Kertonee enemmän Rangersista organisaationa kuin Kakosta.No nyt on sitten Kakko Rangersissa eniten 18-vuotiaana pisteitä tehnyt.
Kertonee enemmän Rangersista organisaationa kuin Kakosta.No nyt on sitten Kakko Rangersissa eniten 18-vuotiaana pisteitä tehnyt.
Kertonee enemmän Rangersista organisaationa kuin Kakosta
Kakon pisteet ovat olleet viime aikoina totaalisen tiukassa mutta pelillisesti on ottanut isoja harppauksia alkukauteen verrattuna. Kyllä ne hanat sieltä vielä aukeaa, jos ei tällä kaudella niin ensi kaudella sitten.
Aika jäätävä viimeistely. Kovin moni ei ois tosta lähteny längeistä ujuttamaan.
Tärkeä puuttuminen asiaan.Kakon tehoilu on mukavaa ja ensi kaudella luultavasti pykälää kovempaa, mutta vaatinee jonkin sortin värilasit, että tuosta viimeistelystä saa jäätävän. Hyvä napakka veto napakkaan syöttöön se toki oli. Oliko se sitten ainoa, mitä pystyi yrittämään vai jotain sekunnin tuhannesosissa mietittyä jäätävää magiikkaa, jää katsojan tulkittavaksi. Tarkoitukseni ei ole ottaa mitään tästä maalista pois, mutta ihan perusmaalilta se minusta näyttää. Jäätävyyden sijasta minusta tuntuu, että Kakko halusi vain varmistaa, että veto menee kohti maalia.
Samaa mieltä, kyllä se oli nopea suupaisu sinnepäin kun ei ollut aikaa ottaa kiekkoa haltuun ja vetää ranteella tarkkuutta. Vastustajan pakit pelasivat tilanteen ihmeen veltosti, Kakko sai liukua tyhjään tilaan ja olla siellä ihan rauhassa. Vasta kun syöttö lähti niin reagoitiin.Kakon tehoilu on mukavaa ja ensi kaudella luultavasti pykälää kovempaa, mutta vaatinee jonkin sortin värilasit, että tuosta viimeistelystä saa jäätävän. Hyvä napakka veto napakkaan syöttöön se toki oli. Oliko se sitten ainoa, mitä pystyi yrittämään vai jotain sekunnin tuhannesosissa mietittyä jäätävää magiikkaa, jää katsojan tulkittavaksi. Tarkoitukseni ei ole ottaa mitään tästä maalista pois, mutta ihan perusmaalilta se minusta näyttää. Jäätävyyden sijasta minusta tuntuu, että Kakko halusi vain varmistaa, että veto menee kohti maalia.
Tein sellaisen havainnon, että Kaapo Kakko johtaa 2019 draftissa varattujen pelaajien pistepörssiä, vaikka hänen pelinsä on kaikkea muuta kuin valmista.Huolestuttavan heikolta on peli näyttänyt, se vähä mitä koosteista olen nähnyt. Toivottavasti viimeaikaisille positiivisille viesteille on katetta. On tainnut kynnys Liigasta NHL:ään olla korkeampi kuin poika uskoi.
Tein sellaisen havainnon, että Kaapo Kakko johtaa 2019 draftissa varattujen pelaajien pistepörssiä, vaikka hänen pelinsä on kaikkea muuta kuin valmista.
Kyseessä on niin nuoria ja kehittyviä poikia, että huomattavaa kehitystä on taatusti tulossa lähikausien aikana.
Kakko haki itsensä toiseenkin avopaikkaan, mutta vastikään kirkkaisiin valoihin kutsuttu Di Giuseppe päätti nollakulmasta vetää päin Quickia.Samaa mieltä, kyllä se oli nopea suupaisu sinnepäin kun ei ollut aikaa ottaa kiekkoa haltuun ja vetää ranteella tarkkuutta. Vastustajan pakit pelasivat tilanteen ihmeen veltosti, Kakko sai liukua tyhjään tilaan ja olla siellä ihan rauhassa. Vasta kun syöttö lähti niin reagoitiin.
Huolestuttavan heikolta on peli näyttänyt, se vähä mitä koosteista olen nähnyt. Toivottavasti viimeaikaisille positiivisille viesteille on katetta. On tainnut kynnys Liigasta NHL:ään olla korkeampi kuin poika uskoi.
Toivottavasti viimeaikaisille positiivisille viesteille on katetta. On tainnut kynnys Liigasta NHL:ään olla korkeampi kuin poika uskoi.
Erikoisesti muotoiltu toteama, ikäänkuin Kakko olisi itse paukutellut henkseleitä että hänpä tulee tosta vaan ottamaan NHL:n haltuunsa. Itse sanoisin että kynnys Liigasta NHL:ään on korkeampi kuin media ja mediaa vailla lähdekritiikkiä lukevat uskovat.
Tästä vahvasti samaa mieltä. Toivottavasti seuran puolesta pidetään huoli, että MM-kisat jää nyt väliin. Pitkän treenikesän lisäksi tekisi hyvää myös välillä levätä kunnolla. Kakko on pelannut viimeisen reilun vuoden aikana ihan pirusti jääkiekkoa.Itse toivon jopa, että Kaapo jättäisi kevään MM-kisat väliin. Pitkä ja laadukas kesä nyt vaan alle. Jollakin aikavälillä tuo huima potentiaali rupeaa varmasti realisoitumaan sitten NHL:n puolellakin.
Tottakai tappaa, siinä jää iso pätkä arvokasta treeniä väliin.Eihän ne mm-kisat nyt mitään kehitystä tapa. Loukkaantumisriski toki aina on. Tuskin Kakko olisi yhtään sen parempi pelaaja, jos olisi jättänyt mm-kisat väliin.
En tiedä henkselien paukuttelusta, mutta katsotaanpa:Erikoisesti muotoiltu toteama, ikäänkuin Kakko olisi itse paukutellut henkseleitä että hänpä tulee tosta vaan ottamaan NHL:n haltuunsa. Itse sanoisin että kynnys Liigasta NHL:ään on korkeampi kuin media ja mediaa vailla lähdekritiikkiä lukevat uskovat.
Tottakai tappaa, siinä jää iso pätkä arvokasta treeniä väliin.
Onko jotkut nyt oikeesti ostaneet jonkun Ristolaisen puheet, ettei kykene millään osallistumaan, kun menee arvokasta treeniä hukkaan?
No en minä ainakaan mutta tuskin haluaa tässä Suomen ilmapiirissä kertoa ääneen totuutta että ihan naurettavat kisat.
Tottakai siinä menee hukkaan lepoa ja hyvää treeniä. Paljon järkevämpää ottaa pari viikkoa lepoa ja alkaa treenata kunnolla fysiikkaa, kuin lähteä kuukaudeksi läpsyttelemään skoda-cuppiin.Pelaa ja treenaa kuitenkin kisojen aikana peliä nimeltä jääkiekko.
Onko jotkut nyt oikeesti ostaneet jonkun Ristolaisen puheet, ettei kykene millään osallistumaan, kun menee arvokasta treeniä hukkaan? Ei ne mm-kisat tee kenestäkään huonompaa urheilijaa.