Kärppien peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 311 899
  • 25 669

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minä tuosta materiaalista puhunut, vaikka onhan tuo todella heikko jos aletaan vertailemaan muihin jengeihin. Lähinnä minä tuosta miten kaikki on Marjamäestä kiinni puhun.

Maalivahti imaisee maalin -> vitun Marjamäki.
Pelaaja tekee virheen -> vitun Marjamäki.
Tuomarit paskoo alleen -> vitun Marjamäki.
Mitä tahansa tapahtuu -> Vitun Marjamäki.
Tässä lienee taustalla vain kyllästyminen näihin samoihin kaavoihin. Henkinen alistuminen tapahtuu lähes jokaisessa matsissa.

Nuo listaamasi asiat toimivat lähinnä katalysaattoreina.

Sitten vielä huudellan kaiken maailman Pikkaraisia tänne. Kyllä minäkin antaisin Marjamäelle monoa jos sieltä oikeasti saisi jonkun osaavan valmentajan tilalle, mutta en minä lähtisi naarmuuntunutta tuulilasia korjaamaan sillä että vaihdan tilalle toisen naarmuuntuneen tuulilasin.
Ja jos Marjamäellä jatketaan, niin silloin ei edes yritetä menestyä. Siinäpä pulma!

Kas, 4-2. Hyvä meininki.
 

JPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ei mittää, tiistaina Sportin kimppuun.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ei Kärpät tuomaripelin takia hävinnyt eikä sellaisesta jaksa yleensä edes motkottaa, mutta pakko kyllä ihmetellä että mikä ihme tämä Gunlerin saama jäähy oikein oli? Ainoa mistä se olisi voinut tulla olisi ollut tuo yksi pieni poikittainen mitä maalin edessä jaetaan jatkuvasti, mutta huitominen sieltä jostain kaivettiin. Aivan käsittämätön ratkaisu, ja vaikutti siltä että tuomarit säikähtivät itsekin sitä KooKoon aiempaa 2+2-jäähyä ja halusivat tasoittaa puntteja näin.

Mutta joo, harvoinpa sitä yhdellä hyvällä erällä pelejä voitetaan. Käsittämättömän ponneton ja epätasainen esitys jälleen kerran, ja löysät housussa heti kun vastoinkäymiset alkavat. Henkinen tilanne ei tästä ainakaan parane. Eikai tässä muuta tarvitse enää jännittää kuin sitä että lähteekö Late kesken kauden vai vasta keväällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös