Langhamerilla yhdeksän torjuntaa, ja elämänsä helpoin nollapeli. Hyökkäyspeli aivan luokatonta paskaa.On tässä kyllä maalipaikkoja ollut. Aika tasan paikat Ilveksen kanssa, ja loppu tutun turhauttavaa kun maaleja ei saada.
Ja vitut teki. Olisihan se lohduttanut edes jonkun verran. Ihan vitun sama, saatana.Sentään Koivunen teki. Vitusti lohduttaa.
No joo, ei auta selitellä. Anteeksiantamaton saldo 9 torjuntaa vastustajan veskarille. Siis jos itse teet vain yhden.Langhamerilla yhdeksän torjuntaa, ja elämänsä helpoin nollapeli. Hyökkäyspeli aivan luokatonta paskaa.
Ai, tehtiin me yksi. No, elämänsä helpoin ottelu sitten.
IFK -vierailun tasoa syksyltä. Todella surkea esitys hyökkäyspelin osalta.No joo, ei auta selitellä. Anteeksiantamaton saldo 9 torjuntaa vastustajan veskarille. Siis jos itse teet vain yhden.
Seuraavat pelaajat ulos, oli sopimusta tai ei:90% nykyisestä joukkueesta voitaisiin nakata vittuun kauden jälkeen. Niin halutonta paskaa tuodaan kentälle
Tiivolaa ja Karvista en ymmärrä tässä listassa. Kumpikaan ei ole erityisen kallis pelaaja ja täyttää ruutunsa riittävän hyvin.Seuraavat pelaajat ulos, oli sopimusta tai ei:
Junttila, Leskinen, T. Niemelä, Byström, Tiivola, Karvinen sekä M. Niemelä. Kivistökään ei liene halpa pelaaja, joten hinta/laatusuhde voi olla aika karmea
Oon huutanut lähes koko kauden juuri tätä. Meillä on oikeastaan yksi pelaaja, joka välillä väläyttelee, eli Turunen.On yllättävän tasapaksua peliä tällä rosterilla. Kakkos- ja kolmosketju kyllä ihan perseestä. Kunykin vieressä Junttila ja Koivunen, jotka väläyttää kerran kymmenessä pelissä. Kolmosketju kanssa että väläyttää kerran kahdessakymmenessä pelissä. Nelonen raataa minkä pystyy, mutta Karvisesta ei kyllä mihinkään kiekollisiin ratkaisuihin ole. Ykkösketjukin elää vähän Leskisen päivän kunnon mukaan, poislukien Turunen joka tuntuu välillä vähän yksin yrittävän. Kemppainen kyllä tekee peliä edistäviä asioita, mutta enemmän vaatisin ykkössentteriltä. Meiltä puuttuu ns. Ykköshevoset, jotka voisi nämä tiukat pelit ratkoa.
Kunyk. Jos hän olisi yhtään nopeampi, pitäisin.Seuraavat pelaajat ulos, oli sopimusta tai ei:
Junttila, Leskinen, T. Niemelä, Byström, Tiivola, Karvinen sekä M. Niemelä. Kivistökään ei liene halpa pelaaja, joten hinta/laatusuhde voi olla aika karmea
Kemppainen on kyllä suurimmaksiosaksi peleistä täysin näkymätön, ihan niinkuin Attekin. Aten kaltaisella puolustajalla tuo on ihan hyvä ominaisuus, mutta ykkösen sentteriltä ei. Tänäänkin vaikea sanoa kiinnitinkö kertaakaan huomiota Kemppaiseen kentällä. Aloitusympyrästä ainoat muistikuvat.Junttila, Niemelä ja Byström tappion takuumiehet. En ymmärrä mitä isompaa gloriaa nauttivat esimerkiksi Ohtamaa ja Kemppainen ? Virkamieshommissa sanoisin. Hyvä liksa kato…
Tiivolan palkasta ei minulla ole tarkkaa tietoa, mutta en kyllä usko aivan halvimpaan soppariin, sillä se tehtiin jo viime kauden aikana.Tiivolaa ja Karvista en ymmärrä tässä listassa. Kumpikaan ei ole erityisen kallis pelaaja ja täyttää ruutunsa riittävän hyvin.