Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 835 866
  • 13 048

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
On muuten tuo oman alueen PAPP aivan järkyttävän huonoa.
Ja tähän on syynä se, että se perustuu 5 miehen keskustan täyttöön. Kukaan ei juuri liiku vaan seistään staattisesti ja isketään kun on paikkaa.

Ongelma vain on se, että kun kiekonriisto saadaan kukaan ei kerkeä siihen reagoimaan kun ei ole jo valmiiksi liikkeessä kuten Lukko pelaajat.

Ei tuossa varmaan mies vs. mies pärjäisi sen paremmin kuin aluetta puolustamalla mutta valmius jatkaa omaa peliä olisi parempi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikuttaa siltä.

Maalin peli. Laske äkkiä valkoinen lippu salosta.
Laskin sen puoleen väliin, ettei joukkueen ote ala lipsumaan. Nostamisen jälkeen oltiin pahasti mankelissa, mutta selvittiin pienellä onnellakin 3-0 -maalilta.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Joku voisi oikeasti tutkia tilastoja tarkemmin. Minulla on tunne että lähes jokaisessa pelissä istumme jäähyllä lähes tuplat vastustajaa nähden eikä tunnu olevan väliä missä ja ketä vastaan pelataan
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laskin sen puoleen väliin, ettei joukkueen ote ala lipsumaan. Nostamisen jälkeen oltiin pahasti mankelissa, mutta selvittiin pienellä onnellakin 3-0 -maalilta.
Tiedätkö mitä? Oikeasti luovuttamisen jälkeen ei ole enää mahdollisuutta. Kun luovuttaa, se on siinä. Onneksi Kärpät on eri maata ja taistelee. Minä jaksan kannustaa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Jos vaan Kaukokari uskaltaisi antaa Lukolle jäähyn, ennen kuin antaa sen viidennen ja kuudennen ylivoiman Lukolle.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku voisi oikeasti tutkia tilastoja tarkemmin. Minulla on tunne että lähes jokaisessa pelissä istumme jäähyllä lähes tuplat vastustajaa nähden eikä tunnu olevan väliä missä ja ketä vastaan pelataan
Se on vain tunne sinussa. Ainakin tämän kauden osalta. Äkkiseltään katsottuna harjoituspelit mukaanlukien Kärpät on ollut enemmän ylivoimalla kuin vastustajat. Luulaja-pelit ei ole mukana tässä "pikatutkimuksessa".
Tänään tuomariparivaljakko yrittää parhaansa, että tilastot muuttuvat tunteesi mukaiseksi.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kannattajat kannustaa. En tiedä, mikä sakki tämä Kärppien Jatkoaika.comin osio on. Ei se ainakaan osaa kannustaa. Mutta joo, ei ole minun juttu luovuttaa kesken taistelun.
Rakastan Kärppiä. Olen joukkuetta seurannut siitä saakka kun isäni minut vei ensimmäistä kertaa katsomaan peliä 1981. Joukkueessa pelasi silloin mm. Eräs Kai Suikkanen.

Sinä yli 20 vuotena jotka olen asunut Helsingissä en ole ikinä edes harkinnut seuraavani pääkaupunkiseudun joukkueita (eihän niitäkään enää ole kuin yksi). Oulun Kärpät on itselleni osa kotikaupunkia, Pohjoista ja osa omaa identiteettiä.

Mieltä on vuosien varrella lämmittänyt seurata omien junioreiden esiin marssia kohti suurempia pelikenttiä ja ylpeänä olen seurannut kun Dynastiaa rakennettiin pala palalta eteenpäin. Kun joukkueessa paiskittiin hommia koko organisaation voimin ja liigassa oli tiedossa että Oulussa tehtiin asioita paremmin.

Menestystä usein seuraa romahdus ja on organisaation tehtävä määritellä korjaava kurssi ja selvittää mitä vaatii että siinä kurssissa pysytään. Ymmärrän täysin kannattajien pettymyksen jos ulospäin näyttää siltä, että jäällä ja penkin takana ollaan vain nostamassa palkkaa.

Kuten Lauri Mikkolakin totesi kauden alussa antamassaan haastattelussa, että kaikki joukkueessa kyllä tietävät missä heidän odotetaan sarjataulukossa olevan. Oulussa menestystä pidetään jossain määrin itsestäänselvyytenä. Itse en näe sitä ongelmana, minusta on vain hyvä että Kärppiin tulevilla pelaajilla on tiedossa että heitä kohtaan on odotuksia.

Odotuksiin ei aina pystytä vastaamaan, vika ei välttämättä ole pelaajan. Valmentajan pelisysteemin on sovittava, joukkueen roolien on natsattava ja yhteishengelläkin on oma osansa kokonaisuudessa.

En usko yhdenkään tänne kirjoittavan fanin kritisoivan Kärppiä siksi että heistä kukaan saisi siitä erityisiä kicksejä. Uskon aidosti että epäonnistumiset tuntuvat pahalta ja että kaikki oikeasti toivovat joukkueelle vain hyvää. Näin se on itsenikin laita. Kannatan Kärppiä nyt ja aina vaikka en sitä jokaisessa kirjoituksessa tuokaan positiivisessa mielessä. Suotakoon sekin siinä missä posikin.

Ja ei, ikinä en luovuta!
 
Viimeksi muokattu:

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Galimovin isoin ongelma lienee liiallinen rohkeus. Jätkät paskoo housuun monta kertaa pelissä kun Galimov pistää kiekon takaisin peliin peittämisen sijaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös