Terveisiä Suomesta, aurinko paistaa ja vesi on lämmintä!
No niin, on tuossa pidetty pienehkö paussi tästä nykypäivänä niin suositusta somettelusta. FB on spoolattu ajat sitten, instagrammoista en ymmärrä ja twiittaus herättää lähinnä myötähäpeää. Enpä ole palstaakaan hyljännyt, mutta tiettyjen seikkojen vuoksi pidin pienen paussin koko touhusta. Korkkihan siinä narahtikin taas huolella, se on tunnustettava. Nyt kun suonissa virtaa Antabus, pystyy sitä tekemään pidemmällekin meneviä ajatuskuvioita.
Taisi aihe olla toisaalta arka, tai toisaalta liian vähän ymmärretty tai huonosti selitetty, mistä juttelin. Nämä tämän päivän tajuntaa edistävät tropit ja niin vaarallisia edelleen. Joku saattoi jopa luulla minua joksikin trolliksi, jota en todellakaan ole koskaan ollut. Terävät, omakohtaiset kokemukseni ja tiettyjen piirien lähes jumalallinen usko aineiden turvallisuuteen ja vapauttavaan hippi-ilmiöön. Sohaisin ampiaispesää, näköjään. Kunnon pitkäkestoinen psykoosi pöllyttäjälle avannee silmiä, toivon mukaisesti. No, sitä kohtaloa en soisi edes pahimmalle palstavihaajalle. Kai siellä jotkut jo kovinahkerasti arvuuttelivat henkilöllisyyttänikin, todennäköisesti väärin arvailuin.
Päätin pitää taukoa palstasta myöskin siksi, ettei tuo suomen kielen ulosantini oloe sitä tasoa, että viitsisi pidempiä keskusteluja köydä. Kirjoituksiani vahvasti leimannut raskas pateettinen ilmapiiri johtunee vai siitä, että kirjoitan minulle tärkeistä asioista, omalla tyylilläni.Se ärsyttänee taitavia kirjoittajia.
Mikään suuri lätkätietäjä en ole, mutta luulen saaneen edes muutaman ihmisen miettimään oloemassaolonsa tarkoitusta ja päihteiden merkitystä siinä kaljatuoppijonossa erätauolla.
Muutama palstaveli koki saaneensa apua aivoituksistani, joillekin ne olivat patettista paskaaa. Niinhän se on näin isolla palstalla.
No, nyt on alla raitis kesä, ensimmäinen pitkään aikaan. Joka aamu on herättävä ja sanottava, "ettei yhtään paukkua tänään."
Se suuri osa ihmisistä täällä, jotka osaavat kohtuukäytön, jatkakaa vaan.En minä teitä syyllistä. Kunhan vain halusin olla sysäävänä voimana niille muutamille, joiden tie kulkee kuin omani.
Edelleen saa kritisoida, toivon mukaan keväiset vihat on unohdettu.
Ehkä on parempikin jatkossa pitäytyä omissa patetioissaan vaan, kunhan tulin morjestamaan, että hengissä ollaan; jonkun iloksi, jonkun suruksi!
Mukavaa loppukesää kaikille palstalaisille, ketään unohtaen. Ehkä luennoin taas joulun alla, ken tietää: riippuu Ilveksen tuomasta draamasta. Ja oman kroppani lämpötilasta.
Drink responsibly :-)