Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
@Hidas_ja_kankea Otan tuon kiinni Lukolla ja Bluesilla. 25€?
Ok tämä selvä. Katsotaan natsaako kaksi vetoa Bluesia vastaan.Meikä lähtee mukaan ja 50€ ok.
Otan kiinni Lukolla ja JYP:illä, jos vielä kolmannen otat?Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.
Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.
Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.
@Hidas_ja_kankea lähden mukaan juurikin Tapparalla ja Lukolla. 20e panos?
Otan kiinni Lukolla ja JYP:illä, jos vielä kolmannen otat?
edit. 20e panos?
Otatko vielä kolmannen samanmoisen? @TempestasOk tämä selvä. Katsotaan natsaako kaksi vetoa Bluesia vastaan.
Voin ottaa vielä toisen samoilla spekseillä.Otatko vielä kolmannen samanmoisen? @Tempestas
Eli 50€ veto ja minä väitän, että Blues jatkaa sinä väität, että JYP jatkaaVoin ottaa vielä toisen samoilla spekseillä.
Kiinni on.Eli 50€ veto ja minä väitän, että Blues jatkaa sinä väität, että JYP jatkaa
Kiinni täältä puolelta.
Laitetaas pieniä ilmaan:
Olli Palola voittaa myös pleijareiden maalipörssin
Tappara-IFK sarja kestää maksimissaan viiden pelin verran
20e per kohde!
Kiinni Palolan suhteen!
Ymmärsinkö oikein? Vedot ovat erillisiä.
Minä: Olli Palola EI voita poff maalipörssiä. Toisesta kohteesta olenkin samaa mieltä.
Minulla on kolme Kärppävetoa sisällä, joten on syytä hajauttaa riskiä.
Erillisiä kyllä. Eli 20e panos ja veto on uunissa!
e. lisätään, että veto umpeutuu, jos tulee yli yhden pelin kestävä loukki. Kuittaatko?
Rahat 40€ tuli perille kiitos vainMielelläni kuulisin minulta voittaneilta onko rahat tullut perille ja myös minulle hävinneiltä odottaisin yhteydenottoa.
Haluaako joku saipalainen (tai joku muu) lähteä mukaan seuraavaan vetoon:
Minä väitän, että Glenn+Spang tekee enemmän tehopisteitä sarjassa, kuin Salcidon pisteet X 2. Laitoin Glenn+Spang siksi, että ei ole varmuutta kumpi pelaa. Veto pelataan ns. loppuun asti, joten loukkaantumisella tms. ei ole väliä. Tasapisteissä ratkaisu seuraavassa järjestyksessä: maalit, pisteet/ottelu, +/-, peliaika/pisteet.
Veto 10€ tai mahdollisesti kaksi tuoppia kuppilassa, mikäli samalle paikkakunnalle satutaan.
Edit: Siis Glenin ja Spangin pisteet lasketaan yhteen ja niitä verrataan Salcidon kaksinkertaistettuun pistemäärään. Peliaika/pisteet osiossa Kärppämiesten lasketaan (Glenn+Spang)/2. Eli keskiarvo poikien peliajasta.
Kuten hienosti oivalsit, on pisteet per peliaika siellä juurikin siitä syystä, että vihaan tasapelejä. Se on vähän kuin Sakke Pietilältä säälipillua saisi; ei tunnu miltään.Jos jättäisit peliaikavertailun tuosta pois tarttuisin. Pelkät pisteet riippumatta loukkaantumisista ja poppariosastolla olemista. Pelkästään Kärpät-SaiPa sarjasta.
Tosin silloin tasapeli olisi varsin mahdollinen. Siinä tapauksessa molemmat tarjoavat toisilleen kaksi tuoppia luonnollisesti?
Voisin lähteä Kynpillä sillä ehdolla, että vain Lukko - KalPa sarjan pisteet. Tyhmähän saa olla muttei tykimies jos Lukko nyt jotenki onnistuu jatkoon menemää ja sun Lahti jatkaa ja mun pelaaja tippuu. Jos sopii vain Lukko KalPa sarja niin otan kiinni 10e panoksella ja Kasperi Kapasella. Muutoksen saa varmaan tehdä jos nyt ei pelaakkaan koko poffeissa?Janne Lahti tekee tämän vuoden playoffeissa enemmän pisteitä kuin vapaavalintainen KalPa -pelaajasi. Kuka lähtee, vaikka kympin panoksella?
Voisin lähteä Kynpillä sillä ehdolla, että vain Lukko - KalPa sarjan pisteet. Tyhmähän saa olla muttei tykimies jos Lukko nyt jotenki onnistuu jatkoon menemää ja sun Lahti jatkaa ja mun pelaaja tippuu. Jos sopii vain Lukko KalPa sarja niin otan kiinni 10e panoksella ja Kasperi Kapasella. Muutoksen saa varmaan tehdä jos nyt ei pelaakkaan koko poffeissa?