Otteluseurantaketjujen kannalta varsinkin olisi miellyttävää. Kun yhteydet halleissa ovat mitä ovat, voisi Tapatalk hiukan auttaa kirjoittamaan paikanpäältä. Nythän otteluseurantaketjut tulevat lähinnä kotisohvilta.
Jatkoajan käyttö on omalta osatani tippunut ehkä kymmenesosaan, nyt kun Tapatalk ei toimi. Aivan samanlaisia kokemuksia kuin itsellä tuolla Oulun suunnalta, en pysty mitenkään käsittämään tuota lukemaa, koska itsekin tiedän usean henkilön käyttäneen pääosin vain tapatalkin kautta tätä foorumia.Tapatalkilla oli nätti lukea Jatkoaikaa, ja saipa kännyyn ilmoituksetkin helposti jos oli sellaisia tilannut. Ylläpidon tilastofakta 150 päivittäisestä käyttäjästä huhtikuussa lienee täyttä disinformaatiota, sitä en spekuloi että mistä väärä tieto johtuu. Mutta olisi perin eriskummallista, jos pelkästään täällä Oulussa olisi 10 prosenttia Tapatalk-käyttäjistä, ja hekin vain minun suppeassa joskin mainiossa kaveripiirissäni.
Muuten hyvä, mutta mä en nää tälläkään hetkellä ollenkaan mainoksia, vaikkei adblockia ole käytössä. Johtuu tästä:No, todellisuus tässä voi olla että mitä enemmän tapatalkin käyttäjiä löytyy, sitä epätodennäköisemmin tuki palautetaan sillä mobiiliselaimella päästään näyttämään mainoksia kävijöille. Rahan kerääminen ylittää käyttäjien palvelun.
Eri näkymillä on hieman erilaiset mainokset ja jatkossa meidän verkostomainontaa (täyttömainontaa) ei näy käyttäjille joilla on kirjoitusoikeudet. Sen sijaan meidän myymät mainoskampanjat näkyvät kaikille käyttäjille.
Tähän mennessä on ilmoittautunut 107 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kokonaismäärän pitäisi kuitenkin olla se noin 200.
2. Pitääkö tuo ylläpidon antama tilasto sisällään pelkästään rekisteröityneet käyttäjät? Voisi kuvitella, että muitakin lukijoita löytyy...
2. Pitääkö tuo ylläpidon antama tilasto sisällään pelkästään rekisteröityneet käyttäjät? Voisi kuvitella, että muitakin lukijoita löytyy...
Mutta voisiko Ylläpito vastata siihen, miksi Tapatalk ei toimi, tai siis miksei sitä voida laittaa toimimaan?
Eli minä ainakin tulkitsen tuon että tukea ei ole tulossa, ja jälkeenpäin annettu perustelu oli tuon tuen asentaminen on valtavan suuri urakka, jota ei alle 35 vuotta keskustelupalstaa ylläpitäneet voi käsittää....Tapatalk ei ole tällä hetkellä käytössä, eikä se ole myöskään prioriteeteissa korkeimmalla parannuksien suhteen...Ymmärrämme että Tapatalk on sitä aktiivisesti käyttäneelle joukolle tärkeä ominaisuus, mutta koemme että aika ajaa sen ohi, kun saamme kyllä pikaisesti palstan erinomaiseen kuosiin mobiilissa.
Ylläpitohan otti kantaa Tapatalkiin seuraavasti Palautteet ja bugit.. -ketjussa:
Eli minä ainakin tulkitsen tuon että tukea ei ole tulossa, ja jälkeenpäin annettu perustelu oli tuon tuen asentaminen on valtavan suuri urakka, jota ei alle 35 vuotta keskustelupalstaa ylläpitäneet voi käsittää.
No miten sinä sen Ylläpidon "yli 35 vuoden kokemuksella" sitten tulkitset?Tuo perustelu on kyllä teidän itse keksimä hassuttelu.