Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 600 743
  • 1 934
Missäs nimimerkki @Jondeez on? Yleensä on kirjoittelee aamulla otteluraportteja, mutta tänään ei ole näkynyt paikalla.

Myös toinen Patapuolen nimimerkki eli minun pitämäni kirjoittelija eli runoilija @Punamusta ei ole moneen päivään kirjoitellut foorumille. Lienee kuitenkin eilen ollut derbyottelussa paikalla? Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Edit. Nimimerkki @Jondeez olikin tänään kirjoittajanut jo palstalle meni itseltä ohi! :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Missäs nimimerkki @Jondeez on? Yleensä on kirjoittelee aamulla otteluraportteja, mutta tänään ei ole näkynyt paikalla.

Myös toinen Patapuolen nimimerkki eli minun pitämäni kirjoittelija eli runoilija @Punamusta ei ole moneen päivään kirjoitellut foorumille. Lienee kuitenkin eilen ollut derbyottelussa paikalla? Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Edit. Nimimerkki @Jondeez olikin tänään kirjoittajanut jo palstalle meni itseltä ohi! :)
@Czescku sanoi Punamusta ottaneen itselleen kuukauden kirjoitus kiellon ihan modesediltä pyytämällä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Myös toinen Patapuolen nimimerkki eli minun pitämäni kirjoittelija eli runoilija @Punamusta ei ole moneen päivään kirjoitellut foorumille. Lienee kuitenkin eilen ollut derbyottelussa paikalla? Toivottavasti kaikki on kunnossa.
Itse poissaloon tuossa jo tulikin selvitys, mutta oli tosiaan paikalla ottelussa ja tapasi matsin jälkeen yhden palstan nimimerkinkin, joka oli hänelle tullut esittäytymään jopa nimimerkkinsä kertoen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Czescku sanoi Punamusta ottaneen itselleen kuukauden kirjoitus kiellon ihan modesediltä pyytämällä.
Onko tääkin joku ihme performanssi...? Kuukauteen käsittääkseni voi olla kirjoittamatta ihan vaan kun ei kirjota. Tiätteks...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi. Mutta ehkei kaikki voi?

Voihan kaljaakin olla juomatta, vaikka sitä onkin kaapissa. Voi, mutta ehkei kaikki voi.
Ohan näitä. @pettter ei varmaan pystysi oleen ryyppäämättä kuukautta, Trump twiittaamatta jotain mottipäistä ja Johnny B. Goode tsiigailematta vieraiden naisten perseitä ja tissejä...
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko tääkin joku ihme performanssi...? Kuukauteen käsittääkseni voi olla kirjoittamatta ihan vaan kun ei kirjota. Tiätteks...?

Voi sitä kai kirjoittamisestakin olla riippuvainen? Kuten monesta muustakin asiasta. Se hyvä juttu tuossa vain on että rahaa ei voi tuon riippuvaisuuden takia menettää jos ei mene kirjoittamaan millekään maksulliselle sivustolle.

Tosin ei kai tuotakaan riippuvaisuutta voi väheksyä ja se onkin yksi niitä pahimpia juttuja kai mitä voi sanoa riippuvaiselle ihmiselle. Älä kirjoita, älä pelaa niitä rahapelejä. So simply!

Ja kaikkea ei mitata rahassa. Olisinhan minäkin voinut tosiaan aikoinaan olla juomatta alkoholia tai olla pelaamatta rahapelejä mutta se on helpommin sanottu kuin tehty?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi sitä kai kirjoittamisestakin olla riippuvainen? Kuten monesta muustakin asiasta. Se hyvä juttu tuossa vain on että rahaa ei voi tuon riippuvaisuuden takia menettää jos ei mene kirjoittamaan millekään maksulliselle sivustolle.

Tosin ei kai tuotakaan riippuvaisuutta voi väheksyä ja se onkin yksi niitä pahimpia juttuja kai mitä voi sanoa riippuvaiselle ihmiselle. Älä kirjoita, älä pelaa niitä rahapelejä. So simply!

Ja kaikkea ei mitata rahassa. Olisinhan minäkin voinut tosiaan aikoinaan olla juomatta alkoholia tai olla pelaamatta rahapelejä mutta se on helpommin sanottu kuin tehty?
Olet Vilperi täysin oikeessa. Oot täällä avoimesti kertonut alkoholi ja uhkapeliaddiktioistasi. Sustakin kyllä huomaa että oot näitä sitten korvannut kirjoittamisellasi. Ehdottomasti kuitenkin peliliike parempaan suuntaan. Joskus tuntuu että ihan pienellä aivojumpalla saisit ratkasun ongelmaasi mutta päätät kirjoittaa tänne pitkän viestin asiaan liittyen. En missään tapauksessa sano että se on huono asia, kuitenkaan jos se sulle toimii. Monilla addikteilla se addiktio on ja pysyy. Kohde vaan vaan vaihtuu. Ja niitä kohteita on lukemattomia mitkä ei aiheuta ympäristölle tai itselle ongelmia. Ja kyllä, olen addikti myös itse. Toivottavasti et nyt pahastu tästä viestistä, ei ole tarkoitus piikitellä. Kaikkee hyvää toivon sulle. Paitti HPK:n menestystä. Siitä ei keskustella :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivottavasti et nyt pahastu tästä viestistä, ei ole tarkoitus piikitellä.

Miksi olisin pahastunut viestistäsi? Siinähän oli ihan asiaa, paitsi sitä aivojumppa-kohtaa en täysin ymmärtänyt. Tiedän kyllä mitä aivojumppa on, mutta millaista aivojumppaa sinä minulle tässä tapauksessa sitten suosittelisit?

En koe kuitenkaan olevani riippuvainen kirjoittamisesta. Mutta kirjoitan erittäin mielellään ja joskus ennen vanhaan kirjoittaminen on ollut minulle vahvastikin intohimon kohde. Mutta voin hyvin olla kirjoittamattakin. Siksi en luokittelisi sitä riippuvaisuudeksi.

Mutta voihan se olla ja varmaan onkin niin että peliriippuvaisuuteni olen korvannut kirjoittamisella ja myös urheilun katselemisella. Mutta mielummin nämä kaksi kuin peliriippuvaisuus. Kirjoittamiseen ei mene rahaa lainkaan, päinvastoin joskus olen jopa saanut kirjoittamisella hieman taskurahaakin.

Urheilukanaviin nyt voi saada rahaa uppoamaan mutta siinä on se hyvä puoli sitten kuitenkin että määräänsä enempää niihinkään ei saa rahaa kulumaan kun tajuaa että enhän minä näillä kaikilla kanavilla tee mitään kun en ehdi kaikkea katselemaan. Peleihin voi taas saada uppoamaan rahaa vaikka millä mitalla.

Mutta nyt tämä alkaa menemään vahvasti ohi ketjun aiheen. Haluan vain painottaa että en tietenkään pahastunut viestistäsi. Nykyään olen törmännyt tuohon että pelätään kovin herkästi jonkun pahoittavan mielen jostain viestistä, sanomisesta tai muusta. Vaikka viestissä tms. ei olekaan ollut mitään mistä mielen voisi oikeasti pahoittaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksi olisin pahastunut viestistäsi? Siinähän oli ihan asiaa, paitsi sitä aivojumppa-kohtaa en täysin ymmärtänyt. Tiedän kyllä mitä aivojumppa on, mutta millaista aivojumppaa sinä minulle tässä tapauksessa sitten suosittelisit?
Tarkoitin sitä että jos miettii jotain dilemmaa, niin ratkasee sen omassa päässään. Tulee nääs semmonen onnistumisen tunne kun ei tartte kysyä apua. Toki jos rupee lyömään tyhjää, niin Jatkoaika on mitä parhain hakukone.
ykyään olen törmännyt tuohon että pelätään kovin herkästi jonkun pahoittavan mielen jostain viestistä, sanomisesta tai muusta. Vaikka viestissä tms. ei olekaan ollut mitään mistä mielen voisi oikeasti pahoittaa.
Tää on mulla ongelma. Omassa ystävä/tuttavapiirissä heitetään sen sortin läppää että heikompaa hirvittää. ja tämän kun tiedostaa, niin sitten sitä jotenkin aina tulee semmonen olo että tulikohan nyt sanottua jotain joka loukkaa jotain. Tästä voi vetää jotain viivoja lukuisiin pelikieltoihini täällä palstalla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nimimerkki @godspeed on kirjoittanut vain yhden lyhyen viestin koko vuonna ja siitäkin on kulunut yli 2kk. Olisi kiinnostavaa kuulla miten miehen raitistuminen on onnistunut. Syksyllä kirjoitteli ainakin päättäväiseen sävyyn alkoholilla läträämisen lopettamisen suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Missä olet nimimerkki Hera80? Edellinen viesti 13.04.2020. Melko aktiivista oli kirjoittelu herra Hera80:lla.
Niillä oli tuolloin 13.4. yöllä @Evil in kanssa jotain beeffiä liittyen Heran kommenttiin naisista. Mr. Pahuuden mukaan Hera yritti piilottaa sukupuolirasismiaan huumorin taakse. Hera ei ymmärtääkseni koskaan tunnustanut Evilin olevan oikeassa mutta indeed, teit hyvän havainnon että mies ei ole kirjoittanut viestiäkään foorumeille tuon yön jälkeen. Kiintoisaa.

Tuo keskustelu löytyy ketjusta "Arvostamasi nimimerkit" (oh the irony...) jos kiinnostaa käydä lukemassa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nimimerkki @godspeed on kirjoittanut vain yhden lyhyen viestin koko vuonna ja siitäkin on kulunut yli 2kk. Olisi kiinnostavaa kuulla miten miehen raitistuminen on onnistunut. Syksyllä kirjoitteli ainakin päättäväiseen sävyyn alkoholilla läträämisen lopettamisen suhteen.

Täällä ollaan. Ja tarkoituksella lukumoodissa, sillä ei ole ollut mitään sanottavaa. Siihen on montakin syytä, mutta niistä ei sen enempää. Pari kuukautta olin loppuvuodesta täysin juomatta, mutta kyllä se siihen tissutteluun on lipsunut. Vähemmän juon kun muija on luona, mutta yksin sitten saatan vetää putkia eli jonkinlaista pakonomaisuutta on olemassa. Jotenkin koko raittiushomma vaan unohtui jossain vaiheessa, kun itseasiassa nytkin vasta kun joku muistutti niin tajusin, että minunhan piti joskus muuttaa linjausta ja juomistapojani. No, koen että asiat ovat kuitenkin erittäin hyvin, kun tässä on niin paljon muuttunut elämäntilanne, ettei enää ole sellaista tappavan kalvavaa tunnetta (tai stressiä) takaraivossa oikein mistään. Elämä on huomattavasti parempaa vuonna 2020, vaikka en nyt ainakaan toistaiseksi ole taas korkkia sulkenut!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
tarkoituksella lukumoodissa, sillä ei ole ollut mitään sanottavaa.
Et ole oikea jatkoaikalainen. Se että ei ole mitään sanottavaa ei nääs näillä saarekkeilla paljoa näppistä säästele.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Et ole oikea jatkoaikalainen. Se että ei ole mitään sanottavaa ei nääs näillä saarekkeilla paljoa näppistä säästele.

Minulla taisi olla viesteistäni joku 1/4 pelkästään kalsarikänniketjuun. Sillä on ikuisesti jatkoaikalainen. Edittiä: tarkistin että olen kirjoittanut sinne enemmän kuin kukaan muu...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Missä luuraa nimimerkki @Frostbite ? Vähän aikaa sitten huomasin, että mies ei ole kuukausiin mitään kirjoitellut.
"This user's profile is not available"

Minulle on kyllä sanottu tässä ketjussa kaksi kertaa että tuo voi tarkoittaa myös yksityistä profiilia, mutta edelleen taivun uskomaan toisin. Englannin kielen taitajana tiedän että tuo teksti kääntyy "Tämän käyttäjän profiili ei ole saatavilla" mikä viittaisi siihen että kyseinen profiili ei olisi enää lainkaan käytössä. Itse olen muutenkin yrittäessäni mennä katsomaan profiilia joka on yksityinen saanut täysin toisenlaisen, suomenkielisen tekstin "Tämä käyttäjä on rajoittanut profiilinsa katselua".
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hetkinen... @Rekka Pinne kävin kaivamassa esiin Frostbiten viimeisen viestin palstalle. Siinä hän sanoo näin:

Sen verran iso munaus suosikkijoukkueelta, joten loppui sitten tähän Kärppien seuraaminen pariin kauteen. Kiitos, oli mukavaa!
Tulkitsen tuon "Adios amigos" tyylisenä jäähyväisten jättämisenä palstatovereille, eli Frostbite lienee jättänyt joulukuussa palstan "oman käden kautta".

Toisaalta käynyt kuitenkin paikalla vielä lähes kuukausi tuon jälkeen eli uuden vuoden aattona joten mene ja tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös