Joo, ilman muutahan se Ilveksen seurajohto tähtäsi juuri tähän tammikuiseen Kärppäpeliin kun lainasi Wiikmanin Kärppiin.
Eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Wiikmanin laina oli win-win molemmille osapuolille. Ilves sai reeniä ja pelejä kolmosveskariksi jääneelle Wiikmanille ja Kärpät sai liigatason veskarin kun molemmat omat oli telakalla. Ei tuohon mitään älytöntä taktikointia tarvita, kuka tahansa seurapomo olisi todennäköisesti tehnyt samoin.Lähinnä tarkoitin painottaa sitä pääpointtia, eli Ilves antoi Kärppien peluuttaa Wiikmanin kuntoon. Toinen lause oli lähinnä lisähuomio.
Näkisin, että Atte alkaa olemaan sillä tasolla, että kutsu KHL:ään tulee tämän kauden tai kesän aikana. Toivottavasti ei tuu ainakaan loukkaantumista. ...Kop, kop, kop.
Taitaa ikävä kyllä käydä Aaltoset, seuraava seura korjaa sadon iso-D:n potentiaalista.
Muuhun ottamatta kantaa, voisko olla että Humlillaki o pieni pelko perseessä että J-P Haataja lähtee vierestä? Oon jo pitempään miettiny että voisko tässä olla syy siihen että Humlikaa ei oo ihan parhaimpaansa pystyny? Myös Haatajan kuiva kausi saatto vaikuttaa Humlin tehottomuuteen vähä aikaa sitten. Jospa se sieltä heräilis!Puolustus näytti tänään hyvältä, ehkä osittain pelicanssin saamattomuudella oli osaa tähän optiseen harhaan.
Aiemmin kaudella oli vaikea saada peliä toimimaan täydet 60min johtuen loukkaantumisista ja sitä kautta ylempien kenttien raskaammasta kuormituksesta. Onko palstaveljet samaa mieltä, minua pelottaa vieläkin pelissä viimeiset kymmenen minuuttia oli pelitilanne mikä tahansa vaikka kuormitus varmasti on tasoittunut. Viimeiset 10min kärppien peli on passivoitunut ja monesti on voiton syrjässä pysytty pelkän tuurin varassa.
Omasta puolesta kevään pelejä aatellen voisi kehittää oman pelin kestämään sen täydet 60min.
Ja mikähän saisi Humlin syttymään. Taas epämääräistä laiskaa pyörimistä ja heikkoja tahdottomia syöttöjä, välillä aina väläytteli omaa osaamistaan parilla hyvällä syötöllä ja nousuilla maalille. Menee aika laidasta laitaan peli-ilme pelin sisällä...
Hengetöntä touhua taas vaihteeksi. 19 sekuntia ja kiekko löytyy omasta maalista. Tämä kuvaa aika hyvin tämän illan Kärppää.
Mikä on? Heti kun joukkue alkaa tervehtyä niin työn teko loppuu jostain syystä? Tämä on ollut tämän kauden teema.
Ihme touhua.
Donskoi-Norman-Salomäki oli kyllä minun silmään tänään hyvä. Tämä vaikka olen ollut erittäin pettynyt Donskoihin ennen loukkaantumistakin. Se oli käytännössä Kärppien ainoa kentällinen, joka pystyi pitkiin hyökkäyksiin. Eikä maalikaan ollut taaskaan kaukana. Osumia näille ja mitä lie tapahtuu.
Donskoi-Norman-Salomäki oli kyllä minun silmään tänään hyvä. Tämä vaikka olen ollut erittäin pettynyt Donskoihin ennen loukkaantumistakin. Se oli käytännössä Kärppien ainoa kentällinen, joka pystyi pitkiin hyökkäyksiin. Eikä maalikaan ollut taaskaan kaukana. Osumia näille ja mitä lie tapahtuu.
Hyvin useinhan nuo nätisti pyörivät ja pörräävät, mutta yllättäen syystä tai toisesta se maali jää puuttumaan. Ei ole kaukana ei, mutta tarpeeksi kaukana kuitenkin. Salomäki on tehnyt tällä kaudella 4 maalia ja Donskoi yhden. Loukkaantumisia on toki ollut, mutta onhan tuo hävyttömän vähän. Tämä kommentti lähinnä sen vuoksia, koska ärsyttää, että näihin miehiin ollaan niin helposti tyytyväisiä, vaikka oikeasti mitään ei tapahdu. Menohan on hyvin pitkälti samannäköistä kuin miesten ensimmäisillä liigakausilla.