Käytätkö pyöräilykypärää?

  • 7 153
  • 78

Käytätkö pyöräilykypärää?

  • Minulla on kypärä ja käytän sitä

    Ääniä: 53 15,4%
  • Minulla on kypärä, mutta en käytä sitä.

    Ääniä: 42 12,2%
  • En omista enkä käytä pyöräilykypärää

    Ääniä: 197 57,1%
  • En pyöräile

    Ääniä: 53 15,4%

  • Äänestäjiä
    345

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En omista polkupyörää, mutta olen ostoaikeissa. Tietysti laitan kypärän, jos reissuun lähden.

Matkalla lähikauppaan en koe tarvitsevani sitä.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En omista polkupyörää, mutta olen ostoaikeissa. Tietysti laitan kypärän, jos reissuun lähden.

Matkalla lähikauppaan en koe tarvitsevani sitä.

Tällä hetkellä en uskalla mennä nukkumaan, kun kaverin muija on meillä yötä, ja kyseinen nainen roikkuu jatkuvasti allekirjoitaneen perhekalleuksisssa, joutuu käyttäään pyöräilykyrpärää suojana.


Ihmisen kiusaukset viedään taas äärimmilleen, hyväkroppanen ja isotissinen blondi ehdottelemassa villiä seksiä.. joo ei kiitos GOD DAMN AISLJ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄOAPSOD(hakkaa päätä seinään ja kullia vasaralla!) .ei olis edes tehnyt mieli. NIIN VITTU.

Ja topiciin liittyen, kyllä, vähän tässä häirittiin keskittymistä välillä.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
..kaverin muija on meillä yötä, ja kyseinen nainen roikkuu jatkuvasti allekirjoitaneen perhekalleuksisssa, joutuu käyttäään pyöräilykyrpärää suojana.

Ihmisen kiusaukset viedään taas äärimmilleen, hyväkroppanen ja isotissinen blondi ehdottelemassa villiä seksiä..

Mikään ei ole vittumaisempaa, kuin oma frendisi panemassa sinun muijaasi. Mun silmissä ainakin vittumainen temppu.. Ja siis ymmärsin tuon sillä tavalla, että olet varattu ja siksi et voi muiden kanssa touhuta, vai johtuiko tuo nyt sitten enemmänkin siitä, että kaverin muija on kyseessä? Jos näin, niin iso peukku sinne!

Jälleen todistetaan, miten varsinkin muijat osaavat pelaamisen jalon taidon.. Taas yksi syy lisää vahtia omaani.

Ja joo, kyllähän se vituttaa, ettei itelläni tässä just ole isotissisiä blondeja seksiä ehdottelemassa :D

Yleensäottaenkin vituttaa herätä hikilammikosta darran alkuvaiheissa sohvalta ja ei edes heru vaikka kuinka tekisi mieli. Pari buranaa kävin jo ottamassa.

Anteeksi off-topic moderaattorit, viestin tarkoitus tosin oli korostaa aikaisempaa aihetta koskenutta viestiäni.

edit: Selvensitkin asiaa toisessa ketjussa, ymmärsin ensin väärin ja annan ablodit täältä. Hyvin vedetty tai oikeastaan jätetty vetämättä.
 
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikään ei ole vittumaisempaa, kuin oma frendisi panemassa sinun muijaasi. Mun silmissä ainakin vittumainen temppu.. Ja siis ymmärsin tuon sillä tavalla, että olet varattu ja siksi et voi muiden kanssa touhuta, vai johtuiko tuo nyt sitten enemmänkin siitä, että kaverin muija on kyseessä? Jos näin, niin iso peukku sinne!

Jälleen todistetaan, miten varsinkin muijat osaavat pelaamisen jalon taidon.. Taas yksi syy lisää vahtia omaani.

Ja joo, kyllähän se vituttaa, ettei itelläni tässä just ole isotissisiä blondeja seksiä ehdottelemassa :D

Yleensäottaenkin vituttaa herätä hikilammikosta darran alkuvaiheissa sohvalta ja ei edes heru vaikka kuinka tekisi mieli. Pari buranaa kävin jo ottamassa.

Anteeksi off-topic moderaattorit, viestin tarkoitus tosin oli korostaa aikaisempaa aihetta koskenutta viestiäni.

edit: Selvensitkin asiaa toisessa ketjussa, ymmärsin ensin väärin ja annan ablodit täältä. Hyvin vedetty tai oikeastaan jätetty vetämättä.

Kirjoittelin toiseen ketjuun asiasta, ja voin sanoa, että ei ollut helppoa..

Joskus hamassa nuoruudessa olisin käyttänyt tilaisuuden hyväkseni _heti ja välittömästi_, seurauksista välittämättä, ja nytkin olisin varmasti tehnyt näin, jollei kyseinen bimbo olisi hyvän ystävän nainen. Veikkaan, että muija kysyy kohta, että mitenkäs nyt oot noin kiihkeä, ja ajattelin vastata rehellisesti, jää sitten nähtäväksi tuleeko turpaan, vai innostaako.. veikkaan jälkimmäistä, vaikka ei kai nyt "kunnollinen nainen voi sitä myöntää ääneen".

Äärimmäisen vaikeaa se on edes myöntää harrastaneensa kimppakivaa meikäläisen houkuttelemana joskus humalapäissään (se on niitä asioita mistä ei kuulemma puhuta). ;)

Kaverille ajatelin ottaa vakavasti puheeksi muijansa käytöksen, ei siinä mitään, jos mulle tyrkyttää, veikkaan vaan, että ämmä tekee sitä muuallakin, ja kaikki eivät ole herrasmiehiä (kuten minä!).

Niin ja tää oli pyöräilykypärää käsittelevä ketju, tuli vähän väärään paikkaan. Ja käytän, kiitos.

Kysymyksen vastusvaihtoehtoihin olisi tietysti voinut lisätä, että luulen omistavani ky(r)pärän, mutta miehuuteni ei kestä kulkemista pyöräilykypärä päässä julkisesti.

Koska tuntuu toi kypärän käyttäminen olevan niin vaikea pala monelle "tosimiehelle", kun se on niin "vitun typerän näkönen" jne. ja sitten ollaan niin kovin äijää, vaikka kypärän käyttämättä jättäminen johtuu tästä perinteisimmästä naisten käyttämästä tekosyystä. :)

Vähän samaa asennetta, kuin joillain vanhemmilla tosikuskeilla(tm) on turvavyön suhteen, kun "mä oon kuule poika ajanut jotain 750 vuotta rekkaa, panssarivaunua, ufoa ja lentokonetta, enkä oo ikinä kolaroinut, tai en ainakaan pahasti, tai ainakin se oli ton toisen vika.." enkä tarvii turpavyötä, kun en mä voi kuolla näin vitun hyvänä kuskina missään liikenneonnettomuudessa.

Kaikenkaikkiaan kyseessä on oma valinta, eikä mua sinänsä haittaa vaikka joku jättää käyttämättä, omahan se on jokaisen pää, tai niin sitä ainakin luulisi.

Mä en missään nimessä tykkää turhasta holhouksesta, ja osaan kyllä käyttää tarpeellisia suojuksia ilman, että niistä säädetään laki, mutta kun nyt kovaa vauhtia mennään kohti holhousyhteiskuntaa, niin käveleminen ilman kypärää taikka paneminen ilman kumia pitää myös säätää rangaistaviksi teoiksi. Ajatella kuinka paljon vähemmän olisi ei-toivottuja lapsia, ja sukupuolitauteja, jos Pekka 18v (nimi muutettu) joutuisi anomaan kirjallisen ilman kumia -panoluvan juhannukseksi koskien Irmeliä 16v (nimi muutettu), vanhempien allekirjoituksella varustettuna, ja kohta "en laske sisään" ruksitettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös