Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Tervetuloa vaan! Mukavaa kun täällä agendamiesten määrä lantraantuu, kun tulee kaltaisiasi objektiivikkoja. Itsehän olen kallistunut sille kannalle, että nyt mennään Rynnäksellä, koska en ole agendamies. Sitä myöten MVP-palkinnon saa ensi viikolla Mika Pyörälä, ellei Lasse sitten keksi jotakin erikoista ja hänet nähtäisiin joukkueen niin suurena henkisena johtajana, ettei lestojen seuroissakaan ole moista johtajuutta nähty.Vieraassa pöydässä minäkin, mutten edes pahoittele sitä. Tuskinpa tätä on rajattu vain kärppäfaneille kun keskustelun aiheena on Kärppien maalivahdit.
Häntä ovat kriitikot sanoneet ylipelaavaksi. Mukava kuulla myös tällainen analyysi. Ennenhän hän oli rauhattomampi. Varsinkin silloin, kun pelasi noin yhden pelin kuukaudessa. Rynnäs hieman suomi itseään eilisestä voittomaalista. Liekö sekin maali sitten meni kuitenkin pelaamattomuuden piikkiin, kun sanoi, että: "Itse vähän liukui siitä ohi, olisi pitänyt pysähtyä ja ottaa vaan räpylään".Karhunen taas vaikutti minun silmääni pelaavan rauhallisemmin ja enemmän reflekseillä kuin peittävyydellä.
PS. Allekirjoituksesi on huisa!