Kiinni on! Tämä riittää tästä vedosta, joten ei tarvitse muiden enää kysellä tästä. :)Otetaan tästä kiinni! 20€ siis.
Kiinni on! Tämä riittää tästä vedosta, joten ei tarvitse muiden enää kysellä tästä. :)Otetaan tästä kiinni! 20€ siis.
Kumpi tekee tässä Kärpät-JYP sarjassa enemmän pisteitä: Ivan Huml vai Eric Perrin? Otan Humlilla kiinni. Tasapisteissä enemmän maaleja tehnyt voittaa. Mikäli jompikumpi missaa edes yhden pelin (ei ole kokoonpanossa ollenkaan, kesken yksittäisen matsin poistuminen ei vaikuta) tai pisteet ovat täysin samat, ei maksuja kummallekkaan.
Panos voisi olla 20e.
Hep, otan tämän kiinni!Väitän että JYP menee tällä kaudella finaaleihin.
Panos 20€.
Ensimmäiselle kuka ehtii nappaamaan tämän kännivedon kiinni!
Nopeat syö hitaat! Näillä mennään.Hep, otan tämän kiinni!
Uskaltaako joku ottaa vedon kumpi jatkaa Lukko vai Tappara..? Minä väitän että Lukko jatkaa. Panos 20€
Kovat on odotusarvot. Laskeskelin tuossa, että Jypillä on 11-12% mahis voittaa sarja. Huomisen peli 45-55, mahdollinen maanantain peli 75-25. Jypille 0.45 * 0.25 = 11.25 %. Kärpille 0.55 + 0.45 * 0.75 = 88.75 %.
Vitun hyvä veto. Lukolla kaksi ottelupalloa ja seuraavaksi mahdollisuus himassa katkaista sarja.
Laitatko kerrointa?
Aijai, tämä menee sitten ainakin jännäksi. Itse uskon vahvasti tuohon seitsemännen ottelun toteutumiseen, mutta JYPin finaalipaikan puolesta en onneksi lyönyt vetoa..Voin ottaa vedon kiinni tuosta ja sanoa että Kärpät voittaa Jyväskylässä vähintään yhden pelin! Panos vaikka se 20e? Kiinni tämä @kalma?
Jopa Veikkaus tarjoaa 3,20 kerrointa Tapparan jatkoonmenolle, joten onnitella täytyy jos jonkun saat tuohon tarttumaan :) Itse pistin joitakin euroja juuri tuohon Veikkauksen tarjoukseen ihan vain kaiken varalta..Uskaltaako joku ottaa vedon kumpi jatkaa Lukko vai Tappara..? Minä väitän että Lukko jatkaa. Panos 20€
Jopa Veikkaus tarjoaa 3,20 kerrointa Tapparan jatkoonmenolle, joten onnitella täytyy jos jonkun saat tuohon tarttumaan :) Itse pistin joitakin euroja juuri tuohon Veikkauksen tarjoukseen ihan vain kaiken varalta..
Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.
Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.
Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.
@Hidas_ja_kankea lähden mukaan juurikin Tapparalla ja Lukolla. 20e panos?
Tuli veikattua DrMultihunterin kanssa Kärpät-JYP sarjasta finaaliin etenijää. Turpiinhan siinä tuli, joten yritetään ottaa vahinko takaisin tänään alkavilla finaaleilla.
Eli, minä väitän, että Tappara etenee nyt alkavassa finaalisarjassa mestaruuteen asti. Sinulle jää siis luonnollisesti ennakkosuosikki Kärpät.
Panos oman makusi mukaan väliltä 20-50e.
Tämä on siis vielä hengissä, nostellaan nyt ylös vaikkapa muistutukseksi. Näemmä pari muuta vetoa jo voititkin, joten jospa Tappara nyt hoitaisi mestaruuden...
En ole vielä voittanut mitään. Parista tapauksesta tästä samasta vedosta on jo tulokseton tasapeli ainakin saavutettu.
Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.
Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.
Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.
@Hidas_ja_kankea Otan tuon kiinni Lukolla ja Bluesilla. 25€?
@Hidas_ja_kankea lähden mukaan juurikin Tapparalla ja Lukolla. 20e panos?
Otan kiinni Lukolla ja JYP:illä, jos vielä kolmannen otat?
edit. 20e panos?
Laitetaas pieniä ilmaan:
Olli Palola voittaa myös pleijareiden maalipörssin
Tappara-IFK sarja kestää maksimissaan viiden pelin verran
20e per kohde!
Tuli veikattua DrMultihunterin kanssa Kärpät-JYP sarjasta finaaliin etenijää. Turpiinhan siinä tuli, joten yritetään ottaa vahinko takaisin tänään alkavilla finaaleilla.
Eli, minä väitän, että Tappara etenee nyt alkavassa finaalisarjassa mestaruuteen asti. Sinulle jää siis luonnollisesti ennakkosuosikki Kärpät.
Panos oman makusi mukaan väliltä 20-50e.
Otetaan kiinni 50€:lla.