Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 112 954
  • 656

Ferris

Jäsen
Täytyy kyllä antaa todella isot posit ja respektit yllä olevaan vetoon osallistuneille heidän sitoutumisestaan vetojensa maksuun! Suurimman osan maksut ovat jo tulleet minulle (vaikka välissä on ollut viikonloppu) ja muutenkin info omista maksuista/maksusuunnitelmista on toiminut suorastaan loistavasti. Olen todella positiivisesti yllättynyt, olin varautunut odottelemaan maksuja viikkojakin (eikä sekään olisi haitannut). Kiitos jengi!
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Seuraavat nimimerkit hoitivat pleijariveikkauksen rahaversion maksut moitteitta:

@Zucker #16
@neks0n
@Artyukhin
@aessi
@Ni$pekt15
@Lucci
@Lico
@Tanskanen
@Jesus Shaves
@Helsing#65
@viikst
@V-G-
@Kari Runk
@Ralph
@LostHorizon
@Lösönen
@Esoppi
@H.J.Simpson
@Aatelinen
@strapat
@Vini29
@Lättyä
@Linnunpelätin
@SouthernSun76
@Dragunov
@Hera80

Nostan hattua teille!

Muutama muukin on maksusta sopinut, laitetaan posit jahka rahat tulevat perille. @Peteliuz ja @Kultakarinkane ovat toistaiseksi tavoittamatta vedon tiimoilta.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
@SVSV Viittitkö kuittailla tänne maksaneet pakki-vedosta, kun varmaan suurin osa on jo vedon maksanut/sopinut maksusta/jättänyt maksamatta.
 

Ralph

Jäsen
Runkin Kari, @Kari Runk maksoi hävityn vedon ripeästi ja tarjoutui maksamaan jopa ennen vedon ratkeamista.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
@SVSV Viittitkö kuittailla tänne maksaneet pakki-vedosta, kun varmaan suurin osa on jo vedon maksanut/sopinut maksusta/jättänyt maksamatta.

Toki. Tänään sain viimeisen ilmoituksen maksusta, mutta se ei ole vielä tullut tilille pankkiviiveestä johtuen, joten kaikkia maksaneita en voi vielä merkitä. Päivitän postauksen kun maksu saapuu. E: päivitetty, kaikki maksoivat.

NHL:n pakkien pudotuspelien pistepörssivetoon osallistuneista kaikki reagoivat nopeasti ja vain yhtä käyttäjää jouduin muistuttamaan. Kaikki voidaan todeta luotettaviksi:

@viikst
@Esoppi
@Lico
@LostHorizon
@Zohan
@eeMule
@Kari Runk
@Linnunpelätin
@cheap_shot
@Kultakarinkane
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt pitää valitettavasti antaa miinusta.

Nimimerkki @J.Hotti :n kanssa löimme toukokuussa Euroviisujen aikaan 50 euron vedon siitä pääseekö Saara Aalto finaaliin vai ei. Veto kääntyi minulle ja pari päivää vedon ratkeamisen jälkeen @J.Hotti ilmoitti siirtävänsä rahat "ensi viikolla" ja laittavansa kuittauksen. Ensi viikosta on kulunut pian kolme kuukautta...

Ei sillä että talous tuohon romahtaisi, mutta kyllähän tuo vähän ikävän sivumaun jättää kun ilmeisesti aktiivinen palstalainen on kuitenkin ja useamman yksityisviestin olen laittanut siihen suuntaan, vastauksia ei ole kuulunut.

Miinusta siis @J.Hotti :n suuntaan toistaiseksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Veikkaan, että kohta tulee "sori, unohdin kun oli sitä sun tätä menoa". Mikä siis tarkoittaa oikeasti "toivoin, että unohtaisit".
Niin en tiedä, kyllä mulle voi ihan suoraan sanoa jos on jotain häikkää maksusuorituksen kanssa, talous ei tosiaan tähän kaadu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös