Kyllä siellä yritystä mielestäni on. Tiivolasta tämän näkee selvimmin. Tiivola yrittää ja taistelee, mutta ei oikein tiedä millä sapluunalla pitäisi pelata. Tämä näkyy sitten turhautumisena ja yliyrittämisenä ja peli on sekavan näköistä.
Minua häiritsee eniten Rundblad, jonka peli on ylimielistä. Aivan kun ei ottaisi tosissaan. Jokohan sopimus SHL.n on kirjoitettu, mutta ensin rahat pois Kärpiltä.
Sama koko joukkueesta. Kärpät on tällä hetkellä lauma yksilöitä joita vie otteluissa eteenpäin yksilösuoritukset.
Sanon suoraan , että odotin Kemppaiselta enemmän. Vaisu on ollut Kepukin, niin paljon kuin Kemppaista yksilönä ja tyyppinä arvostan. Kyllä kait Kepukin on systeemin uhri ja tuossa roolissa ykköskentässä ei irtoa.
Missä on se luisteleva ja takavuosien liukas Kärppä. Joukkue pelaa nyt kuin lyijypuntit jaloissa.
Ei olla monta kertaa nähty iloista rallattelu lätkää, missä joukkue luistelee vastustajalta jalat alta.
Lähes jokainen peli on ollut tuskaista otsa hiessä suorittamista.
Kyllähän tässä tulee vahvat Jokeri fiilikset. Nimekäs valmentaja ja kenttä täynnä nimekkäitä pelaajia hyvällä tilipussilla.
Ei uuvu muuta kuin Jukurit koulupoikiensa johdolla tiputtaisi Kärpät jatkosta. Tulisi vahvat fibat vuosista, jolloin Kärpät oli se pieni ja sympaattinen, joka tiputti suuren ja mahtavan.
Kärpät pelaa isolla budjetilla, valmentaja sai lähes kaikki pelaajat keitä halusi. Peli on sitten tämän näköistä 55 pelatun ottelun jälkeen.
Kyllä minulle Tampereen Ilves ottelun nähneenä ja eilisen KalPa pelin jälkeen tuli huonot fibat.
Kärpät oli todella huono versus vastustaja.
Kyllä katseet kääntyy penkin taakse !!! Miten valmennus ei saa tuosta joukkueesta tämän kummempaa irti.
En minä usko, että pelaajat tahallaan tai laiskuuttaan pelaisivat huonosti.
Kärpät on suurseura, on taloudellista muskelia olla mitä vain. Tosiasia on. Tällaista ei voi hyväksyä.
Kauden päättyessä, jos ollaan neljän parhaan ulkopuolella runkosarjassa ja Playoffseissa ei pelata mitaleista
on seuran tehtävä johtopäätökset.
Valmennuksen on kannettava vastuu, seurajohdon on tehtävä johtopäätökset.
Sitä odottaa fanit, irtolippulaiset, kausikorttilaiset, sponsorit. Selittelyjen aika on ohi.
Kärppien menestys loppukaudella riippuu täysin 20 vuotiaasta maalivahdista ja pelaajien yksilösuorituksista.
Tällä pelitavalla ei poikaa nostella.