Kaapo Kakko – the next one?

  • 369 341
  • 1 120

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuleeko Kaapo pelaamaan vielä U18 mm -kisoissakin ? On mennyt itseltäni ohi on jo jossain tiedotettu. Kyllä pojalle kuormaa kertyy jos näin on.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ai nyt tätä vasta aletaan ihmetellä? Että saattaa olla... mä luulen että on.
Tai sitten nyt ei ole varsinaisesti loukkaantunut, vaan 17 vuotiaalle annetaan vähän lomaa tehdä muutakin kuin pelata lätkää.

Kyllä sillä pää kipeä on ollu. Näin kertoi ihan itse. Ja kyllähän takuuvarmasti menee U18-kisoihin, jos TPS putoaa aikaisin pleijareissa.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Tekee pojalle lepo ihan hyvää.

Enkä nää näitä EHT-höntsäturnauksia mitenkään pakkorakona kenellekään.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olisi ollut joukkueessa ilman vaivoja, joita ollut nyt päällä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Olisi ollut joukkueessa ilman vaivoja, joita ollut nyt päällä.

Niin. Itse olen ainakin sitä mieltä että sillä pojalla on niin monet Leijona-pelit edessä, etten olisi huolissani jos joku eht-shitti jää nyt välistä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin. Itse olen ainakin sitä mieltä että sillä pojalla on niin monet Leijona-pelit edessä, etten olisi huolissani jos joku eht-shitti jää nyt välistä.

Eiköhän tästä olla melko yksimielisiä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensi kaudeksi NHL:ään ja maajoukkuepelit olikin sitten pääasiassa siinä? NHL pelaajat eivät taida olla Olympialaisiin tulossa lähiaikoina ja seuraava World Cup on peruttu. Skoda cuppia pelataan joka kevät mutta sinne ei varmaan joka vuosi ole asiaa. Ei näillä nykyajan nuorisotähdillä enää tuppaa hirveästi maajoukkuepelejä kerääntymään, kaukana on ne ajat että jollekin tulee 200 maajoukkuepeliä täyteen...
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tuttu jutteli Kaapon kanssa gaalassa ja hän kertoi, että hieman toivoisi, että Colorado varaisi. On viestitellyt Ranen kanssa. Avsillahan on ekan kierroksen varausoikeus Ottawalta. Toivoo kuulemma myös Chicagoa. Avs olisi jeesi kannalta hieno vaihtoehto.
 

Kesan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Nashville Predators (sympatiat: Flames, Avs)
Itse myös miettinyt ja varauksella spekuloinut tulevaa draftia ja Kakon varausta. "Pahin" skenaario olisi omasta mielestäni joko Detroit, NJ Devils tai Edmonton. Mahdollisuuksista näihin en tiedä mutta laskin vaan molempien konferenssien neljä viimeistä tältä hetkeltä. "Paras" vois olla Chicago Tai Ottawa(Colorado).
 
Kaapo Kakko tänään 18 vuotta, onnittelut hänelle!

Jännä, ettei suomalainen roskamedia ole kirjoittanut sanallakaan Kaapon inssiajosta tai siitä minkälainen on tämän ensimmäinen auto.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt kun Kakon näki ihan paikanpäällä, niin olen kyllä todella vakuuttunut pojan pelaamisesta. Sanoisin samaa vaikkei olisi tehnyt pinnaakaan tuossa pelissä. Ihan älytöntä miten juuri 18 vuotta täyttänyt kaveri voi olla jo noin valmis pelaaja. Olisin todella yllättynyt jollei Kakko nappaa jo heti campilta ensi syksynä paikkaa NHL:stä itselleen. Suurimmat kehityskohteet minun mielestäni hänellä löytyy puolustuspelistä.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Nyt kun Kakon näki ihan paikanpäällä, niin olen kyllä todella vakuuttunut pojan pelaamisesta. Sanoisin samaa vaikkei olisi tehnyt pinnaakaan tuossa pelissä. Ihan älytöntä miten juuri 18 vuotta täyttänyt kaveri voi olla jo noin valmis pelaaja. Olisin todella yllättynyt jollei Kakko nappaa jo heti campilta ensi syksynä paikkaa NHL:stä itselleen. Suurimmat kehityskohteet minun mielestäni hänellä löytyy puolustuspelistä.
Juu en miekää usko, että poikaa Liigassa enää nähää. Oon ihan tyytyväinen, et tuli todistusaineistoa otettua yhestä Kakon syksyn pelistä, jossa töissä olin.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Nyt kun Kakon näki ihan paikanpäällä, niin olen kyllä todella vakuuttunut pojan pelaamisesta. Sanoisin samaa vaikkei olisi tehnyt pinnaakaan tuossa pelissä. Ihan älytöntä miten juuri 18 vuotta täyttänyt kaveri voi olla jo noin valmis pelaaja. Olisin todella yllättynyt jollei Kakko nappaa jo heti campilta ensi syksynä paikkaa NHL:stä itselleen. Suurimmat kehityskohteet minun mielestäni hänellä löytyy puolustuspelistä.
Itse olen kauden alusta asti pitänyt Kakkoa näistä lähivuosien Suomi -junnuista kaikkeista lupaavimpana. Supertähden elkeitä ja röyhkeyttä löytyy, siihen päälle vielä tosi laaja työkalupakki. Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.
 

khufu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Peliitat
Iso peli tänään Kakolta. Oli melko playoff-tyyppinen vääntö ja Tappara puolusti fyysisesti ja tiiviisti. Kakon sopeutuminen miesten peleihin näkyy kuitenkin olevan siinä vaiheessa, että ei juuri haittaa vaikka tila ja aika on suunnilleen niin vähissä kuin se Liigassa voi olla.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.
En epäile yhtään etteikö Kaapo tulosta saa aikaiseksi pudotuspeleissä. Tepsin tärkeimpiä heppuja tulee olemaan keväällä, ja eiköhän Kakko skoda-cupissa kauden päätteeksi tulla näkemään.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Olihan tuo voittomaalin kiekonriisto tasoa tyly. Kovuutta vihun maalin takana, kiekko viivaan ja häkki. Etenkin kun tätä edelsi tasoitus samassa erässä.

Kaapo on myös siitä hiton kova, että vaikka hiihtelisi hetken aikaa tutkan ulkopuolella, niin se ei tarkoita sitä, että keskittyminen olisi vajaavaista ja syttyy vain joihinkin peleihin. Oli melko kassalla (kuten koko jengi) ensimmäisessä erässä, mutta sen jälkeen jengiä reppuselkään ja loput näkyy taululla.

Aivan mieletön ukko ja ikää 18v ja 2 päivää.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.

Isoin kysymysmerkki omasta mielestäni on tuo kuntopuoli että miten jaksaa. Viime keväänä U18 kisoissa näytti ratkaisupeleissä aika väsyneeltä ja joutui vetämään melko lyhyitä vaihtoja, hieman samaa oli havaittavissa U20 kisoissa. Mutta aika näyttää. Sekin puoli varmasti kehittynyt.

Se miten Kakko nousee aina esille näissä kovissa peleissä on kyllä vakuuttanut minut. Tänäänkin kolmas erä, jos ei nyt dominointia niin oli ainakin kentän paras.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Isoin kysymysmerkki omasta mielestäni on tuo kuntopuoli että miten jaksaa. Viime keväänä U18 kisoissa näytti ratkaisupeleissä aika väsyneeltä ja joutui vetämään melko lyhyitä vaihtoja, hieman samaa oli havaittavissa U20 kisoissa. Mutta aika näyttää. Sekin puoli varmasti kehittynyt.

Se miten Kakko nousee aina esille näissä kovissa peleissä on kyllä vakuuttanut minut. Tänäänkin kolmas erä, jos ei nyt dominointia niin oli ainakin kentän paras.
Se tässä on ihan kivaa että jos oikeasti saadaan sairastupa tyhjäksi niin ei joukkueen menestyksen pitäisi edes Kakkoon nojata. Siellä on Filppulaa, Palvetta, Budishta, Palmua, Suorantaa, Korpikoskea. Ei Kakon vielä pitäisi tarvita ottaa jengiä reppuselkään, toivottavasti ei tarvitsekaan.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se tässä on ihan kivaa että jos oikeasti saadaan sairastupa tyhjäksi niin ei joukkueen menestyksen pitäisi edes Kakkoon nojata. Siellä on Filppulaa, Palvetta, Budishta, Palmua, Suorantaa, Korpikoskea. Ei Kakon vielä pitäisi tarvita ottaa jengiä reppuselkään, toivottavasti ei tarvitsekaan.

Totta, olisihan se mahtavaa joss kaikki kärkiäijät olisivat mukana, näin pystyttäisiin vastuutakin jakamaan tasaisemmin eikä Kakollakaan olisi isoja tulospaineita. Mutta kyllä Kakko tulee keväällä silti olemaan todella kova. Näin ainakin uskon. On se vaan niin hyvä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Kova ukko.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hattu!!!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös