Joo joskus näinkin.2015 Boston Bruins varasi ensimmäisen kierroksen vuoroillaan 13, 14 ja 15 Jakub Zborilin, Zach Senyshynin ja Jake DeBruskin. Valintoja pidettiin keskustelupalstoilla emämunauksena. Valtaosan varaustilaisuutta seuranneiden ja asiaan vihkiytyneiden fanien mielestä Bruinsin olisi noilla vuoroilla kannattanut valita esimerkiksi Mathew Barzalia ja Kyle Connoria. Ja näin jälkikäteen puhtaasti pelaajien tasoa arvioiden fanit olivat oikeassa.
Mutta jos nyt ihan tähän Kakko - Hughes keissiin mennään, niin kyllä mä odottaisin että henkilö on sitten kanssa nähnyt aika paljon Hughesin pelejä, jos lähtee teilaamaan epäonnistumiseksi hänen todennäköistä valintaansa ykkösenä. Muuten väitteellä ei ole oikein mitään perusteita.
Toki jos joku on niitä paljon katsellut ja tuo väittämä jonkinlaiseen sitä kautta muodostuneeseen objektiiviseen näkemykseen perustuu, niin sitten olen valmis pyörtämään puheeni.
Mä en itse niitä ole paljoakaan katsellut, Mutta ainakin kaikki eliteprospectin listaamat draftisivustot hänet rankkaa ykköseksi ja 10/10 scouttia teki samoin kuukausi sitten. Näiden lisäksi kaveri on ollut jotain 2 vuotta ihan kiistaton draftin ykkösvaraus, niin kyllähän se aika hyviä signaaleja antaa, että ei se Kakko paskalle pelaajalle häviä.