Puoliksi totta, puoliksi sarkasmia.
Olen kyllä nyt viimeisen kahden kauden aikana ymmärtänyt hyvin, että se kuuluisa "voittava maalivahti" on kaveri joka esim. nykyjoukkueessa voittaisi nämä pelit yksin. Ainoa harmi tässä on se, että noita kavereita löytyy joka viides vuosi Vezinan voittajista. Tämän hetken joukkueessa ei ole mitään väliä kuka on maalissa, päin vittua se menee silti. Mutta edelleen ihmettelen miksi se paremmin pelaava veska istuu penkillä ja Karhunen pelaa illasta toiseen. Aiemmin juuri tässä tilanteessa oli Rynnästä ja Tarkkia kannattelemassa. Nyt ne istuu penkillä.
Westerholm on omanlaisensa tapaus, siinä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Minusta hän on siinä mielessä omanlaisensa tapaus, että ihan sama mitä kaveri tekee niin porukka lähinnä valittaa. Samanlaiset maalit toiselle veskalle on puolustajien virheitä yms., Westerholmille ne ovat vain ja ainoastaan maalivahtien hörppyjä. Mitä enemmän näitä lukee, sitä dystooppisemmiksi ne menee. Aina on sitten se pieni porukka joka näkee asiat niinkuin ne ovat. Minä voin myöntää että minulla on mennyt välillä ns. "ylipuolustamiseksi" Westerholmin kanssa, juurikin ylempänä olevan esimerkin takia.