomisesta tai muusta. Vaikka viestissä tms. ei olekaan ollut mitään mistä mielen voisi oikeasti pahoittaa.
Kyllä musta siltä on vaikuttanut.Ollaanko nyt siis päätetty, että @Punamusta on addiktoitunut Jatkoajan keskustelupalstaan?
Niillä oli tuolloin 13.4. yöllä @Evil in kanssa jotain beeffiä liittyen Heran kommenttiin naisista. Mr. Pahuuden mukaan Hera yritti piilottaa sukupuolirasismiaan huumorin taakse. Hera ei ymmärtääkseni koskaan tunnustanut Evilin olevan oikeassa mutta indeed, teit hyvän havainnon että mies ei ole kirjoittanut viestiäkään foorumeille tuon yön jälkeen. Kiintoisaa.Missä olet nimimerkki Hera80? Edellinen viesti 13.04.2020. Melko aktiivista oli kirjoittelu herra Hera80:lla.
Nimimerkki @godspeed on kirjoittanut vain yhden lyhyen viestin koko vuonna ja siitäkin on kulunut yli 2kk. Olisi kiinnostavaa kuulla miten miehen raitistuminen on onnistunut. Syksyllä kirjoitteli ainakin päättäväiseen sävyyn alkoholilla läträämisen lopettamisen suhteen.
Et ole oikea jatkoaikalainen. Se että ei ole mitään sanottavaa ei nääs näillä saarekkeilla paljoa näppistä säästele.tarkoituksella lukumoodissa, sillä ei ole ollut mitään sanottavaa.
Et ole oikea jatkoaikalainen. Se että ei ole mitään sanottavaa ei nääs näillä saarekkeilla paljoa näppistä säästele.
Ne huijaa sinua.Minulla taisi olla viesteistäni joku 1/4 pelkästään kalsarikänniketjuun. Sillä on ikuisesti jatkoaikalainen. Edittiä: tarkistin että olen kirjoittanut sinne enemmän kuin kukaan muu...
"This user's profile is not available"Missä luuraa nimimerkki @Frostbite ? Vähän aikaa sitten huomasin, että mies ei ole kuukausiin mitään kirjoitellut.
Tulkitsen tuon "Adios amigos" tyylisenä jäähyväisten jättämisenä palstatovereille, eli Frostbite lienee jättänyt joulukuussa palstan "oman käden kautta".Sen verran iso munaus suosikkijoukkueelta, joten loppui sitten tähän Kärppien seuraaminen pariin kauteen. Kiitos, oli mukavaa!
@Turha Kaukalo ei ole muuten kirjoittanut viestiäkään sitten 4.5.
Turhis on ollut aikaisemmin sen verran aktiivinen kirjoittelija vapaalla puolella, että tämä tilanne suorastaan hämmästyttää.
Mä tahdon hävitä. Se on yllättävän vaikeata.
Vieläkin kateissa.
Itse olen jo pidemmän aikaa jokeriosion kirjoitustavasta ja erittäin nopeasta toistensa viestien lainaamisesta päätellen epäillyt tuplanickiä erääseen toiseen palstan jokerifaniin. Mielestäni joku joskus jopa narautti heran ja nimimerkki X:n epäilyttävästä keskinäisestä viestin lainauksesta tms.
Oisko sieltä häkki heilahtanut tuplanickistä vai missä @Hera80 seikkailee?