MIstähän tämä johtuu? Liigan huonoimmat veskarit "yhtäkkiä" käärivät hihat ja paransivat molemmat? Näetkö metsää puilta?
Tänään ei tainnut olla yhtään isoa virhettä pakeilta, pikkuhasseja toki - joista ei nyt huippupaikkoja tullut. Hyvä, ehjä matsi kerrankin koko joukkueelta.
En silti sanoisi, että teillä olisi millään mittapuulla niitä liigan huonoimpia veskareita, sillä onhan teidän veskarit pelanneet myös niitä hyviäkin pelejä.
Mutta ymmärrän kyllä tämän tunteen paremmin kun hyvin, sillä se on varsinkin faneille todella piinaavaa katsottavaa, jos ei ole sitä luottoa oman jengin veskareihin ja katsomossakin saa pelätä sitä, jos vähänkin pahempia laukauksia tulee omalle maalille, niin kyllähän siinä epävarmemman veskarin kanssa on aina hieman varautunut olo ja koko ajan pelottaa se, että milloin oma veskari imaisee jonkun helpon kudin.
Oli mullakin vitutus aika korkealla ja oli hieman fiilis sellainen, että ei tiennyt pitäisikö itkeä vaiko nauraa, kun just teitä vastaan meidän maalissa Elias imaisi sen Kivistön vetämän vedon sieltä melkein kaukalon toisesta päästä sisään! Enkä ehtinyt itse siinä edes ajatella, että tollainen veto noin kaukaa voisi löytää tiensä maalin perukoille. Vaikka olihan meidän maalilla aikoinaan myös Pitkämäki imaissut saman kaltaisen.
Meillä tosiaan ollut myös se veskaripeli koko kauden aika epätasaista, vaikka välillä Hovinen ja Taponen ovat pelanneet kumpikin hyviä matseja, mutta sitten vaan ne otteet ovat ailahdelleet liikaa molemmilla ja Hovisella oikeastaan vieläkin enemmän.
Mutta teidän veskareista oon kyllä Karhusta pitänyt aina erittäin hyvänä maalivahtina ja uskon, että Kärpät voisi kyllä pärjätä Karhusen avulla, mikäli vaan puolustuspää joukkueessa toimii ja että hyökkäysketjut pysyvät kunnossa. Nyt tosiaan vielä kun saitte sen Pokan ja Masinin sinne puolustukseen, niin sanoisin veskarilla olevan myös helpompaa, kun se puolustus ei vuoda enää samaan malliin, kun mitä se vuoti Jandusin ja Berglundin aikana.
Mitä veskareihin tulee, niin Tepsin veskarit ei taida olla juurikaan vakuuttaneet, mitä oon tota Tepsin palstaa välillä lukenut ja pelien tuloksia seurannut. Vaikka onhan tosin Vali päässyt mukaan tonne nuorten MM-kisoihin ja hänen pitäisi kuitenkin olla ihan lupaava nuori veskari.