Taidan tehdä saman. Vituttaahan tällaisen katsominenOon huono fani, kun lopetin katsomisen. Pilaa vaan hyvän pe-illan.
Näin on. @SturbaLauri Marjamäki - Puheet kunnossa, tekoja ei ole.
Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?Miksihän Marjamäki ei reagoi tiivistämällä kenttiä. Tuolla on tällä hetkellä muutama pelaaja, jotka ei vain pärjää näin fyysisessä pelissä. Ei kai se ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä, kun viimeset 10min ollaan oltu pelkästään omissa.
Latella on omat suosikkipelaajansa. Junttila on yksi niistä.Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?
Koska hän ei osaa reagoida. Hän luottaa siihen omaan sapluunaan ja toivoo asioiden menevän kuten ennenkin.
Mä en oo nähnyt Latelta mitään yllättävää, en koskaan.
Tai oon nähnyt Heikkalan useasti yvllä, joka on kyllä saavutus sekin. Vittu.
Olenko muuta väittänyt? Luotto on kova, että sellainen peli-ilme mikä oli sen neljän viiden pelin suonenvedon aikana, löytyy vielä siellä tärkeimmissä peleissä.Näin on. @Sturba
Leskinen on myös tänään ollut todella flegmaattinen.Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?
Koska hän ei osaa reagoida. Hän luottaa siihen omaan sapluunaan ja toivoo asioiden menevän kuten ennenkin.
Mä en oo nähnyt Latelta mitään yllättävää, en koskaan.
Tai oon nähnyt Heikkalan useasti yvllä, joka on kyllä saavutus sekin. Vittu.
Tää on nähty joka pelissä.Tämä näyttää siltä että playoffseissa Kärppien on pakko jäädyttää peliä niinkuin viime kaudella. Jalat ei riitä.
9 kertaa 10:stä.Leskinen on myös tänään ollut todella flegmaattinen.