Pientä tilannekatsausta.
Yllättävän hyvin siis meni, huonoimmillaan tulee vain kymmenen euroa kuokkaan ja tiedä vaikka jäisi viisikymppiä voitolle.
Nimim. @Aanri otti tämän kiinni kahdellakympillä. Vainuni oli tällä kertaa kohdillaan ja tämä veto tulee kotiin. Myös eräs toinen nimimerkki tarjoutui lyömään tämän vedon kanssani mutta en ottanut kiinni, pöhlö kun olen.Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.
Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.
Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.
Otin tämän vedon vastaan, 30 eurolla. Tämä se ei sitten vielä olekaan varmistunut, päinvastoin. Mahdollisuuksia Lukolla (ja minulla) kuitenkin on, kun tämän hetkisellä kakkosella on vain neljä pistettä enemmän, pelin enemmän pelanneena. Toki siinä välissäkin on vielä kaksi joukkuetta, mutta kumminkin. Edellyttäisi kyllä parannusta peliotteisiin. Jännää.Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:
Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
Yllättävän hyvin siis meni, huonoimmillaan tulee vain kymmenen euroa kuokkaan ja tiedä vaikka jäisi viisikymppiä voitolle.