Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 112 941
  • 656

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Onkohan kenelläkään tietoa käyttäjästä @Mac^
Hän hävisi minulle 20 euron vedon, mutta kun aloin kysellä maksun perään, huomasin hänen kadonneen jatkoajasta kokonaan. Viimeinen kirjautuminen kesäkuulta. Tämä olisi ensimmäinen kerta, kun voitat JA:ssa vedon, joten toivottavasti ei nyt tämän takia jää voitto saamatta...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan kenelläkään tietoa käyttäjästä @Mac^
Hän hävisi minulle 20 euron vedon, mutta kun aloin kysellä maksun perään, huomasin hänen kadonneen jatkoajasta kokonaan. Viimeinen kirjautuminen kesäkuulta. Tämä olisi ensimmäinen kerta, kun voitat JA:ssa vedon, joten toivottavasti ei nyt tämän takia jää voitto saamatta...
Mietin että voisikohan olla klassinen palstatauko, en kyllä jaksanut alkaa tarkistamaan onko aiempina vuosina pitänyt taukoa kausien välissä. Toivottavasti ilmaantuu, näyttää kuitenkin olleen ihan aktiivinen postaaja.

@J.Hotti nauttii edelleenkin epäluottamusta. Kyselin rahoista kuukausi sitten ja ilmoitti pistävänsä maksuun. Ei ole kaveria näkynyt palstalla tuon jälkeen ja rahat puuttuu edelleen tililtä. Noh, onpahan taas muistuteltu ja ei voi olla huomaamatta kun kirjautuu palstalle.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mietin että voisikohan olla klassinen palstatauko, en kyllä jaksanut alkaa tarkistamaan onko aiempina vuosina pitänyt taukoa kausien välissä. Toivottavasti ilmaantuu, näyttää kuitenkin olleen ihan aktiivinen postaaja.

@J.Hotti nauttii edelleenkin epäluottamusta. Kyselin rahoista kuukausi sitten ja ilmoitti pistävänsä maksuun. Ei ole kaveria näkynyt palstalla tuon jälkeen ja rahat puuttuu edelleen tililtä. Noh, onpahan taas muistuteltu ja ei voi olla huomaamatta kun kirjautuu palstalle.

Juu, itsekin aloin muistutetaan turhan myöhään, koska veto muistui mieleen vasta kesäloman jälkeen. Toivotaan, että on vain kesätauko kyseessä.
 

Nick Neim

Jäsen
@J.Hotti nauttii edelleenkin epäluottamusta. Kyselin rahoista kuukausi sitten ja ilmoitti pistävänsä maksuun. Ei ole kaveria näkynyt palstalla tuon jälkeen ja rahat puuttuu edelleen tililtä. Noh, onpahan taas muistuteltu ja ei voi olla huomaamatta kun kirjautuu palstalle.
Tuo on ihan kova suoritus jättää 50 euroa maksamatta käyttäjältä, joka todella omistautui näihin TV-visakusetuksiin, ja kun selvästi huomasi, että siellä on käytetty ihan tunteja taustaselvityksiin.

Ehkä tässä tapauksessa koira tunnisti koiran, kun hän tuohon halusi aika reippaallakin otteella puuttua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo on ihan kova suoritus jättää 50 euroa maksamatta käyttäjältä, joka todella omistautui näihin TV-visakusetuksiin, ja kun selvästi huomasi, että siellä on käytetty ihan tunteja taustaselvityksiin.

Ehkä tässä tapauksessa koira tunnisti koiran, kun hän tuohon halusi aika reippaallakin otteella puuttua.
Voihan tässä toki olla ihan inhimillisestä unohduksestakin kysymys, mutta vähän epäilen kun muutamia kertoja olen asiasta muistutellut. Olen myös sanonut että jos ongelmia maksun suorittamisessa niin ihan rohkeasti saa sanoa.

Miehekkäämpää olisi jopa sanoa että ei aio koskaan maksaa mitään kuin luikkia tuolla tavalla karkuun. Toki edelleen toivon että hänessä on miestä maksaa tuo 50 euroa. Kyseessä on muutenkin ihan asiallinen postaaja, niin ei nyt tämän takia tarvitse palstalta poistua.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei helvetti kyse 20 € ja 50 € ja jengi jättää maksamatta.

Kyllä tässä tulee ne Kölli Kortelaisen viime päivien sanomiset mieleen...
 
H

Hidas_ja_kankea

Itse lopetin palstavedonlyönnit "huonojen kokemuksien" vuoksi. Pikkusummista liian paljon säätöä. Ihmettelen ylisuuria vetotarjouksia, joita mahdollisesti tehdään egobuustauksen merkeissä. Sitten veto hävitessä luikitaan piiloon poistumalla palstalta. Mielestäni jokin 20€ veto on passeli tuntemattoman kanssa. Suuremmille summille odottaisin jo osapuolten toisensa tuntemista. Voihan vetoja lyödä useamman bookerin kautta, jolloin voitot tulevat varmemmin ja nopeammin tilille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei helvetti kyse 20 € ja 50 € ja jengi jättää maksamatta.
Itseäni ei harmita tässä eniten edes se että jätettiin maksamata, vaan se että ensimmäisen kerran sanottiin "maksan ensi viikolla" ja toisen kerran kolmen kuukauden päästä luvattiin pistää maksuun. Tästä viimeisimmästä on nyt kulunut kuukausi. Lisäksi ihmetyttää sekin kun olen @J.Hotti :lle tässä välissä sanonut että jos jotain ongelmaa maksun suhteen on niin saa kertoa ihan reilusti.

Jos nyt @J.Hotti tätä palstaa luet niin tule vaan rohkeasti esiin ja kerro jos joku on. Miehekkäämpää on kertoa suoraan jos on ongelmia kuin luikkia häntä koipien välissä karkuun.

Onneksi tässä nyt itse ei tullut laitettua rahaa panokseksi johonkin, eli siis varsinaisesti en ole menettänyt itse rahaa siinä vaikka Hotti ei nyt olekaan maksanut. Toki sitä toivoisi että voisi toiseen ihmiseen luottaa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Huikea kyllä nähdä, että nuin moni tuon vedon ovat maksaneet ja vielä maksamassa.

Lyhyellä ja nopealla matikalla 1100e olisi jo räpsähtänyt maksuun. Varmasti lupaa hyvää myös tuleviin tämmöisiin isoihin betseihin.
 

Barney

Jäsen
Sitten kaksi ryhmää samassa listassa. On nimimerkkejä, joiden kanssa on sovittu myöhemmin maksamisesta ja on nimimerkkejä, jotka eivät ole ilmoittaneet saati maksaneet mitään. Tiedätte itse kumpaan sorttiin kuulutte!
Pahoittelut viivästyksestä. En ehtinyt heti maksamaan, kun tuon yksityisviestin luin, ja pääsi sitten unohtumaan. Nyt kuitenkin hoidettu. Onnittelut vielä voitosta, aika kiva potti saatiin kasaan.
 
Viimeksi muokattu:

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Hienoa, että on suoraselkästä porukkaa mestoilla. Mielellään uudestaakin osallistuu tälläseen, kun tietää voivansa luottaa kanssakäyttäjiin. Virtuaalipeukku kaikille maksaneille (Y)
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minä olen myös maksanut. Maksu on tulossa toisen pankin kautta, joten se on perillä toivottavasti ensi viikon alussa.
 

Aapee79

Jäsen
Noniin! Hattutemppuveto siis ratkesi aika lailla tasan viikko sitten ja olen tässä keräillyt nyt listaa nimimerkeistä, jotka ovat maksaneet ja nimimerkeistä jotka eivät ole maksaneet.

Nimimerkit, jotka ovat maksaneet:

@Maametti
@Bacon
@spa
@tankero
@Vino
@HOOLIGAN_
@alcoholic
@Sämpylä
@Pordinard
@SteveBoy
@Leitti
@mustaoranssi
@Pekka Kaukalo
@Tjapalala
@Guarantee
@cottonmouth
@LiutunLätty
@KooJii_#1
@Zohan
@jazuu
@HT71
@Nigi
@Aapee79
@Gostisbehere
@Linjatuomari
@Sandersson
@Goljat
@Hertzi
@Tikiti
@SammyRumour
@Matala
@FatSam
@auvo11
@Roo
@teba
@mesag
@reaper78
@regularflex
@Mr. Torspo
@PELL
@BuBo
@Hukkaviiva
@Pentel
@Incorrect
@Schimanski
@RedIsMyColor
@viikst
@Raju Erkki
@Kari Runk
@Ikuinen try out
@Umi84
@knttrtknkn1
@-One-
@Noutolokku
@Lht03
@Barney
@Brett

Teille hattu päästä ja plussaa kaikille!

Sitten kaksi ryhmää samassa listassa. On nimimerkkejä, joiden kanssa on sovittu myöhemmin maksamisesta ja on nimimerkkejä, jotka eivät ole ilmoittaneet saati maksaneet mitään. Tiedätte itse kumpaan sorttiin kuulutte!

@fairplay
@Bobby
@Petrell#32
@Hyzzo
@FutureHockey
@Nastis
@Kultakarinkane
@Deivid
@k0l1kk0
@Ralph
@Redrose
@John Shaft
@Divarijyrä
@takajermu
@Reiskah

Ensi viikon puolella sitten uutta listaa. Jos koette kuuluvanne väärään ryhmään, ilmoitelkaa siitä.

Edit. Päivittelen tämän hetkistä tilannetta tähän listaan.

Miten on maksuja tippunut? Ja milloin pannaan uusi käyntiin? Maksamattomien on turha haaveilla kisasta. Ihmeellistä, ettei pariin viikkoon saa asiaa hoidettua. Esim. palstan aktiivi @Ralph on mielenkiintoinen tapaus.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas, @J.Hotti on pyörähtänyt viime viikolla palstalla, mutta ei ole vastannut yksityisviesteihin eikä tähänkään ketjuun. Juhani Tammista käsittelevään ketjuun kirjoitti yhden viestin.

Antakaa vaikka pelikieltoa saatana, mutta tulen tägäämään kaveria tasaisin väliajoin näihin ketjuihin siihen saakka kunnes ilmoittaa jotain itsestään. Jos kaveri omistautuu johonkin TV-pelien kusetukseen ja lyö vielä voimiensa tunnossa vetoa toisen palstalaisen kanssa, niin ei vaan voi olla ilmoittamatta asiasta mitään ja maksamatta vetoaan.
 

Ferris

Jäsen
@juice71 on sanojensa mittainen mies ja maksoi (ilmeisemmin ilman syvempää pohdintaa tarjolle heittämänsä) vedon mukisematta vaikkei summa aivan pieni ollutkaan. Viimesen päälle rehti mies siis!
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nyt kun on aloitettu uusi hattutemppuveto, olisi mukava tietää, ovatko kaikki edelliseen vetoon osallistuneet maksaneet vetonsa.
@Anrii , joko olet ehtinyt tarkistaa saamasi maksut? Jos vielä löytyy niitä nimimerkkejä, jotka eivät ole vielä maksaneet, niin olisi kiva saada niistä luettelo. Ehdotan, että uuteen vetoon ei hyväksytä yhtäkään nimimerkkiä, jonka edellinen veto on maksamatta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saaga jatkuu.

Nimimerkki @J.Hotti kävi kolmisen viikkoa sitten pyörimässä palstalla ja lupasi maksaa "asap". Varmaan arvaattekin että tuo asap ei ole ainakaan vielä koittanut, mutta eikai tässä. Onhan tästä jo puoli vuotta kun tuo veto käytiin. Silloin luvattiin muuten maksaa "ensi viikolla".

Yleensä olen kärsivällinen mutta alkaa tuollaisten tyhjien lupausten heittäminen vähitellen vituttaa. Alahan jo maksaa @J.Hotti
 

Bacon

Jäsen
Liigan hattutemppuveto

Maksaneet:
@Kari Runk
@Linjatuomari
@Goljat
@KooJii_#1
@Gostisbehere
@Aapee79
@Domi28
@Arsenius
@Maametti
@etulaiton
@L. Paraske
@Brother Whisper
@Tors-10
@Raju Erkki
@teba
@Ishmael
@Reiskah
@Tjapalala
@Roo
@FortyTwo
@Incorrect
@Jari66
@Hidas_ja_kankea
@Schimanski
@mustaoranssi
@PELL
@Kerouac

Maksamatta:
@Hukkaviiva
@Malkkinen
@-One-
@SammyRumour
@RedIsMyColor
@Bobby
@Leitti
@LiutunLätty
@auvo11
@Redrose
@Ziggy
@Frank McKee
@Zodiac
@BuBo
@Dank Sinatra
@Maatsu
@Nastis
@zet
@Jääkaappi
@Guarantee
@HT71
@Jugger77
@Mr. Torspo
@Ralph
@Sandersson

Muutamien kanssa sovittu, että maksu tulee tämän tai ensi viikon aikana. Joillakin saattaa tulla eri pankin kautta, joten ei välttämättä vielä ole saapunut. Hienosti kuitenkin jo tähän asti tullut maksuja perille. Rehellistä väkeä tuntuu olevan jatkoajan kirjoittajat ja siitä hattua teille. Päivittelen listaa tasaisin väliajoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös