Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 835 914
  • 13 048

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Eikös Bourkella ollut nimenomaan korona ja tuli siksi myöhemmin kuin Wellman Suomeen ja Ouluun.. Vai onko Wellmannillakin sitten ollut aiemmin tiedä häntä.
Joo, Bourke toipuu Koronasta vieläkin ja tulee nopeammaksi, vaikka on jo nyt melko nopea. Se on hyvä juttu se, mutta tuo Hyvämies mietityttää. Ainakin sillä on myös laukaus millä kompensoida, toisinku Jokisella.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ei ne ennakko-odotukset ole sinulla epärealistisia. Heidät on hankittu tekemään tulosta.

Toistaiseksi vaisua, mutta katsellaan nyt vielä eteenpäin. Kausi on nuori.

Itsehän olin vähän huolissaan näistä hankinnoista jo hankintahetkellä ja vastaukset taisivat olla luokkaa "eikö mikään riitä". Bourken suhteen olen optimistinen, mutta tämä Wellman haiskahtaa "flopilta". Flopilta vähän samaan tapaan kuin Mikko Lehtonenkin pari vuotta sitten. Paitsi ettei Mikko ollut floppi, vaan pelasi sillä tasolla, mihin edelliskausien statsit viittasivatkin. Taisi itseasiassa olla jopa hieman parempikin. Sama on Wellmannillakin. Vaikka on pelannut KHL:ssä niin statsit ovat heikot. Olivat sitä jo osin Sveitsissä. Mies on 33v ja on tullut luisteluliigaan. Ookoo tuo toinen kausi Sveitsissä toi lähes pinnaperpeli, mutta pelejäkin vain 24, mikä edesauttaa.

Ei siinä olen mielelläni väärässä, mutta mielestäni Kärppien tasoisen organisaation pitäisi pystyä hieman varmempiin hankintoihin. Toki tiedän varsin hyvin historian Kvetoneineen, Jämseeneineen tai Olaussoneineen (joka ehjänä olisi varmaan ollut kova). Mutta juuri nyt tai aiemminkaan en tähän Wellmaniin usko.

Ja tietysti näissä on se arpaelementti. Ei tuolla Ässien neljän maalin miehelläkään kummoiset statsit olleet. Eikä se yksi neljän maalin ilta vielä tietenkään takuuta anna.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Melko kärjistetysti kirjoitettu. Kultaa, kaukokarin tarjoama hopea, sitten puolitoista kautta laskusuuntaista koronahokia joka nyt muutenkaan ei paljoa kiinnostanut, maailmantilanne nyt kun oli mikä oli.

Nostaisin ennemminkin tämän tuoreen päävalmentajan saunapestin tikunnokkaan. Manner teki kokonaisuutta katsoen hienoa duunia. En kiellä etteikö edellinen kausi mennyt ihan vituiksi, mutta että kolme kautta? Älä viitsi.
Hyvin irroitit tekstini kontekstista. Lainaamani pätkä koski Peltosen mediakäyttäytymistä ja oma kommenttini taas Mannerin vastaavaa. En puhunut siis urheilullisista asioista, jotka kiistatta tuota mainitsemaasi puoltatoista vuotta lukuunottamatta olivat kuitenkin tuloksellisesti hyviä. Myönnetään, että ketju on sinällään tähän keskusteluun väärä, joten siltä osin väärinkäsityksen mahdollisuus on ymmärrettävä.

Joka tapauksessa, minä ja lukemattomat muut olivat erittäin tyytymättömiä Mannerin lehdistötilaisuuksiin ja muihin medialausuntoihin, joissa jankattiin vuosi toisensa jälkeen siitä kuinka yhyres tullaan ja yhyres teherään. Kaikilla oli kivaa ja kaikki sai pelata yhteisen asian puolesta. Se on yksi asia mitä mulla ei ainakaan ole ikävä Mannerin ajoilta. Antaa pelaajien osoittaa nämä asiat tekemisinä jäällä sen sijaan, että valmentajan täytyy toistaa sitä rikkinäisen kasettisoittimen tavoin julkisuudessa.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Hyvin irroitit tekstini kontekstista. Lainaamani pätkä koski Peltosen mediakäyttäytymistä ja oma kommenttini taas Mannerin vastaavaa. En puhunut siis urheilullisista asioista, jotka kiistatta tuota mainitsemaasi puoltatoista vuotta lukuunottamatta olivat kuitenkin tuloksellisesti hyviä. Myönnetään, että ketju on sinällään tähän keskusteluun väärä, joten siltä osin väärinkäsityksen mahdollisuus on ymmärrettävä.

Joka tapauksessa, minä ja lukemattomat muut olivat erittäin tyytymättömiä Mannerin lehdistötilaisuuksiin ja muihin medialausuntoihin, joissa jankattiin vuosi toisensa jälkeen siitä kuinka yhyres tullaan ja yhyres teherään. Kaikilla oli kivaa ja kaikki sai pelata yhteisen asian puolesta. Se on yksi asia mitä mulla ei ainakaan ole ikävä Mannerin ajoilta. Antaa pelaajien osoittaa nämä asiat tekemisinä jäällä sen sijaan, että valmentajan täytyy toistaa sitä rikkinäisen kasettisoittimen tavoin julkisuudessa.

Joo, kyllähän se kontekstista irtosi, olet oikeassa. Itsekin kritisoin aikoinaan mamban otteita lehdistötilaisuuksissa. Toki sitä pitää arvostaa että otti kaikki haukut aina itseensä, ja ei suostunut kommentoimaan edes Jusan törkytaklausta aikanaan.

Ehkä väärä ketju tämän asian perkaamiseen, mutta seison korjattuna. Itse vaan pidin Mannerista kovasti lukuunottamatta tätä rikkinäistä kasettia lehdistön edessä.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa.. siellä on Kaukokiikari päätuomarina ja Kärpät ei voita ikinä kun tämä täsmä-ase on kaukalossa..
Viime kaudella Lassi Heikkinen- Mikko Kaukokari puhalsivat yhteensä viisi Kärppä-matsia. Kärpät voitti kahdesti.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Eipä se alun pyöritys kauaa kestäny. Mise ku ois laittanu lötön pussii ois eri peli
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Voi nyt vittu mikä suihku niskaan kahden tolpan jälkeen. Kärpät ei kyllä ehdi hyökkäämään lainkaan muutoin kuin riistoilla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipäs saatu viimeisellä kympillä 5vs5 -pelissä mitään aikaan.

1.5 kauden jälkeen tähän luulisi olevan jo tottunut, mutta ei.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Nuo ulkomaanvahvistukset tälle kaudelle on kyllä osastoa huumori pl maalivahti. Ei mitään annettavaa ei yhtään mitään. Vituttaa
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Saatana alkaahan tämä jo vituttaa kun ties kuin monetta kautta otetaan pataan kärkijoukkueilta niin pelillisesti että taululla. Ei saisi olla mahdollista eikä hyväksyttävää. Herätkää siellä officella saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös