Voisin melkein väittää, että Zapolskin nollaputki ei kestä enää erääkään, mutta menee se noilla sinunkin ehdoillasi.Iso tuoppi olutta vetoa että Zapolski päästää seuraavaksi maalin pitsiturnauksessa.
Teitä on varmaan jonoksi asti joten hyväksyn kaksi ensimmäistä ja ehdot on: baarissa, jokilaivalla tai festareilla jne... toisin sanoen ei mitään pankkisiirtoja. Ja ihan miten aikataulut vaan sopii;)
Eilen luotu avaus epäluotettavista vedonlyöjistä (maksu kelpaa, muttei maksaminen) on ilmeisesti poistettu? Vai onko se siirretty muualle? Vai heittääkö henk.koht muisti ja näkeminen?
@Bakaun Imaami hoiti vedon maksuvelvoitteet.
Sori, tossa se on paketti eteisessä jo toista viikkoa ja tänäänkin olen sen jo kertaalleen unohtanut ottaa matkaan.3 viikkoa kohta mennyt eikä ole vielä tullut punaviintä juotavaksi.
Sori, tossa se on paketti eteisessä jo toista viikkoa ja tänäänkin olen sen jo kertaalleen unohtanut ottaa matkaan.
No mutta minäpä starttaan auton ja käyn nyt viemässä sen postiin, niin tulee velvollisuudet hoidettua.
Viineistä fiineimmän ;)Nohevaa toimintaa. Enää jännittämään minkä fiinin olet valinnut.
Viineistä fiineimmän ;)
Yritin ostaa viinin siten, että se olisi noudettavissa Rauman alkosta. Eivät perhana jostain syystä kuulemma myy tuota kyseistä Jumalten juomaa Rauman alkossa ja tästä syystä joutuu postittelemaan itse :DDDEisss...tuli aavistus. Olisi pitänyt laittaa yhden viinin rajaus..
Nyt on paketti postissa, toivottavasti tulee ehjänä perille. Kysyin kyllä kotiinkuljetuksen mahdollisuutta, mutta siihen olisi tarvinnut sinun puhelinnumeron. Laitoin seurantakoodin yyveellä. En päässyt tarkistamaan, onko se oikein kirjoitettu, koska ilmeisesti postin lähetyshaku alhaalla?Nohevaa toimintaa. Enää jännittämään minkä fiinin olet valinnut.
Veto SaiPan runkosarja sijoituksesta. Minulla sijat 7-14 ja sinulla 1-6. 50€ panos ja rahat tilisiirtona.
Panos kolmeenkymppiin ja tartun vetoon kiinni.
Totta kai on kiinni #mestari@Mäntylä #18
Bissen veto kumpi jatkaa, Tappara vai HIFK. Sinä sanot Tappara, minä HIFK.
Onko kiinni?
Totta kai on kiinni #mestari
Lähteekö joku 50€ vetoon parista Kärpät - JYP
Minä väitän, että Kärpät menee finaaliin. Ottaako joku kiinni JYPillä?
No miksei, joten kiinni on.Jos 30e passaa panokseksi, voin ottaa kiinni!