Kyllä ja eka erä oli hyvä, vaikka hävittiin.Hyvässä pelissä pelataan kolme hyvää erää. Sieltä 2-0.
Aijaa. Olisi myös Vasilevski.No ton ois voinut periaatteessa ottaa Stan.
100-0 aloitusvoitto ja aloittaja blokkaa Mäenalsen ja toinen laituri Pyörälän…se on aika simppeliäNoh, se matsi oli siinä.
Miten vitussa tuollainen punainen matto oli taas levitetty?
Kyllä ja eka erä oli hyvä, vaikka hävittiin.
Totta, kun uudestaan katsoo, Mutta oli "otettavissa", kun ei mikään klip klap syöttöketju ollut.Aijaa. Olisi myös Vasilevski.
Täysin nelikon piikkiin, sekä loistava laukaus.
Wellman on kyllä merkillinen tapaus. Ei riitä jalat, eikä pelinopeus, vaikka mies vetänyt kovemmissakin liigoissa ihan mallikkaasti, mutta liigassa tekee sitten yhtäkkiä aika tiukkaa pysyä pelin aaltoilussa mukana.
Tai no, mikä minä olen sanomaan. Luovuttakaa vaan.Noh, se matsi oli siinä.
Näinpä. Siitä kun ois vapaana ollut pakki lähtenyt höntyilee vastaan blokatakseen siellä ois ollut 2-1 maalin edessä.100-0 aloitusvoitto ja aloittaja blokkaa Mäenalsen ja toinen laituri Pyörälän…se on aika simppeliä
Ehkä lievähkö sijoittumisvirhe, mutta ei tuollaista kunniakujaa voi antaa.Totta, kun uudestaan katsoo, Mutta oli "otettavissa", kun ei mikään klip klap syöttöketju ollut.
Joukkue voisi antaa syytä toimia toisin.Tai no, mikä minä olen sanomaan. Luovuttakaa vaan.