Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 002 385
  • 19 703

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Oisko sitä aikalisää, Late? Tuo sun sakkisi on ihan kujalla!
 

mikulii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät #24
Miksihän Marjamäki ei reagoi tiivistämällä kenttiä. Tuolla on tällä hetkellä muutama pelaaja, jotka ei vain pärjää näin fyysisessä pelissä. Ei kai se ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä, kun viimeset 10min ollaan oltu pelkästään omissa.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Marjamäki on onnistunut luikertelemaan jokaisen liigavalmentajan rintataskuun. Saavutus sekin sarjan kalleimmalta valmentajalta.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitkäskö Marjamäen vaikka itkeä pressissä, että ei ole huippu-urheilun kanssa mitään tekemistä kun Ikonen ja Tikka ovat maajoukkueen mukana.

Lauri Marjamäki - Puheet kunnossa, tekoja ei ole.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Saatana hirveällä innolla tuli mentyä taas Nokialle. Ja sit nähdään tämmöstä paskaa. Ekan erän ylivoimien jälkeen ei mitään hyökkäyspäässä. Ei mitään. Edelleen alle 10 torjuntaa Langhamerilla.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Tämähän menee aivan odotetusti. Hyvin puolustavaa joukkuetta vastaan ei päästä paikoille. Hyvin puolustavaa ja hyvin hyökkäävää joukkuetta vastaan ei päästä edes alueelle. Aika samat asetelmat kuin viime kevään Ilvestä vastaan, valitettavasti.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Miksihän Marjamäki ei reagoi tiivistämällä kenttiä. Tuolla on tällä hetkellä muutama pelaaja, jotka ei vain pärjää näin fyysisessä pelissä. Ei kai se ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä, kun viimeset 10min ollaan oltu pelkästään omissa.
Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?

Koska hän ei osaa reagoida. Hän luottaa siihen omaan sapluunaan ja toivoo asioiden menevän kuten ennenkin.
Mä en oo nähnyt Latelta mitään yllättävää, en koskaan.

Tai oon nähnyt Heikkalan useasti yvllä, joka on kyllä saavutus sekin. Vittu.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Ei riitä materiaali... :)
Keväästä tulee tällä joukkueella lyhyt.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Tämä näyttää siltä että playoffseissa Kärppien on pakko jäädyttää peliä niinkuin viime kaudella. Jalat ei riitä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?

Koska hän ei osaa reagoida. Hän luottaa siihen omaan sapluunaan ja toivoo asioiden menevän kuten ennenkin.
Mä en oo nähnyt Latelta mitään yllättävää, en koskaan.

Tai oon nähnyt Heikkalan useasti yvllä, joka on kyllä saavutus sekin. Vittu.
Latella on omat suosikkipelaajansa. Junttila on yksi niistä.

Sitä en vain käsitä, että M. Niemelälle näytettiin ovea, vaikka Topi on aivan yhtä surkea, ellei jopa heikompi. Topin pitäisi myös löytää itsensä rotaatiosta!
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Olenko muuta väittänyt? Luotto on kova, että sellainen peli-ilme mikä oli sen neljän viiden pelin suonenvedon aikana, löytyy vielä siellä tärkeimmissä peleissä.

Tavallaan rakastan Marjamäkeä, mutta onhan nuo ratkaisut ja pelin sisällä reagoimattomuus jotain ihan vitun käsittämätöntä.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Miksi se peluuttaa Topi ja Jullea?

Koska hän ei osaa reagoida. Hän luottaa siihen omaan sapluunaan ja toivoo asioiden menevän kuten ennenkin.
Mä en oo nähnyt Latelta mitään yllättävää, en koskaan.

Tai oon nähnyt Heikkalan useasti yvllä, joka on kyllä saavutus sekin. Vittu.
Leskinen on myös tänään ollut todella flegmaattinen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eka vähän paremman näköinen hyökkäys päättyy paitsioon. Noitakin tulee ihan helvetin paljon melestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös