Sister luck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tuleeko Kaapo pelaamaan vielä U18 mm -kisoissakin ? On mennyt itseltäni ohi on jo jossain tiedotettu. Kyllä pojalle kuormaa kertyy jos näin on.
Ai nyt tätä vasta aletaan ihmetellä? Että saattaa olla... mä luulen että on.
Tai sitten nyt ei ole varsinaisesti loukkaantunut, vaan 17 vuotiaalle annetaan vähän lomaa tehdä muutakin kuin pelata lätkää.
Olisi ollut joukkueessa ilman vaivoja, joita ollut nyt päällä.
Niin. Itse olen ainakin sitä mieltä että sillä pojalla on niin monet Leijona-pelit edessä, etten olisi huolissani jos joku eht-shitti jää nyt välistä.
Superlupaus Kaapo Kakko täytti 18 vuotta – sai huikean synttärilahjan! ”Luulen, että siinä autossa on tarpeeksi lahjaa”Kaapo Kakko tänään 18 vuotta, onnittelut hänelle!
Jännä, ettei suomalainen roskamedia ole kirjoittanut sanallakaan Kaapon inssiajosta tai siitä minkälainen on tämän ensimmäinen auto.
Juu en miekää usko, että poikaa Liigassa enää nähää. Oon ihan tyytyväinen, et tuli todistusaineistoa otettua yhestä Kakon syksyn pelistä, jossa töissä olin.Nyt kun Kakon näki ihan paikanpäällä, niin olen kyllä todella vakuuttunut pojan pelaamisesta. Sanoisin samaa vaikkei olisi tehnyt pinnaakaan tuossa pelissä. Ihan älytöntä miten juuri 18 vuotta täyttänyt kaveri voi olla jo noin valmis pelaaja. Olisin todella yllättynyt jollei Kakko nappaa jo heti campilta ensi syksynä paikkaa NHL:stä itselleen. Suurimmat kehityskohteet minun mielestäni hänellä löytyy puolustuspelistä.
Itse olen kauden alusta asti pitänyt Kakkoa näistä lähivuosien Suomi -junnuista kaikkeista lupaavimpana. Supertähden elkeitä ja röyhkeyttä löytyy, siihen päälle vielä tosi laaja työkalupakki. Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.Nyt kun Kakon näki ihan paikanpäällä, niin olen kyllä todella vakuuttunut pojan pelaamisesta. Sanoisin samaa vaikkei olisi tehnyt pinnaakaan tuossa pelissä. Ihan älytöntä miten juuri 18 vuotta täyttänyt kaveri voi olla jo noin valmis pelaaja. Olisin todella yllättynyt jollei Kakko nappaa jo heti campilta ensi syksynä paikkaa NHL:stä itselleen. Suurimmat kehityskohteet minun mielestäni hänellä löytyy puolustuspelistä.
En epäile yhtään etteikö Kaapo tulosta saa aikaiseksi pudotuspeleissä. Tepsin tärkeimpiä heppuja tulee olemaan keväällä, ja eiköhän Kakko skoda-cupissa kauden päätteeksi tulla näkemään.Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.
Jännä nähdä, saako taottua tulosta vielä pudotuspeleissä.
Olihan tuo voittomaalin kiekonriisto tasoa tyly. Kovuutta vihun maalin takana, kiekko viivaan ja häkki
Se tässä on ihan kivaa että jos oikeasti saadaan sairastupa tyhjäksi niin ei joukkueen menestyksen pitäisi edes Kakkoon nojata. Siellä on Filppulaa, Palvetta, Budishta, Palmua, Suorantaa, Korpikoskea. Ei Kakon vielä pitäisi tarvita ottaa jengiä reppuselkään, toivottavasti ei tarvitsekaan.Isoin kysymysmerkki omasta mielestäni on tuo kuntopuoli että miten jaksaa. Viime keväänä U18 kisoissa näytti ratkaisupeleissä aika väsyneeltä ja joutui vetämään melko lyhyitä vaihtoja, hieman samaa oli havaittavissa U20 kisoissa. Mutta aika näyttää. Sekin puoli varmasti kehittynyt.
Se miten Kakko nousee aina esille näissä kovissa peleissä on kyllä vakuuttanut minut. Tänäänkin kolmas erä, jos ei nyt dominointia niin oli ainakin kentän paras.
Se tässä on ihan kivaa että jos oikeasti saadaan sairastupa tyhjäksi niin ei joukkueen menestyksen pitäisi edes Kakkoon nojata. Siellä on Filppulaa, Palvetta, Budishta, Palmua, Suorantaa, Korpikoskea. Ei Kakon vielä pitäisi tarvita ottaa jengiä reppuselkään, toivottavasti ei tarvitsekaan.