Blommaan? Ei vitussa.Selvä maali. Vaihtakaa mokke
Blommaan? Ei vitussa.Selvä maali. Vaihtakaa mokke
Selvä maali. Vaihtakaa mokke
Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.Joukkue voisi antaa syytä toimia toisin.
Aivan sekaisin on koko poppoo tällä hetkellä.
Jospa tämä nyt olis semmonen herätys pojille.Herätys!
Hei, siellä on peli menossa!!
No kun toiset joukkueet oikeasti scouttaa vahvistuksensa. Aho tyytyy tsekkaamaan Elitprospektista että joo, on joskus 10 vuotta sitten tehnyt tehoja. Totta kai otetaan meille.Nuo ulkomaanvahvistukset tälle kaudelle on kyllä osastoa huumori pl maalivahti. Ei mitään annettavaa ei yhtään mitään. Vituttaa
Jukuri maaliin Lukon vaihtoaitiosta. Saavat Blomman vaihdossa ja ekakierroksen varausvuoron.Blommaan? Ei vitussa.
Kannattajat vaativat. Sekä kannustavat. Sinä teet ainoastaan jälkimmäistä. Itse harrastan molempia.Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.
Kuka sinä olet määrittämään, miten itse kenenkin pitäisi kannattaa? Jatkuvaa posi pusiako kaiken pitäisi olla, vaikka otettaisiin pataan 6-0?Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.
Ronki on pelannut nämä kolme peliä Topia paremmin se on fakta. Aika fiksua pelaamista ja yksinkertaisia ratkaisuja omassa päässä. Ei missään nimessä joukkueen heikoin lenkki.Ronkainen oli enemmän ykkösparin pakki tässä erässä kuin Topi Niemelä..
Joo. Kohta menee varmaan kuvakin. "Ei se ole vika, vaan ominaisuus."Lähtikö muilla ääni?
Topi nokittaa.Ronki on pelannut nämä kolme peliä Topia paremmin se on fakta. Aika fiksua pelaamista ja yksinkertaisia ratkaisuja omassa päässä. Ei missään nimessä joukkueen heikoin lenkki.