Kuopionkukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Red Wings, ManU, Kups
@Krepo ja @Gostisbehere maksaneet vedot ripeästi pois kuleksimasta
Heh, eipä ole näkynyt. Tuosta taitaa tulla keväällä neljä vuotta. Olen itse asiassa antanut henkilölle mahdollisuuden tulla selvittämään asiaa ja samalla voin myös antaa velan anteeksi jos suoraselkäisesti kertoo mikä homma.Joko @Roger Moore on saanut rahansa siltä eräältä käyttäjältä?
Meniköhän J.Hottin kaikki rahat tv:n voittopeleihin?Heh, eipä ole näkynyt. Tuosta taitaa tulla keväällä neljä vuotta. Olen itse asiassa antanut henkilölle mahdollisuuden tulla selvittämään asiaa ja samalla voin myös antaa velan anteeksi jos suoraselkäisesti kertoo mikä homma.
@J.Hotti
Ei se kerkiä maksaa velkoja, kun se käy tykkäämässä melkein kaikista McTorson viesteistä. Ja Torso on varsin aktiivinen palstalainen. Jotain ymmärrystä hei, senkin ilkimykset.Alkaakin olla jo kaksi vuotta siitä, kun olen viimeksi kysellyt rahojeni perään.
Olisko @Numero13 jo aika maksaa se 50€?
Täältä myös nimimerkille @Tjapalala peukkua. Tänään varmistui että Norwich on Brentfordia alempana sarjassa ja maksu tuli samantien.@Tjapalala hoiti maksun nopeasti ja sovitusti hävittyään vedon Pukin maalimäärästä Valioliigakaudella, homma toimii.
Enpäs muistanutkaan, että peräkkäisinä vuosina ollaan otettu tämä sama veto. Kolmas kerta olisi jo melkoista tyhmyyttä osaltani.Sama juttu tänä vuonna, @Krepo hoitaa sovitusti maksut.