Joo, en minäkään. Haluaisin vain nähdä siistimpää peliä.Ihan naurettavaa. Ei sillä, en minä ylivoimaa haluakaan.
Joo, en minäkään. Haluaisin vain nähdä siistimpää peliä.Ihan naurettavaa. Ei sillä, en minä ylivoimaa haluakaan.
Itselleni ei tule muuta mahdollisuutta mieleen kuin, että Torontolle on luvattu vastuu alivoimalla ja tietyt peliminuutit lainaa vastaan. Eihän kukaan täysijärkinen tuota touhua katselisi muuten...No nyt! Joko Late on hereillä tuon Topin suhteen?
Valmennus on pakotettu siihen omasta tahdostaan.Tästäkin olisi tullut 3p jos Meriläinen olisi aloittanut. Valitettavasti valmennus on pakotettu ylipeluutukseen.
Ei.Onko Topi Niemelä syöttänyt yhtään syöttöä omille?
Vetää sanattomaksi itse kullakin tuo Kärppien pupeltaminen.Ääni meni, toivottavasti kohta menee kuvakin.
Kesällä 2021 huhuttiin että Kokko olisi lähdössä pelaamaan eteläisempään Suomeen mutta ilmeisesti Kärppäkasvatti kuitenkin halusi pelata edelleen Kärppäpaidassa. Tällä kaudella Kokkoa on istutettu joka liigapelissä eikä ole annettu edes mahdollisuutta näyttää. Varmasti Kärppäpolun kulkenut nuorimies miettii että olisiko pitänyt valita toisin. Näin Kärpät pitää kiinni pelaajista kuten Marjamäki suitsutti Petopodissa. Kuinkahan pitkä sopimus Kokolla on Kärppiin?Mä en voi ymmärtää miksi Kokkoa on "pakkopeluuttaa" Mestiksessä ilman mahdollisuutta näyttää liigassa. Taatusti kovempi tasoltaan jo mitä tämä kaarlehto.