Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Olenko minä ainoa, jonka mielestä Kotkaniemi on tuonut tohon peliin uusia elementtejä? Kyllä siellä mun mielestä joissain tilanteissa yritetään rytmittää peliä useammin kuin viime vuonna ja puolustuspelissäkin mennään ehkä vähän passiivisemmalla muodostelmalla sotaluetta korostaen?Valmennusryhmässä on vieläpä ens kauden päävalmentajamme, jolla ilmeisesti ei ole visiota, kykyä tai rahkeita tuoda kokonaisuuteen uusia mausteita. Voi melkeen lyödä ruksin jo ens kaudenkin päälle. Huolestuttavaa.
Itelle on jäänyt mielikuva, että pelit, missä on oltu kiekon kanssa vähän luovempiat on usein ollut just niitä mitkä on sitten lopulta mennyt pahimmin persiilleen. Itse olen mutuillut niin, että nämä muutosyritykset saattavat luoda pelaajille vähän ongelmia, kun ajatukset tuntuvat menevän vähän ristiin ja sitten tulee huonoja syöttöjä tai muuten vain yllätytään ja ollaan tavalla tai toisella lirissä. Viime vuonna sapluuna näytti yksinkertaisemmalta, mutta myös sille, että pelaajat suorittivat sitä varmimmin. Tälläkin kaudella tuntuu, että parhaat tulokset on saatu niillä eniten Ahotyylin traktorikiekko nmatseissa.