Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 835 896
  • 13 048

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Loistavaa, pitkäveto osuu joten Kärppien koheltaminen kasvattaa omaa pääomaa.
 
Nuohan pitää Kärppiä aivan pelleinä ja oikein räkivät naamalle.. veskaakin saa kopistella näköjään ohimennen.

Kärpät on pehmeä ja heikko sekä hidas.

Lukko on Suomenmestari ja se kyllä näkyy selkeesti. Pojat vs. miehet

Selkee kosketus veskaan niin ei pitäs olla mitään muuta vaihtoehtoo sääntöjen mukaan kuin hylky.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Nuo ulkomaanvahvistukset tälle kaudelle on kyllä osastoa huumori pl maalivahti. Ei mitään annettavaa ei yhtään mitään. Vituttaa
No kun toiset joukkueet oikeasti scouttaa vahvistuksensa. Aho tyytyy tsekkaamaan Elitprospektista että joo, on joskus 10 vuotta sitten tehnyt tehoja. Totta kai otetaan meille.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.
Kannattajat vaativat. Sekä kannustavat. Sinä teet ainoastaan jälkimmäistä. Itse harrastan molempia.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Leskinen profiloitui IFK:ssa enemmän syöttelijäksi.

Kärppien kannalta tämä on erittäin valitettava asia.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.
Kuka sinä olet määrittämään, miten itse kenenkin pitäisi kannattaa? Jatkuvaa posi pusiako kaiken pitäisi olla, vaikka otettaisiin pataan 6-0?
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Ronkainen oli enemmän ykkösparin pakki tässä erässä kuin Topi Niemelä..
Ronki on pelannut nämä kolme peliä Topia paremmin se on fakta. Aika fiksua pelaamista ja yksinkertaisia ratkaisuja omassa päässä. Ei missään nimessä joukkueen heikoin lenkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös