Mahdollisesti myös La-Su yönä Philadelphiaa vastaan.
Ai näyttääkö Viasat/Viaplay tämänkin pelin? Oli mennyt minulta ohi.
Mahdollisesti myös La-Su yönä Philadelphiaa vastaan.
Siitä en tiedä.Ai näyttääkö Viasat/Viaplay tämänkin pelin? Oli mennyt minulta ohi.
Ei ole aikanaan Viaplayn ohjelmassa tällä hetkellä. Siellä on Columbuksen ja Pensin peli, joka on paikallinen päiväpeli. Ja tämähän ei taas liity mitenkään Kakkoon.Ai näyttääkö Viasat/Viaplay tämänkin pelin? Oli mennyt minulta ohi.
Mutta viaplsyn kautta pääsee NHL.tv tarjontaan käsiksi ja siellähän tuo näkynee jos vain ylipäätään televisioidaan.Ei ole aikanaan Viaplayn ohjelmassa tällä hetkellä. Siellä on Columbuksen ja Pensin peli, joka on paikallinen päiväpeli. Ja tämähän ei taas liity mitenkään Kakkoon.
Mutta viaplsyn kautta pääsee NHL.tv tarjontaan käsiksi ja siellähän tuo näkynee jos vain ylipäätään televisioidaan.
Niin, onhan noita mahdollisuuksia nähdä Kaapo syyskuussakin. Mainos vaan antoi ymmärtää, että nimenomaan tässä kyseisessä pelissä Devilsiä vastaan. Tai sit vaan tulkitsin väärin.
Tottahan tuo mutta omasta mielestä aika mielipuolista verrata kokonaisia ketjuja kun ei ole nähny Kakon pelaavan nhl peliä. Pitäisi melkein verrata sentteri+laituri komboa. Tuo kommentti ei siis oikeastaan ole sinulle vaan ihan yleinen mielipide tuosta.Paljon toki riippuu siitä, miten Kakko tuossa suoriutuisi, mutta on noita jengejä ilman superkovaa ykköstä enemmänkin.
Columbus
Kings
Sharks
Canucks
Hurricanes - Aho ja Teukka eri kentissä?
jne..
Et ymmärtänyt mun pointtia. Panarin on kiistatta huippupelaaja, mutta samaa en sanoisi Zibanejadista ja tulokaskauden Kakosta. No kauden jälkeen nähdään tuliko tästä uusi superketju joka dominoi muita vastaan. Toivon sun olevan oikeassa, mutta en mitenkään siihen itse usko.No ei kyllä joka jengiltä löydy todellakaan. Kakon 0 pistettä onkin todella älykäs arvio hänen tulevista pisteistään, jos tuossa muodossa ykköskenttää pidetään. En kiellä, etteikö täällä itsellä vähän jo lähde vaahto valumaan suupielistä ja Karjalalippis pyörimään päässä kuin karuselli, mutta onhan tossa nyt potentiaalia todella kovaan dominoivaan trioon.
Tästä kyllä samaa mieltä, sanoisin että Zibanejadista on tällä hetkellä tulossa huippupelaaja mutta ei vielä ole sitä, Kakosta puhumattakaan. Toiveet kans samatEt ymmärtänyt mun pointtia. Panarin on kiistatta huippupelaaja, mutta samaa en sanoisi Zibanejadista ja tulokaskauden Kakosta. No kauden jälkeen nähdään tuliko tästä uusi superketju joka dominoi muita vastaan. Toivon sun olevan oikeassa, mutta en mitenkään siihen itse usko.
Et ymmärtänyt mun pointtia. Panarin on kiistatta huippupelaaja, mutta samaa en sanoisi Zibanejadista ja tulokaskauden Kakosta. No kauden jälkeen nähdään tuliko tästä uusi superketju joka dominoi muita vastaan. Toivon sun olevan oikeassa, mutta en mitenkään siihen itse usko.
Kakko tänä yönä kakkoskentässä Islesiä vastaan Kravtsovin ja Howdenin kanssa Kreiderin ollessa lepovuorossa. Ykkösyyvestä näkyy myös löytyvän Buchnevichin, Zibanejadin, Panarinin ja Trouban kera. Viaplay näyttää ja 02.00 alkaa. Pitää koittaa jaksaa väijyä ainakin erä-pari.
Mun silmin katsottuna Rantasen Mikon rooli oli paljon lähempänä. Siis pelillisesti.Näyttäisi siis olevan hyvin Laineen kaltainen rooli.
Rangersilla vissiin tapana, että pelinumeron voi vaihtaa sitten, kun paikka joukkueessa on varma. Näitä löytyy historiasta muitakin ja taisi Kaapokin näin sanoa jossain haastattelussa. Malttia niin kyllä se sieltä tulee.Milloinkohan Kakko muuten vaihtaa tuota pelinumeroaan? Ei sovi 45 selkään ollenkaan. Oletettavasti preseasonin jälkeen ensimmäiseen peliin sitten 24(?) selkään. Eihän tuossa mitään ongelmaa varmaan ole mutta kuinka yleistä tuo on, että vitkutellaan pelinumeron vaihtoa? Voisi olla järkevää kertoa jo faneille millä numerolla Kaapo tulee pelaamaan, että tietäisivät minkälaisia pelipaitoja ostaa.
AHL kaveri sentterinä ja toinen rookie laiturina niin eihän tuo kummoista menoa ollut keltään.
Ei ole. Todella paska pelaaja, jos katsot pisteitten ohi. Ihan NHL:n pohjasakkaa. Näkisin mielummin 20 pinnan Chytilin siinä, vaikka hänkään ei mikään kummoinen pelaaja ole. Viimevuonna Howden pääsi pisteille lähinnä jäätävällä munkilla.Sen verran täytyy nipottaa tässä että kyllä Brett Howden on ihan aito NHL-pelaaja. Viime kaudella tulokkaana 66 peliin 23 pinnaa, osa kaudesta meni ohi loukkaantumisen takia.
Ei ole. Todella paska pelaaja, jos katsot pisteitten ohi. Ihan NHL:n pohjasakkaa.
Kaveri ei osaa puolustaa ja katoaa faceoffin jälkeen johonkin eetteriin. Helvetin hyvä pelaaja. Ylipäätään Rangersin keskusta ja oikeastaan koko rosteri on aika roskaa ykkösketjun jälkeen. Kauden tai pari saa vielä pickata korkealla.No sieltähähän irtosi seikkaperäinen ja analyyttinen arvio. Rangersin kaikki pelit tuli kyllä katsottua viime vuonna, samoin viime päivien harkkapelit. Työteliäs alempien ketjujen työmyyrä, kehittymisvaiheessa ja asiallista toimintaa erikoistilanteissakin. Sanoisin että ihan samasta joukkueestakin löytyy kyllä heikompia pelaajia.
Ei ole. Todella paska pelaaja, jos katsot pisteitten ohi. Ihan NHL:n pohjasakkaa.
Kuten sanoin, preseason ei ainakaan ole antanut lupausta paremmasta. Eihän se tietenkään mahdotonta ole, että hän kehittyisi vielä joskus ihan kelpo bottom 6 sentteriksi. Mitään top 6 potentiaalia en kyllä näe.Onko mahdollista, että vasta 21-vuotias pelaaja kuitenkin kesän aikana olisi kehittynyt hyväksi NHL-pelaajaksi? Vai loppuuko muiden kuin suomalaisten kehitys tässä vaiheessa?
Itse en siis tiedä kyseistä pelaajaa yhtään, mutta aika kovaa tekstiä noinkin nuoresta sällistä.