Se tais olla siinä.
Näin taisi. Kele. Tilisiirrän Teille tuon rusehtavan nestemäisen kullan hankintaan tarkoitetut varat, kunhan yksityisviestitätte tilinumeronne.
Harmittaa.
Se tais olla siinä.
Gemondon kanssa veto, että Sport saa vähintään 5 pistettä Kärppiä vastaan pelatuista otteluista runkosarjassa.
Tää olikin hyvä veto @Sörsseli oli unohtunut vallan. Nyt on molemmilla pelaajilla 32 ottelua takana ja Kousalla on 17 pistettä ja Lindellillä 16. Eli tasaista on. Lindell on kyllä ollut todella vahva oikeastaan koko kauden. Tätä on hieno seurata. Tää oli siis noiden pelaajien PPG- veto.
Runkosarjassa nimenomaan. Mietin vielä mitä itse haluan, mutta veto on kiinni. Päälle tulee luonnollisesti myös postituskustannukset.
Toivottavasti tämä porilainen maksaa velkansa jos niikseen tulee.
Noniin, nykysuhdanteet näyttävät, että Ässät todellakin tulee sijoittumaan, etten jopa sanoisi, selkeästi Lukon edelle sarjataulukossa. Onkos arvon herraa/rouvaa jo ruvennut pelottamaan, että tässähän suottaapi pian köyhtyä laadukkaan rommipullon verran? ;)
Bärilund - Vili Sopanen 11
Sienihattu - Juuso Puustinen 16
Linjatuomari - JP Haataja 18
Jokujoonas - Niclas Lucenius 10
Mustalapsi - Kristian Kuusela 24
Roo - Jan-Mikael Järvinen 16
Bakaun Imaami - Ville Vahalahti 37
Beagle Boy - Teemu Ramstedt 31
red&white - Olli Palola 28
KallesS - Joonas Donskoi 29
20 matsia vielä runkosarjaa jäljellä. Hold your horses, vaikka porissa keuliminen osataan erinomaisesti.
Joo. Eli 50 € Lasch vs. Haataja, piste per peli -lukeman paremmuutta mitataan ja molempien pelattava väh. 40 peliä, muuten raukeaa. Ja panos se 50 €.
No nyt tuo Henkka vaihtoi joukkuetta. Pysyykö tämä kohde vielä auki @Tuamas
Ei rajoituksia myynneistä tai loukkaantumisista. Jos joku pelaa 20 peliä ja toinen 60, niin sille ei sitten voi mitään.
Mulle Lukon pelaajat ja sulle Ässien.
Uskaltaako joku?
Moro! Joko saa laitella tilinumeroa? Tuskin tekee Kivimäki 14 maalia enää tällä kaudella, vai pelaako edes?Otetaan vähän eri säännöillä sitten:
Samuli Kivimäki tekee enemmän maaleja runkosarjassa kuin joku vapaavalintainen KalPan pelaaja. Ilman mitään loukkaantumispykäliä. Panos vaikka 20€?
Sovittu.
Ei vielä.Moro! Joko saa laitella tilinumeroa?
Jos kuitenkin syystä tai toisesta et halua vetoa kumota, niin sovitaan että käytät nuo parikymppiä oman seurasi tukemiseen.
Keskeneräiset vedot:
Maalimäärä:
1939 vs Mängimies - Kivimäki (1) vs Palola (16) [20€]
Voittajan puhetta.Minun puolestani tuo veto voidaan mitätöidä. Asetelma ei ollut reilu alunperinkään eikä varsinkaan Kivimäen särkymisen jälkeen.
Jos kuitenkin syystä tai toisesta et halua vetoa kumota, niin sovitaan että käytät nuo parikymppiä oman seurasi tukemiseen. Ostat vaikka seuran fanituotteen jollekin pikkumuksulle tai viet Sportin matsiin jonkun, joka ei siellä muuten kävisi.
Eiköhän jokaisen joukkueen kannattaja vähän uhoa omiensa puolesta. Minäkin uskon ja toivon Bluesin pelaavan mitaleista tänä vuonna, mutta en kyllä kanssasi vetoa asiasta löisi.Bluesin kannattajilla tuntuu olevan suuri uho ja usko omiinsa, voimasuhdeketjussa povataan jopa finaaleihin. Toki joukkueella meneekin erittäin vahvasti, mutta haluisikohan joku tarttua, jos väitän että Blues ei saa tältä kaudelta mitalia? :) Mielellään jokin pienehkö panos esim. 10-20 euroa.
Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä, kuin Henrik Koivisto.
Ei minimi pelimäärää. Panos 20e, joka suoritetaan tilisiirrolla.
Nimim. @Aanri otti tämän kiinni kahdellakympillä. Vainuni oli tällä kertaa kohdillaan ja tämä veto tulee kotiin. Myös eräs toinen nimimerkki tarjoutui lyömään tämän vedon kanssani mutta en ottanut kiinni, pöhlö kun olen.Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.
Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.
Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.
Otin tämän vedon vastaan, 30 eurolla. Tämä se ei sitten vielä olekaan varmistunut, päinvastoin. Mahdollisuuksia Lukolla (ja minulla) kuitenkin on, kun tämän hetkisellä kakkosella on vain neljä pistettä enemmän, pelin enemmän pelanneena. Toki siinä välissäkin on vielä kaksi joukkuetta, mutta kumminkin. Edellyttäisi kyllä parannusta peliotteisiin. Jännää.Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:
Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.