Hartolankoski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- VaPS
Säälittävä vihellys KooKoon Ilomäelle. Olisi hienoa jos pelit vaan ratkaistaan pelaamalla... ja nyt kuittaus; jäähy Kärpille...
Tässä lienee taustalla vain kyllästyminen näihin samoihin kaavoihin. Henkinen alistuminen tapahtuu lähes jokaisessa matsissa.En minä tuosta materiaalista puhunut, vaikka onhan tuo todella heikko jos aletaan vertailemaan muihin jengeihin. Lähinnä minä tuosta miten kaikki on Marjamäestä kiinni puhun.
Maalivahti imaisee maalin -> vitun Marjamäki.
Pelaaja tekee virheen -> vitun Marjamäki.
Tuomarit paskoo alleen -> vitun Marjamäki.
Mitä tahansa tapahtuu -> Vitun Marjamäki.
Ja jos Marjamäellä jatketaan, niin silloin ei edes yritetä menestyä. Siinäpä pulma!Sitten vielä huudellan kaiken maailman Pikkaraisia tänne. Kyllä minäkin antaisin Marjamäelle monoa jos sieltä oikeasti saisi jonkun osaavan valmentajan tilalle, mutta en minä lähtisi naarmuuntunutta tuulilasia korjaamaan sillä että vaihdan tilalle toisen naarmuuntuneen tuulilasin.
Kyllä… ammattituomarit my ass…Jumalauta että sulaa aivot tuohon seeprajengiinki, ihan vitun käsittämätöntä viheltelyä
+hohhoiaa.
Okei, en ollut tietoinen.Sairastui ja tippui ennen peliä pois
Nyt taas tutusti loppupeli näennäistä yritystä ja hallintaa, kunnes Paajanen pistää tyhjiin.
Ei vituta yhtään. Pelin taso laski läpi ottelun ja siten lopputulos on odotettu.Mitä vittua tuokin Kouvolan kuuluttaja mölisee. Vittu että vituttaa.
Tällä pelillä tulee turpaan Vaasassakin.Ei mittää, tiistaina Sportin kimppuun.