Mainos

Kaatuilun MM-kisat

• 9 382
  • 79

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
siffa kirjoitti:
Edelleen minun mielestäni kisojen pahin filmi on Englannin toppari John Terryn pitkäaikainen "tajuttomuus" keltaisen kortin pelossa oman törkeän polviedellä-taklauksen jälkeen. Onneksi tuomari ei mennyt tähän filmiin.
Mun mielestä TOP5 filmit menee kaikki Portugalin piikkiin. Valitettavasti portugalilainen valmentaja seurajoukkueessa on tuonut Terryn peliin näitä ikäviä piirteitä. Ei vaan oikein istu Terrylle toi filmaaminen niin hyvin kuin latinoille.

Italia pelasi eilen loistavan pelin ja filmauksesta vastasi ainoastaan Totti. Ei eilisen jälkeen voi Italiaa edes vihata. Pakko antaa tunnustusta.

Rocco

Jäsen
sininen kirjoitti:
Olisivatpa tylyjä pelikieltoja, sillä molemmissa tilanteissa tapahtui rike. Grosson tilannetta on kelailtu videolta toisessa ketjussa ja pilkku oli loppujen lopuksi ihan oikea tuomio. Puyolkin otti Henrya vaparin arvoisesti. Sen Henry kyllä keksi ihan itse, että tuo kyynärpää olisi kasvoihin osunut.

Itse asiasta samaa mieltä. Filmaus on tuomittavaa, itse en siedä sitä ollenkaan. Mutta jotta jälkeenpäin voisi rankaista, niin filmausten täytyy olla todella härskejä.

Eivätkö molemmat tapaukset sitten näitä härskejä juuri olleet? Mielestäni olivat.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Rocco kirjoitti:
Eivätkö molemmat tapaukset sitten näitä härskejä juuri olleet? Mielestäni olivat.

Grosson tilanteesta ei kyllä millään saa väännettyä härskiä filmiä.

Anton

Jäsen
Onhan tuo nähty ja koettu useamman kerran. Jalkapallokentillä tapahtuu ”ihmeparantumisia” joka matsissa. Nyt on kirjoitettu ahkerasti MM-kisoista, mutta joka ainoalla on kokemuksia pikku osumista. Nilkan, säären ja polvenalueet ovat ilahduttavan herkkiä iskuille, mutta pelin aikana rajujen endorfiiniarvojen ja aika ajoin stratosfääriin ulottuvien adrenaliinipiikkien vuoksi irronneet raajat pääsee laskemaan vasta pelin jälkeen.

Joka ainoa voi liikuntasuorituksen jälkeen tehdä simulaation, jossa otetaan pieniin hikisiin käsiin kirves, jonka hamarapuolella lyödään itseä sääriluuhun, ihan sama kumpaan. Isku tuntuu jopa poskihampaissa. Koska kroppa käy jo valmiiksi ylikierroksilla, niin hormonaaliset välittäjäaineet(?) siirtyvät käyttöön todella nopeasti.

Joka ainoassa pelissä saan vähintään yhden ”pusun” jalkoihin; käyn kentän pinnassa, huudan sopimattomia ilmaisuja parikymmentä sekuntia, nousen ylös ja yritän palauttaa verenpunaiseen mieleeni tällin antaneen herrasmiehen naamavärkin tai pelinumeron.

Ei aina ole kyse filmaamisesta, selittämättömistä fysiologian mysteereistä tai Jeesuksen uudesta tulemisesta. Jos tuota ei pysty jalkapallossa hyväksymään, niin mitäpä siitä sitten edes kirjoittelemaan?

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Portugali voitti kisojen kaatuilun

Eilinen ottelu todisti sen, mistä täällä on paljon kirjoitettu. Portugali on näiden kisojen kaatuilun voittaja. Toiseksi selvisi kirkkaasti Argentiina. Uutta oli se, että Saksa ja Englanti filmasivat vähintään saman verran kuin Italia ja Ranska, jotka ovat selvästi vähentäneet kaatuilemistaan.

Eilisen ottelun filmaajat: Portugalilta Ronaldo ja Figo useita kertoja, lisäksi Pauleta ja Postica kalastivat filmillä rangaistuslaukausta.
Ranskalta löysin vain yhden Zinaden filmauksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy