Nimimerkin viestihistorian perusteella sellanen metropoli ku Pori. Jonkin verran teiän osiossakin pyöriny.SaiPakin vakiintui liigajoukkueeksi vasta 90- ja 00-luvuilla. Olivat toki liigassa tuota ennenkin aina toisinaan, mutta aika tutuksi se divarikin tuli. Ei tällä minulle ole mitään väliä, mutta muistutan, kun sen jotenkin tärkeänä asiana esität. Sitä paitsi Kärpätkin oli pitkään divarissa, eikä sitä enää hirveästi muistella.
Kyllä, Ahokas on ollut loistava valmentaja. Ja KooKoo on siihen valmistautunut, että hän lähtee. Se mitä unohdetaan, on KooKoon organisaation pitkäaikainen työ. KooKoolla Välimaa ja Kultanen ovat omissa hommissaan ihan maan parhaita. Näihin kavereihin myös luotamme siinä, että vaikka Ahokas lähtee, niin taso säilyy. Uskallan sanoa, että KooKoo on organisaationa näistä pienemmistä seuroista paras, ja sillä se tulee pärjäämään. KooKoo tulee jatkossakin houkuttelemaan hyviä pelaajia ja valmentajia.
Mikä on tuo iso kaupunki? Se ei käy mistään ilmi. Kouvola on muuten väkimäärältään suurempi kuin Lappeenranta, jos tässä sitä haettiin. Mutta toiveesi varmaan toteutuu. Itse uskon, että KooKoo ja SaiPa vääntävät kyllä tasaisesti tulevinakin vuosina. Ja se on hienoa. En minä SaiPan rappiota toivo, toivon vain että KooKoo pärjää paremmin.
Edit: Nimimerkin kannattama seura ei tietenkään kerro nykyistä asuinpaikkaa, jos se tähän jotenkin liittyy.
Viimeksi muokattu: